Knutselen met vilt
maandag 8 juli 2013 om 20:00
Hoi iedereen, ik heb onlangs een setje met vilt gekocht en vraag me af of er meer mensen hier zijn die 'knutselen met vilt'. Wat hebben jullie gemaakt en hebben jullie toevallig ook foto's? altijd leuk om inspiratie op te doen. Hoe komen jullie aan je ideeën? Gewoon via internet of ben je zo creatief dat je echt zelf iets verzint?
maandag 8 juli 2013 om 20:53
Oh en lijm heb ik wel weer van de Action. Ze verkopen een verpakking met twee lijmstiften: papierlijm en knutsellijm. Die laatste lijmt echt perfect textiel.
Ik heb er een uiltjesmobiel van gemaakt voor boven het ledikantje. (Helaas nooit gebruikt, zoon heeft er nog geen minuut in geslapen tot nu toe.)
Ik heb er een uiltjesmobiel van gemaakt voor boven het ledikantje. (Helaas nooit gebruikt, zoon heeft er nog geen minuut in geslapen tot nu toe.)

maandag 8 juli 2013 om 21:55
quote:Meryan schreef op 08 juli 2013 @ 20:52:
Vilt van de Action vond ik niet prettig. Veel te dik.
Ik kocht het online, maar weet niet of ik een link mag plaatsen. Kost 50 cent per lapje, mooi soepel en dun vilt in echt alle kleuren.
Ik vind die van Action helemaal niet zo dik.
Heb wel grote plannen en ook wel dingen in huis. Nu nog beginnen
Dit is wat ik gepind heb op Pinterest. Daar heet ik Ayda
http://pinterest.com/Ayda2/felt/
Vilt van de Action vond ik niet prettig. Veel te dik.
Ik kocht het online, maar weet niet of ik een link mag plaatsen. Kost 50 cent per lapje, mooi soepel en dun vilt in echt alle kleuren.
Ik vind die van Action helemaal niet zo dik.
Heb wel grote plannen en ook wel dingen in huis. Nu nog beginnen
Dit is wat ik gepind heb op Pinterest. Daar heet ik Ayda
http://pinterest.com/Ayda2/felt/
maandag 8 juli 2013 om 22:02
maandag 8 juli 2013 om 22:23
quote:tulpje21 schreef op 08 juli 2013 @ 22:02:
Ooh die wolk met die sterretjes! Zijn die sterretjes ook van vilt?
Wordt hier ook best leuk. Moet alleen wat netter leren naaien, maar goed het is mijn eerste knutselwerk..
Morgen maar even in de kasten kijken of ik de juiste lijm heb. Ben bang van niet.Zo te zien niet maar ik kan niet op de site van de maakster komen. Die site bestaat niet meer.
Ooh die wolk met die sterretjes! Zijn die sterretjes ook van vilt?
Wordt hier ook best leuk. Moet alleen wat netter leren naaien, maar goed het is mijn eerste knutselwerk..
Morgen maar even in de kasten kijken of ik de juiste lijm heb. Ben bang van niet.Zo te zien niet maar ik kan niet op de site van de maakster komen. Die site bestaat niet meer.