Mijn pakket is kwijt!!

14-07-2014 12:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb woensdag een pakket verstuurd naar een vriendin.

Gevraagd bij de post of ik ervan uit kon gaan dat dit donderdag afgeleverd zou worden. Dat kon ik.

Vervolgens keek ik donderdag op track en trace. Stond erbij dat het vrijdag zal worden bezorgt.



Vrijdag geen gelegenheid meer gehad om te kijken en dit pas zaterdag gedaan. En toen was de het hele pakket niet meer te vinden.



Vriendin was vanaf vrijdagmiddag weg, dus we hadden de hoop dat het bij de buren afgegeven zou worden, maar helaas bij thuiskomst vandaag bleek er geen kaartje te liggen.



en nu????? Ik heb net al klachtenformulier ingevuld op de site van post NL.



Ik baal er goed van, aangezien mijn kolf erin zat. Nog wat andere dingen, maar ach, dat was minder belangrijk.

Ook stom, ik heb nog staan twijfelen of ik het verzekerd zou versturen maar niet gedaan........
Alle reacties Link kopieren
Normaal zou het met een track en tracecode altijd te achterhalen moeten zijn. Wat staat er dan vandaag op de site van postnl als je de code invoert met postcode?
Alle reacties Link kopieren
we zijn er inmidels achter. Het pakket zat in een hergebruikte doos. Van Omoda...

en waar staat de doos?

Juist, bij Omoda..........................
Alle reacties Link kopieren
Dan staat dan ook op je bonnetje.. Had je het adres niet gecontroleerd?
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je de code vast verkeerd getypt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je een pakket afgeeft, staat het adres van de ontvanger op de bon, wat staat daar?
Alle reacties Link kopieren
Op de bon staat adres van vriendin.



En de code heb ik ook goed ingetypt, via de klantenservice van postnl ben ik erachter gekomen dat het dus bij Omoda staat
Dikke kans dat ze in het sorteercentrum de verkeerde barcode afgeplakt hebben. Als er meerder barcodes op een pakket zitten moet de rest afgeplakt worden voor het pakket opgevoerd wordt, omdat het apparaat dat de pakketten scant anders het pakket niet kan scannen. En is het pakket bij de retourengoot van omoda terecht gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vermoed dat dat het zal zijn, maar ik heb alles met "jou" in het zwart (ducktape dus ) afgeplakt om dit te voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven