Naam kitten

17-08-2014 20:02 128 berichten
Hallo allemaal



Wij hebben een ontzettend lief kitten, een katertje, waar we nog een naam voor moeten vinden. Onze andere katten hebben Disney namen, maar we kunnen geen andere naam meer bedenken.... Heb heel internet al afgezocht maar vind de perfecte naam maar niet. Nu wil ik graag een foto van hem erbij zetten maar ik weet helaas niet hoe dit moet.



Hebben jullie leuke ideeen? Of wordt dit het zoveelste topic over kattennamen waar jullie niet zoveel zin meer in hebben (begrijpelijk). Dan ga ik gewoon zelf nog maar ff nadenken
Alle reacties Link kopieren
Hoe heten de andere katten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moet het ook een Disney naam weer zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kitty?
Alle reacties Link kopieren
Voor plaatjesplakken moet je even een emailtje sturen naar de moderators op forum@viva.nl



of heb je dat al gedaan?



HOe ziet hij eruit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het mooie van deze namentopics is dat iedereen hele leuke ideeën aandraagt, en TO dan vervolgens met iets totaaaaaal anders komt, verzonnen door het nichtje van 3.



Maar on topic: ik zou mij volgende kat Morris noemen.

Veel plezier met je kitten!
Haha het is een kater dan is Kitty niet echt toepasselijk.

We hebben drie andere katten;

Simba

Oliver

Balou

Ja, we hebben straks idd 4 poezen in totaal, maar wonen in een ruim huis aan het bos dus niet op een flatje oid
Wat zijn de namen van de anderen, en wil je weer een Disney naam?
Crosspost, zie ik.



-Abu

-O'Malley

-Bagheera

-Toulouse



Even verder denken nog
Moet niet perse maar zou wel leuk zijn

Hij is vaalrood, eerder beige, en wat plukkerig haar.



Morris klinkt heel leuk!



Moet ik naar dat mailadres mailen met de foto er al in geplakt?
Alle reacties Link kopieren
Oh had het laatst met een forumster over disney namen die je katten kan geven, die namen van de dwergen.



Dommel van de NL namen vind ik wel leuk, in het EN zitten ook wel wat leuke tussen.



De Zeven Dwergen

Doc: de hoofddwerg, hij verspreekt zich vaak en kan de zegswijzen niet uit elkaar houden. Hij is ook degene die de diamanten test in de mijn.

Stoetel: waarschijnlijk de grappigste dwerg, ook de enige zonder baard; hij kan niet praten en is altijd het slachtoffer van de andere dwergen.

Giechel: blijft meer op de achtergrond en houdt van lachen.

Grumpie: deze kwade en chagrijnige dwerg verandert in de loop van het verhaal tot een lieve en meelevende dwerg, zijn mening over vrouwen is niet voor de poes.

Niezel: blijft meer op de achtergrond, maar wordt wel gekenmerkt door zijn genies

Bloosje: blijft meer op de achtergrond; als men hem aanspreekt, begint hij spontaan te blozen.

Dommel: blijft meer op de achtergrond, hij valt overal in slaap en wordt ook gekenmerkt door de vlieg die steeds om zijn neus zoemt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Poemba!
Alle reacties Link kopieren
Doc

Stoetel

Giechel

Grumpie

Niezel

Bloosje

Dommel
Alle reacties Link kopieren
Kaa

Mowgli

Aladdin

Pumbaa

Zazoe

Tarzan

Tantor

Kai
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien een handige link:



Disney personages
Dommel is ook leuk idd!

En bagheera ook...

Zou leuk zijn als ik die foto voor elkaar krijg dan kunnen jullie m zien
Hee, Kai ken ik niet! Uit welke disney komt die naam?
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 20:10:

Moet niet perse maar zou wel leuk zijn

Hij is vaalrood, eerder beige, en wat plukkerig haar.



Morris klinkt heel leuk!



Moet ik naar dat mailadres mailen met de foto er al in geplakt?



Nee vraag daar gewoon de `plaatjesplakrechten` aan.



Dan kan je overal op het forum foto`s en plaatjes plakken.



Wil je wel uitleggen hoe je dat moet doen als je die rechten hebt.



Je moet voor een eigen foto een fotoalbum op internet hebben. Dus bijv. www.mijnalbum.nl of www.photobucket.nl



Als je nu alleen snel een foto wil plaatsen, mag je hem ook mij mailen dan zet ik hem hier voor je neer.

Mail me dan op mylenevalerie@hotmail.com dan zet ik het wel even snel hier neer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Meeko?
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 17 augustus 2014 @ 20:14:

Hee, Kai ken ik niet! Uit welke disney komt die naam?Frozen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hee das handig! Heb m gelijk gemaild mylenevalerie, echt bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Bolt

Figaro

Cleo

Monstro
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben verliefd ......



Hij komt eraan de foto, wat een dotje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh wat is hij mooi en schattig. (ik kan de foto even wat bijsnijden?)



Hier de kitten van RoosV;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jaa dankjewel! Super! Nu zien jullie ook wat wel en niet bij m past!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven