Neutral wasmiddel in Duitsland

02-10-2014 15:56 10 berichten
Kan iemand mij vertellen of ze in Duitsland ook Neutral wasmiddel verkopen? En ook of dit dan ook scheelt in prijs met onze prijzen?

Alvast hartelijk bedankt!
Ik heb het nog nooit zien staan in de supermarkten waar ik kom. Ze hebben een ander merk, sonnet ofzo die neutrale wasmiddelen maken.
Alle reacties Link kopieren
Mocht je Neutral te duur vinden dan kan ik je ook het ecologische, parfumvrije wasmiddel van AH aanraden. Dat is een stuk goedkoper.
quote:Roelfien schreef op 02 oktober 2014 @ 16:03:

Mocht je Neutral te duur vinden dan kan ik je ook het ecologische, parfumvrije wasmiddel van AH aanraden. Dat is een stuk goedkoper.O dankjewel dan zal ik daar ook eens naar gaan kijken.
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 oktober 2014 @ 16:01:

Ik heb het nog nooit zien staan in de supermarkten waar ik kom. Ze hebben een ander merk, sonnet ofzo die neutrale wasmiddelen maken.Dank je. We gaan binnenkort naar Duitsland, maar dan zal ik daar eens naar gaan kijken.
Nee, er is geen Neutral in Duitsland.
quote:liubi schreef op 02 oktober 2014 @ 16:22:

Nee, er is geen Neutral in Duitsland.Helaas, ik had gehoopt dat ze dat ook zouden hebben en dan dus ook goedkoper. Toch bedankt.
Ik vind wasmiddel sowieso niet echt goedkoper daar. Wasverzachter scheelt wel heel erg met hier, maar wasmiddel koop ik er eigenlijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
Frosch, ook neutral. Loop eens binnen bij een DM Drogeriemarkt, die heeft heel veel van dat soort dingen. Even googelen om te kijken in welk plaatsen hij zit.
verba volant, scripta manent.
Ik gebruik ook Frosch en koop dat bij DM, zowel schoonmaakmiddelen alsook waspoeder. Is niet heel goedkoop, maar wel biologisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven