Noodweer?!

28-07-2014 13:49 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weeralarm, ondergelopen straten en kelders, onweer....



Hoe is het bij jullie? Nergens last van of vaar je al in een opblaasbootje de straat uit?





Hier (midden Nederland) komt het met bakken uit de hemel. En het onweert. Heb het licht binnen maar aangedaan, zo donker is het! Zou graag nog even een boodschap doen maar klim voorlopig niet op de fiets....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hier in Oost is het heerlijk weer. Zit in een hempje buiten te puffen, 26 graden. Wel rommelt het in de verte.
Alle reacties Link kopieren
Hier schijnt nu de zon en is het toch nog wel warm. Vanmorgen leek het wel een mansoon. Regio Zuid-Holland.
Hier nog niks. Mocht wel eerder naar huis omdat ik geen zin had om straks door slecht weer te gaan. Dus ik ben nu onderweg naar huis om de storm af te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Echt gismo, 26 graden? Benauwd zeker!?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
hier in Amsterdam komt het met bakken uit de hemel, blijft de hele dag nog zo
Alle reacties Link kopieren
Hier schijnt de zon. Geen idee of het rommelt, ik ben op mijn werk en we horen niet echt gerommel hier.

Hier is overigens Enschede.
Alle reacties Link kopieren
Verstandig Annelaure... Waar zit je ongeveer?



Ik wil echt nog even naar de bieb, voor de lading vakantieboeken. Maar op weeronline zeggen ze dat het nog heel lang blijft regenen, volgens buienradar wordt het straks een uurtje droog
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Ook in Utrecht.....baggerweer en ik ga vanavond BBQ-en.....
Alle reacties Link kopieren
Hier helemaal nergens last van, een donkere lucht wel.

Alleen vanochtend om 7 uur een beste bui, en net een paar spetters, maar verder helemaal niks.



Ik wil ook met een bootje de straat op
Alle reacties Link kopieren
Hier (Hilversum) is het met vlagen zo heftig dat ik er een beetje bang van word. Al sinds vannacht. Hoosbuien, onweer, donderslagen, soms harde wind. Ook hier de lampen aan. Ik had er vooraf niets over meegekregen, dus was een beetje verrast. Wisten jullie dit van tevoren?
Be the change you wish to see in the world
Hier de halve ochtend met man en macht en alle buren bezig geweest om spullen te redden uit volgelopen bergingen, bijna iedereen in z'n zwemspullen. Net met z'n allen geluncht waarbij iedereen lekkere dingen en wijntjes aandroeg.



In geen tijden zo gelachen. Van mij mag iedere maandag met noodweer beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Het rommelt een beetje, en het waait zachtjes, een beetje donker maar thats all. (Gelderland, A'doorn)
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Op de Veluwe begint het nu te storten!
Alle reacties Link kopieren
Hier kwam het met bakken naar beneden.

Heb daardoor een flinke lek in toilet - douche en de hal.

Het is inmiddels provisorisch gemaakt en morgen komt er iemand de schade opnemen en wordt het weer in orde gebracht.

Ze gaven code geel en er werd aangeraden om niet de straat op te gaan.

Inmiddels is het droog en probeert de zon erdoor te komen.



http://www.omroepbrabant. ... n+veel+wateroverlast.aspx
Alle reacties Link kopieren
Hier het Oosten. Net even een bui en dat was het. Heb het hartstikke warm. Net alle ramen open gezet, want het begint wat te waaien.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik woon in Flevoland, hier is het (nog) droog. Maar ik heb foto's van mijn moeder gezien van de A28 tussen Utrecht en Amersfoort... Onvoorstelbaar, wat een verschillen! Mensen die gewoon hun auto voor 2/3 onder water hebben gereden en eruit klimmen omdat 'ie het niet meer doet. Bizar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het natuurlijk weer kurkdroog... Vannacht wel regen en onweer maar het is amper afgekoeld. Balen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ninanova schreef op maandag 28 juli 2014 13:56 Op de Veluwe begint het nu te storten!Ik zie nog geen regen?!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Hier WAS het noodweer vanmorgen (Brabant) maar toen het eenmaal droog was werd code oranje afgekondigd :S
Niet geschoten is altijd mis
Het is hier in Drenthe prima weer. Wat een verschil zeg.
Groningen, prachtweer. Warm. De 2e was hangt, de 1e is al droog, de tuin is weer onkruidvrij, het zwembad is het enige wat is ondergelopen vwb water. Zonnescherm is uit, Dorian is ingesmeerd. Prachtdagje zo!
Het is echt heel erg. Ik zou inderdaad makkelijk met een luchtbed of bootje de straat uit kunnen varen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Veluwe maar droog. Gewoon buitenspelende kinderen en koffie in de tuin. Ik hoop dat het gaat gieten, heb het zwembad namelijk zó over de tuintafel gehangen dat-ie dan vanzelf schoon wordt.
Hier lijkt het nergens op. 26 graden, stikbenauwd en de buien komen volgens de radar aan twee kanten langsgeschampt zodat het hier kurkdroog gaat blijven. Het boembert wel een beetje in de verte, maar daar koop ik niks voor natuurlijk .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven