Noodweer?!

28-07-2014 13:49 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weeralarm, ondergelopen straten en kelders, onweer....



Hoe is het bij jullie? Nergens last van of vaar je al in een opblaasbootje de straat uit?





Hier (midden Nederland) komt het met bakken uit de hemel. En het onweert. Heb het licht binnen maar aangedaan, zo donker is het! Zou graag nog even een boodschap doen maar klim voorlopig niet op de fiets....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Hier wel regen en bewolkt, niet koud.

Zuid-Holland.
040 is droog. Vannacht wel wat regen, maar vandaag nog geen spetter. Volgens de radar straks wel, we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Twente, 27 graden en volop zon.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Collega zat op de A12 die afgesloten werd wegens wateroverlast. Bij Maarsbergen. Ander moest van Ijsselstein naar Amsterdam vanmorgen dat 3,5uur duurde eer ze er was.

Ben ik even blij dat ik thuis werk vandaag!

(Regio Utrecht dus)
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Hier nu net droog trouwens de zon breekt door.

Volgens buienrader komt er einde vd middag nog meer regen hier.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Hier in de kop van Overijssel is het ook prima weer, afwisselend bewolkt en zonnig. Vanochtend heel vroeg een enorme regenbui gehad maar tot op heden was dat het.
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier af en toe wat maar het is vooral nog steeds plakkerig warm. Mag wel wat meer noodweer komen.. (024)
Alle reacties Link kopieren
Hier ontzettend hard geregend, en nog steeds met vlagen.

Ik was net op Sloterdijk (Amsterdam) en daar stonden 3 parkeerwachter onder een onderdakje filmpjes te maken van fietsers die op het fietspad tot hun middel in het water kwamen te rijden. Grote lol dat ze hadden!

Bij de buren is net een rioleringsbedrijf incl pomp naar binnen gegaan, dat wil je nu echt niet hebben...
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Rotterdam, zware witte wolken, heerlijk temperatuurtje van een graad of 22. Heerlijk naar m'n zin hier.

Het heeft vanmorgen wel geregend en daardoor is het goed afgekoeld. Lekker zo'n dagje tussendoor.



Nu wens ik wel een keer sterkte, aan de ladies die tot hun knieën in het water staan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een verschil.



Nou, van mij mag het best een beetje gaan regenen, maar liever niet te erg. We hebben in huis al een paar keer een overstroming gehad (en dat was niet van schoon water )
Ik las net op nu.nl dat er wateroverlast is in het zuiden en westen. Hier, in het zuidelijkste puntje van Limburg, is het voornamelijk droog. Hopelijk betekent dat niet dat die wateroverlast nog moet komen...
Lady-V, kappertje gedaan?
quote:Doreia schreef op 28 juli 2014 @ 14:20:

Lady-V, kappertje gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Veluwezoom: van lekker zonnig weer binnen een kwartier naar wolkbreuk en soort permanente donder. Ben tot op mijn onderbroek natgeplenst!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 14:21:

[...]





Kek pruikie Voldemort.
Hier in Friesland (nabij Joure) neutrale lucht, weinig wind. De was hangt gewoon buiten. Vannacht wel een flinke bui inclusief onweer gehad, maar was rond 7 uur weer over.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend zat ik ook op de fiets in de moesson (010) wat een akelige lucht kwam eraan, alle auto's met de lichten aan..

Hele ochtend regen en nu is het eindelijk droog.

Gekke omschakeling, gisteren op het strand en een beetje verbrand en nu met steenkoude voeten in kletsnatte schoenen op kantoor, wensend dat ik warme sokken aan kon doen haha!

Volgens buienradar komt er weer een fraai frontje over Rdam heen straks.. we zullen zien!
quote:Manji schreef op 28 juli 2014 @ 14:01:

Hier kwam het met bakken naar beneden.

Heb daardoor een flinke lek in toilet - douche en de hal.

Het is inmiddels provisorisch gemaakt en morgen komt er iemand de schade opnemen en wordt het weer in orde gebracht.

Ze gaven code geel en er werd aangeraden om niet de straat op te gaan.

Inmiddels is het droog en probeert de zon erdoor te komen.



http://www.omroepbrabant. ... n+veel+wateroverlast.aspx





Hier was ik bang voor overlopende wc maar gelukkig niet gebeurd.

Hier kwam het tot een half uur geleden met bakken naar beneden. Net het licht pas uitgedaan. Het is nu droog, hoop dat dat zo blijft want de hele dag binnenzitten met peuterzoon van 1,5 worden we allebei niet vrolijk van. Zometeen maar regenlaarzen aan en naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschillen zeg! Sterkte aan iedereen die wateroverlast heeft.

Ik ga me op de fiets wagen. Zoon vindt het niet erg als het drupt, het gerommel in de verte negeren we. Ben benieuwd of we droog over gaan komen...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Hier in de hoofdstad de hele ochtend noodweer en het regent nog steeds een beetje. Deel van de ringweg afgesloten, uitvallende trams en ondergelopen kelders. En schier onafgebroken onweer. Heb het zelden zo meegemaakt.
quote:arpeggio schreef op 28 juli 2014 @ 14:23:

Vanochtend zat ik ook op de fiets in de moesson (010) wat een akelige lucht kwam eraan, alle auto's met de lichten aan..

Hele ochtend regen en nu is het eindelijk droog.

Gekke omschakeling, gisteren op het strand en een beetje verbrand en nu met steenkoude voeten in kletsnatte schoenen op kantoor, wensend dat ik warme sokken aan kon doen haha!

Volgens buienradar komt er weer een fraai frontje over Rdam heen straks.. we zullen zien!Was een vriendelijke bui vanmorgen en we kunnen nu vanaf 3 uur tot 10 uur vanavond wat regen krijgen, maar het is geen code oranje waard.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen drup regen gehad.

Het is nu wat aan het betrekken en gelukkig wat aan het waaien, want het was een graad of 27.

Erg warm en benauwd weer.



Volgens buienradar komt er wel een klein beetje regen deze kant op, maar ervaring heeft geleerd dat het vaak weer wegtrekt voor het er überhaupt is.



O ja, locatie is Gelderland, grens Duitsland
Het plenst hier inmiddels aardig in regio 026.

Het rommelt ook wat, net een vrij harde klap.



Ik vind het wel lekker, een beetje regen...
Alle reacties Link kopieren
Hier, onder de rook van de Europoort, schijnt nu een zonnetje tussen de wolken door, maar vanochtend heeft het bijna de hele tijd geregend. Maar geen extreme buien.
Alle reacties Link kopieren
quote:ninanova schreef op maandag 28 juli 2014 13:56 Op de Veluwe begint het nu te storten!



Aan deze kant van de Veluwe is het ontzettend donker, maar nog geen regen te zien.

Ziet er al een drie kwartier uit alsof het losgaat barsten, maar niks van dat alles.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven