Nu al verwarming aan?

17-08-2014 19:12 276 berichten
Het voelt verkeerd om in augustus de verwarming aan te doen maar ik heb het sinds gisteren zo koud dat ik het overweeg?



Zijn er mensen die de verwarming aan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een stelletje koukleumen hier ;) Hier blijft de verwarming lekker uit wanneer het 17 graden of warmer is, ik heb het werkelijk nooit koud in huis. Vind het heerlijk, ramen open, lekker door laten waaien..

Wanneer ik visite krijg gaat 'ie aan want ik weet inmiddels dat niet iedereen het kan waarderen maar ik vind het heerlijk zo
Ik heb hem zondagavond 1,5 uur aangehad. Overdag red ik me prima met dekens, maar 's avonds wordt het echt te koud. Na twee avonden het nog koud gehad te hebben onder een dekbed op de bank met warme thee en kaarsjes aan vond ik het wel mooi geweest. Maandagavond en dinsdagavond was ik weg, maar ik denk dat ik hem vanavond weer even aan doe.



Het is oktober, dan mag het wel . Dit topic stamt uit augustus
Alle reacties Link kopieren
Het is oktober, dan mag het wel . Dit topic stamt uit augustus ;-)[/quote]



Klopt, maar leek mij overbodig om een nieuw topic te starten.

Ik heb de verwarming zojuist ingesteld op 16 graden en de verwarming in de badkamer, woonkamer en open keuken open opgedraaid, Door de vensters die open staan voel je toch de kou in huis.

Vanavond lekker met een deken, warme sokken, kaarsjes en mok thee op de bank. Vriend gaat nog steeds zonder jas naar buiten
Alle reacties Link kopieren
Ben een hele erge koudkleum. Maar gister voor het eerst de verwarming aan gehad. Doe eerst wel een trui of vest aan en dikke sloffen.
Alle reacties Link kopieren
Heb hem gister avond voor het eerst aangezet. Mijn bezoek had het fris. Zelf heb ik het niet snel koud maar ik vind niets zo armoedig als onnodig kou lijden.

Heb ooit eens bij een vroegere buurvrouw gezeten, midden november, hartstikke koud. Ik moest maar een trui aan doen, want de verwarming ging alleen s'avonds een half uurtje aan
Hier nog niet, maar we hebben een warm huis. De kant van het huis waar de zon grotendeels van de dag op staat heeft een pui, dus als de zon doorkomt heb ik geen verwarming nodig. Wel wordt het nu koeler als de avond valt, zonder zon koelt het huis wel sneller af. Gisteren dus wel een dun dekentje er bij gepakt. Ik denk dat we deze maand nog wel zonder verwarming doorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nog 21 graden binnen, dus niet nodig geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hier was het 19 graden binnen. Ik heb even gekeken of de verwarming het nog deed.
Bij mij staat die al 2 dagen aan.
21 graden binnen zegt niet zoveel. Bij mij is het zonder verwarming 20 graden maar alsnog is het koud.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 08 oktober 2014 @ 17:02:

21 graden binnen zegt niet zoveel. Bij mij is het zonder verwarming 20 graden maar alsnog is het koud.



21 graden zegt genoeg is erg warm, hier nu 22 graden en in de winter is hier 18 graden al lekker zeker als het vriest.



Als je bij 20 graden nog koud heb ben je koukleum of thermostaat deugt niet, vaak mee gemaakt dat het in onze woning behaaglijker is dan bv bij mensen elders die hem heel hoog hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren voor het eerst aan, toen ik uit mijn werk kwam, klein uurtje daarna was en bleef het lekker dus weer uitgezet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met ons goed geïsoleerd appartement met veel ramen, het is hier nu nog steeds 23 graden. Vorig jaar ook pas de verwarming moeten opzetten rond november. Er moet maar een beetje zon zijn en het wordt aangenaam warm in de woonkamer.

In de zomer vreemd genoeg toch ook nooit belachelijk heet.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen verwarming aan. De luchtroosters hebben open gestaan en toen ik thuis kwam was het 19 graden in de woonkamer.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet.. ik heb het wel al een paar keer echt fris gehad in huis. Vooral als ik zit te studeren krijg ik koude vingers van het stilzitten en typen haha, maar ach dan trek ik een extra trui aan, lekker kopje thee en een dekentje over de benen. Verwarming ga ik pas aanzetten als zelfs dat dekentje niet meer helpt
Alle reacties Link kopieren
T was 17 graden binnen dus sinds een dag staat hier de verwarming aan, was toch echt te koud.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net de verwarming aangezet. Kom al een aantal dagen m'n bed 's ochtends niet uit van de kou.



Mijn vader had een vriend waarbij het 's nachts altijd 10 graden was en overdag 15 graden. En als je het als bezoek dan koud had kreeg je een trui en sokken. Pffffffff wat een gierigaard was dat. Ik ging nooit mee als mijn vader daarheen ging Hij vond rijstwafels ook iets dat je prima kon serveren als 'treat' bij de thee
Alle reacties Link kopieren
Hier echt geen verwarming aan! Heb nog geen twee weken geleden de ventilator nog aan gehad. Vandaag eindelijk voor het eerst weer dikke wintersokken aan en zit hier prima onder mijn deken met een lekker glas thee. Verwarming vind ik nog helemaal nergens voor nodig
Alle reacties Link kopieren
Overigens zou ik de verwarming voor bezoek wel aanzetten als ze het koud zouden hebben, maar voor mezelf vind ik het echt niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de verwarming nog niet aan. Het was vanochtend 16 graden, maar dan ben ik toch zo de deur uit. En nu is het iets van 18 geloof ik, maar met een dekentje op de bank wil dat nog wel.

Wel was het vannacht koud! Had het raam maar dicht gelaten. Extra dekentje komt er ook weer aan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het koud?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Doe dan gewoon dat kreng aan..... zo lastig kan het allemaal niet zijn toch?



Veel plezier verder!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb 'm aan. Ben een koukleum
Alle reacties Link kopieren
Het is hier nu 18 graden, ik vind het nog op het randje dus ik los het nu nog op met een extra vestje of trui. Dat gaat nog net. Wordt het richting de 17 graden dan gaat de verwarming wel aan, normaal gesproken stook ik het in de winter op tot 19 a 19,5 graad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven