Mode & Beauty alle pijlers

Het leed dat strapless BH heet

23-04-2024 15:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik jullie advies en ervaringen! Ik twijfel al enige tijd of ik moet investeren in een strapless BH. Het lastige is: ik heb maat 75G. Binnenkort heb ik een bruiloftsfeest waarbij die van pas zou kunnen komen. Maar ik vind een kleine 100 euro teveel geld voor iets eenmaligs. Daarom mijn vraag: hoe vaak gebruiken jullie een strapless BH? Heb je er uberhaupt een? En is het iets wat je comfortabel praktisch dagelijks draagt in de zomer? Alvast bedankt!

Heb jij een strapless BH

Totaal aantal stemmen: 70

Ja (24%)
Nee (76%)
Nog niet, maar wil er wel graag een Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit en nee. Ik koop echt wel wat anders qua outfit dan als er echt er een strapless BH voor nodig zou zijn. Dan met maat G (oke maat H hier) moeilijke outfit aandoen.

Heb liever comfort en nul zorgen over een voorgevel van zo'n maat. En ja zo vaak geprobeerd en steeds duurder en zogenaamd fantastisch..tot cup d ws. ;-)

Leuke kleine tietjes kunnen zelfs met boobtape maar cup G pf H. Waarom zoveel geld uitgeven en dan ook helemaal niet weten of wel lekker/fijn en goed steunend zit.
lucifee2024 wijzigde dit bericht op 23-04-2024 16:29
14.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er ooit een gehad, maar vond het een onding. Heb hem een paar keer gedragen en toen ging-ie weg. Nou was het geen heel dure dus misschien dat een dure wel goed kan zitten, maar voor mij hoeft het niet meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hem alleen gedragen bij mijn bruiloft en daarna ging ie naar de kringloop.

Ik koop geen kleren waar geen normale bh onder kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een vergelijkbare maat, maar ik zou het niet zien zitten... Voor mij is een outfit geen optie als er strapless voor nodig is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja van de Hunkemoller. Als hij niet strapless hoeft kan je de bandjes er aan zetten. Zo hoef je hem niet na één keer noodzakelijk dragen in de kast te gooien
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een vergelijkbare maat en ik heb er een in het zwart en een in het wit. Ik doe daar waarschijnlijk de rest van mijn leven mee want ik draag ze zelden, inderdaad alleen bij een speciale jurk voor een bruiloft of zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een kleinere maat en vind ze niet super prettig. De sluiting moet extra breed zijn om goede steun te kunnen geven en dan nog loop ik af en toe te hijsen. Daarnaast word ik ook altijd een beetje benauwd van die dingen, een soort korset idee. Ik draag ze zomers 1 of 2 keer per zomer voor dat ene jurkje of shirtje en zodra het kan bevrijd ik mijn borsten door hem uit te doen. Free boobies :hello:

Met jouw maat TO wordt het al helemaal vervelend. Laat je dus goed adviseren in een goede lingeriezaak, zodat het de investering waard is.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik ben er een paar keer naar op zoek geweest en elke keer met lege handen thuis gekomen. Ik vind het gewoon niet mooi met wat grotere borsten, 75 F hier.
En ik wil er best geld aan uitgeven, heb ze gepast van Prima Donna en van Marie Jo, maar ik vind het niet mooi. Mijn borsten komen er wel van naar voren, maar ik heb echt de schouderbandjes nodig voor steun. De strapplessbeha's die ik gepast heb zaten binnen het kwartier te laag. en dan ziet het er echt niet zo mooi uit.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
ninanoname schreef:
23-04-2024 17:01
Nee, ik ben er een paar keer naar op zoek geweest en elke keer met lege handen thuis gekomen. Ik vind het gewoon niet mooi met wat grotere borsten, 75 F hier.
En ik wil er best geld aan uitgeven, heb ze gepast van Prima Donna en van Marie Jo, maar ik vind het niet mooi. Mijn borsten komen er wel van naar voren, maar ik heb echt de schouderbandjes nodig voor steun. De strapplessbeha's die ik gepast heb zaten binnen het kwartier te laag. en dan ziet het er echt niet zo mooi uit.
je krijgt er zo'n rare worst van, op borsthoogte
Ik ben ook geen fan
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er wel een en gebruik hem regelmatig, heb best wat van die haltertops en -jurken. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik maar een B-cup heb, dus wat bij mij prima zit, kan bij jou best heel anders zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal zitten er straps bij een strapless beha toch? Dus dan kun je hem ook gewoon, met de extra bandjes ondersteuning, aan bij al je andere outfits.

Ik heb amper borsten en nog één strapless beha. Die dingen blijven bij mij niet zitten door te weinig vlees. Ik heb 'm bij een halterjurk met spelden aan de jurk vastgemaakt tijdens het dragen, zodat de randen van de beha met de jurk meebewegen en niet dat de jurk dan te ver zakt en de beha zichtbaar is. Ik was blij met mijn eigen vindingrijkheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee. Ik koop niets waar een strapless bh bij nodig is. Wat een ellende is dat en vaak zit het ook niet mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een mooie van de Hunkermöller. Maar die draag ik 1x per jaar denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
23-04-2024 17:19
Ik heb er wel een en gebruik hem regelmatig, heb best wat van die haltertops en -jurken. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik maar een B-cup heb, dus wat bij mij prima zit, kan bij jou best heel anders zitten.
Ik heb maat 80C en heb sinds een jaar een heel fijne zwarte strapless bh van DKNY die echt blijft zitten en heel mooi is! Ik draag hem dus ook vaak in de zomer als ik mooie tops aan wil waarbij schouderbandjes storen. Er zitten bandjes bij maar die gebruik ik nooit. Truc is trouwens om het siliconen plakrandje in de bh even met water te bevochtigen en hem dan op zijn plek te doen; blijft ie perfect zitten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met 75G moet God een wonder verrichten dat een strapless bh goed zit.

Maar als je het graag wil kan je het altijd proberen lijkt me. Vaak (?) zitten er bandjes bij die je ook kruislings of halter kan dragen. Ik gebruikte dat het meeste toen ik er een had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Strapless bh vind ik niet fijn, dan trek ik hem steeds omhoog, voor mijn gevoel zakt hij steeds af. Als oplossing had ik een strapless korset gekocht. Voelde net iets steviger.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik voel me niet comfortabel in een strapless bh. Zit toch nooit echt mooi, althans bij mij niet. En ik heb het gevoel dat ik hem constant moet ophijsen. Ik koop al heel veel jaren geen kleding waar je geen normale bh onder kan dragen. Dus geen haltertops, geen spaghetti bandjes en alleen off shoulder met een hemdje eronder met mooie bandjes die het bandje van de bh bedekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een wonderbra gekocht ooit. Omdat hij in precies in mijn maat was en ik regelmatig in gala moest. Altijd lastig met maat 85 H. Maar ik vind dat ding helemaal niet comfortabel en heb hem dus nog nooit aangedaan naar een feest :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier een e-cup en ik kan niks met strapless. Zinloos. Dan liever wat verder zoeken naar een ander kledingstuk
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er eentje, die inderdaad zo’n €90 heeft gekost. Zit heerlijk, maar ja, ik heb een klein A/B-cup. Die van mij is níet voorgevormd of push-up, en dat staat echt mooier met strapless. En ook geen uni-boob.

Ik ga ook wel zonder bh als dat soms zo uitkomt. Dat is bij een grotere cup lastiger, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een e cup en in de zomer draag ik vaak een strapless bh. In de zomer als m'n schouders iets te rood zijn vind ik strapless heerlijk. Geen bandjes die drukken op je schouders. Nu draag ik ook graag strapless jurkjes. Dus ja, dan raak je eraan gewend.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren Quote
love2dance schreef:
23-04-2024 19:19
Ik heb een wonderbra gekocht ooit. Omdat hij in precies in mijn maat was en ik regelmatig in gala moest. Altijd lastig met maat 85 H. Maar ik vind dat ding helemaal niet comfortabel en heb hem dus nog nooit aangedaan naar een feest :facepalm:
Wonderbra is toch juist met heel veel extra vulling? Lijkt me met jouw maat juist niet prettig
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou in dit geval kiezen voor boob-tape. Heb zelf ook geen kleine maat en heb dit gebruikt bij een bruiloft. Lijkt me meer steun geven dan een strapless bh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een D cup en heb die paar keer dat ik het een poging heb gegeven constant het gevoel gehad dat het amper ondersteuning gaf en mijn borsten alsnog naar het zuiden afreisden. Dus besloten dat het niks voor mij is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven