Onverklaarbaar verdwenen dingen binnenshuis.

28-06-2014 00:37 120 berichten
Heb jij dat ook? Sinds enkele maanden ben ik in huis kwijtgeraakt: mijn favoriete leren laarzen en mijn nieuwe witte bikini, ook mijn paspoort. Nu heb ik een vreselijk nieuwsgierige poes in huis die van alles verzameld en verstopt, maar dat betreft kleine dingetjes: leren kettinkjes, tampons e.d.

Het bekende verloren sokkenfenomeen gebeurt hier ook maar een bikini en een paar laarzen kan ik niet verklaren. Vertel 's, wat voor rare dingen ben jij kwijtgeraakt?
Alle reacties Link kopieren
Sorry.. Trek ze wel uit.
quote:B-100 schreef op 28 juni 2014 @ 00:39:

Sorry.. Trek ze wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Van alles. Ik doe eigenlijk alles in setjes in de wasmachine dus de slopen bij het dekbed ed. Sokken per twee. En toch... nu ben ik weer een sloop kwijt echt overal al gekeken, onder de bank, onder het bed, of het daar met vouwen terecht gekomen is maar nee hoor. Zo ook soms shirts en sokken??? daar wil ik het niet eens over hebben.

Naalden ben ik ook altijd kwijt. Spelden vind ik wel weer maar die naalden....foetsie. En echt vaak dus hé.
Een dure oorbel.

En poes heeft ooit eem stopwatch mee naar buiten gesleept.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben maar 1 ding in huis kwijt geraakt ooit. Ik ben namelijk ontzettend netjes, dus ik raak nooit iets kwijt. Zelfs spullen die mijn man kwijt is weet ik moeiteloos terug te vinden.



Maar een prachtige Swarovski ring die ik had was wel ineens weg
Nina, naalden stop ik altijd direkt terug in de naaidoos, die raak ik nooit kwijt. Ik gebruik ze echter niet zo vaak.

Ginevra, heeft poeslief je oorbel niet gepikt?
quote:tantejo schreef op 28 juni 2014 @ 00:55:

Ik ben maar 1 ding in huis kwijt geraakt ooit. Ik ben namelijk ontzettend netjes, dus ik raak nooit iets kwijt. Zelfs spullen die mijn man kwijt is weet ik moeiteloos terug te vinden.



Maar een prachtige Swarovski ring die ik had was wel ineens weg Oh, dat is echt zonde van de ring Tantejo.
Alle reacties Link kopieren
@ tantejo



In jouw geval denk ik dan altijd, gejat.



Maar misschien ben ik wel gek/pessimistisch.
quote:oogappeltje schreef op 28 juni 2014 @ 01:06:

@ tantejo



In jouw geval denk ik dan altijd, gejat.



Maar misschien ben ik wel gek/pessimistisch.Doe 's ontopic Oogappel: wat ben jij kwijt?
Een hoeslaken, maar ik vermoed dat die tijdens een logeerpartij per ongeluk in de tas van de logé terecht is gekomen. Wel vreemd dat de logé in kwestie daar nooit iets over heeft gezegd. Ook ooit een BH kwijtgeraakt, een ketting en een brief die me heel erg dierbaar was. Dat laatste vind ik nog steeds heel erg. Ook heel lang een shirt kwijt geweest wat ik later terug vond in een tas die ik wel had uitgepakt, maar dat shirt was ik blijkbaar vergeten. Het was mijn lievelingsshirt, dus ik was dolblij toen ik het terug vond!
M'n hele juwelenkistje! Ik weet bijna zeker dat ik m verstopt heb vorige zomer voordat we weggingen. Maar álle plekken die ik kan verzinnen is ie niet



(Eerste vakantie met baby tast dus duidelijk t geheugen aan. IRRITANT!)



En natuurlijk ook sokken maar die zitten meestal in de dekbedovertrekken ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 28 juni 2014 @ 00:55:

Nina, naalden stop ik altijd direkt terug in de naaidoos, die raak ik nooit kwijt. Ik gebruik ze echter niet zo vaak.

Ginevra, heeft poeslief je oorbel niet gepikt? Ik heb zo'n magnetisch bakje waar ik ze dan op leg. Net als de spelden en die ben ik dus nooit kwijt. Ook niet bij het op de grond vallen, spelden vind ik snel terug naalden.....altijd foetsie. En ik naai graag en vaak
Alle reacties Link kopieren
Ik raak nooit wat kwijt dus kan je niet met je topic helpen sorry.
Alle reacties Link kopieren
Een doosje met piercings sinds een aantal weken. Gék word ik ervan, ik heb alles afgezocht en weet zeker dat hij thuis moet liggen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mapje met al mijn belastingaangiften. Lag in de kast maar ook ineens verdwenen. Heel vreemd, terwijl ik hem nog heb gebruikt voor de aangifte van vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Een ochtendjas..
Sokkenweesjes heb ik ook last van.

Verdwenen kussenslopen vind ik weleens terug in andere slopen.

Dan lig ik in bed en voel een bobbel in mijn dekbedovertrek, dat blijkt de verdwenen sloop te zijn.



Ooit was ik veel spullen kwijt. Elke week verdween er iets.

Ik dacht dat ik gek werd, of dement.

Ik had ooit thuiszorg. Dat was zo'n lieverd.

Werd ik door de politie gebeld dat deze mevrouw wegens diefstal opgepakt was. Ze was ook bij mij geweest.

Spullen gek genoeg nooit meer teruggezien.
Ik ben ook wel eens iets kwijt.

Dan zoek ik op de gebruikelijke plekken. Nergens te vinden.

Dan zoek ik weer op de gebruikelijke plekken, dan ligt het er ineens weer. Dan zeg ik voor de grap 'bedankt opa voor het terugleggen'😀
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een rommelkont en ben regelmatig dingen kwijt. Vind ze echt ook vaak snel weer terug.

Het enige wat ik niet meer heb teruggevonden is mijn prachtige witgouden ketting, een huwelijksgeschenk. Vind dat echt zo erg!

Weet trouwens niet eens of hij wel in huis is kwijtgeraakt, misschien ben ik hem wel ergens verloren.



Sokkenweeshuis en bermudadriehoek van haarspeldjes zijn hier idd ook aanwezig.
Ik heb de laatste tijd het idee dat ik een bord en wat glazen kwijt ben, maar dat gooi ik dan op mijn man. Die laat wel eens servies uit zijn handen vallen en ik vermoed dat hij het mij niet durft te vertellen. Ik moet zeggen dat ik er nu pas aan denk vanwege dit topic, het hem straks eens vragen. Een andere verklaring heb ik niet!
Alle reacties Link kopieren
Het mysterie van de sokkenweesjes heb ik deze maand per toeval opgelost. Mijn man blijkt af en toe 1 sok weg te gooien als er een gat in zit bv. De andere sok gooit hij dan gewoon weer in de was
Alle reacties Link kopieren
quote:007washere schreef op 28 juni 2014 @ 08:02:

Het mysterie van de sokkenweesjes heb ik deze maand per toeval opgelost. Mijn man blijkt af en toe 1 sok weg te gooien als er een gat in zit bv. De andere sok gooit hij dan gewoon weer in de was Mannen..
Alle reacties Link kopieren
quote:bibaatje schreef op zaterdag 28 juni 2014 08:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="007washere in "Onverklaarbaar verdwenen dingen binnensh..."" class="messagelink">007washere schreef op 28 juni 2014 @ 08:02</a>:</b>

Het mysterie van de sokkenweesjes heb ik deze maand per toeval opgelost. Mijn man blijkt af en toe 1 sok weg te gooien als er een gat in zit bv. De andere sok gooit hij dan gewoon weer in de was </div></blockquote>Mannen.. Ja he?
Sokkenweesjes hier ook, maar die worden opgeslokt door de wasmachine en verdwijnen dan in de afvoer. Laatst ook zo'n colourcatch doekje dat in de afvoer van de droger zat. Droger op tilt natuurlijk.

Verder ben ik al weken een hondenpoppetje van dochters speelboom kwijt. Nergens meer te vinden, laatst onder alle kasten gekeken met een zaklamp enzo, maar die niet gevonden. Vond wel ooit een berg speelgoed terug in de subwoofer dat gat is blijkbaar erg verleidelijk om spullen in te stoppen.



Paspoort en reservesleutels enzo liggen hier in de kluis trouwens, dus die raak ik nooit kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven