Onverklaarbaar verdwenen dingen binnenshuis.

28-06-2014 00:37 120 berichten
Heb jij dat ook? Sinds enkele maanden ben ik in huis kwijtgeraakt: mijn favoriete leren laarzen en mijn nieuwe witte bikini, ook mijn paspoort. Nu heb ik een vreselijk nieuwsgierige poes in huis die van alles verzameld en verstopt, maar dat betreft kleine dingetjes: leren kettinkjes, tampons e.d.

Het bekende verloren sokkenfenomeen gebeurt hier ook maar een bikini en een paar laarzen kan ik niet verklaren. Vertel 's, wat voor rare dingen ben jij kwijtgeraakt?
@pearle,

Zit midden in een verhuizing dus alles gaat nu overhoop zo ook dochters kamer d us wie weet
Alle reacties Link kopieren
Een wijnglas en mijn op maat gemaakte Indiase kleding zijn beide verdwenen en nooit meer teruggekomen. Ik woon op 34 vierkante meter, dus zoveel ruimte om te zoeken is er niet. Ben beide nu al jaren kwijt!



Ik heb pas een boek gelezen 'de plek van de verloren dingen'. Daar gaan dus al die spullen heen :-)
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2014 @ 10:23:

[...]





Sokken, absoluut! Man en ik kopen altijd een hele bult van dezelfde zwarte sokken maat 42-45, en daar doen we samen mee. Dus als onze sokken zoek raken is dat niet zo'n ramp, en als ze op zijn kopen we gewoon weer een nieuwe bult.

Maar de kinderen willen natuurlijk sokken met kleurtjes en patroontjes en zo, en het is maar zelden dat zo'n paar sokken langer dan twee weken samen blijft .Precies hetzelfde hier. Ik heb wel een mand eenzame sokken en eens in de zoveel tijd gooi ik die op tafel en gooi de berg schone sokken erbij. Soms, heel soms, vind ik weer een matchend paar.
Alle reacties Link kopieren
Al het geld dat we bij de geboorte van onze dochter hadden gekregen voor haar spaarrekening! Ben bang dat ik het of heel goed heb verstopt, of heb weggegooid Ook ben ik nog steeds boos op mijn vriend dat hij het niet goed heeft opgeborgen. Aangezien ik toen veel kwijt raakte en dingen weggooide die echt niet weg moesten (babysokken bijv. sta je daar nog met een volle luier in je hand)
Oh lalalief, dat is wel heel jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst de secret stash plek ontdekt van mijn oudste dochter. Buiten dat ik nu snap hoe de muren vol potlood komen heb ik meteen een aantal missende dingen gevonden



Mis alleen nog steeds een halve houten sinasappel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2014 @ 10:19:

[...]



Naalden vinden we hier altijd vanzelf wel weer terug. Wel op een pijnlijke manier, dat wel .Dat is dus het gekke. Vanaf maart ondertussen een HEEL pakje kwijt, heb al een tweede aan moeten breken. Maar ik vind dus nooit wat terug. Spelden wel naalden echt nooit.
quote:nina1966 schreef op 28 juni 2014 @ 10:59:

[...]



Dat is dus het gekke. Vanaf maart ondertussen een HEEL pakje kwijt, heb al een tweede aan moeten breken. Maar ik vind dus nooit wat terug. Spelden wel naalden echt nooit.



Misschien gooi je ze per ongeluk weg, met het restje garen dat eraan hangt?



Mijn dochter prikte ze altijd in de armleuning van de bank, tegen het kwijtraken. Tot mijn man een keer op die armleuning ging zitten en onder ijselijk gekrijs anderhalve meter de lucht in sprong .
Naalden kwijt vind ik érg gevaarlijk, voor mens en dier.



Ooit heb ik het verhaal gehoord van iemand die een dwarslaesie opliep door een naald in de rug, op de bank.
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op zaterdag 28 juni 2014 14:55 Naalden kwijt vind ik<b> érg gevaarlijk</b>, voor mens en dier.



Ooit heb ik het verhaal gehoord van iemand die een dwarslaesie opliep door een naald in de rug, op de bank. Haha broodje aap..
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Hier kwijt: wat niet?!



Mijn vriend joh. Die krijgt een cadeaubon van 75,- en de volgende dag is het gewoon weg. Die moet een garantiebon bewaren: weg. Autopapieren: weg.



Ik probeer de tafel, dressoir, kast waar mappen en papieren liggen zelf op te ruimen want anders verdwijnt alles.



Ik vind dagelijks (!) aanstekers, geld, snoepjes, spijkers, schroeven, papiertjes in de wasmachine. We roken niet eens.



Hij koopt in april voor 50,- spullen bij de action (nieuwe messen, lepels, ding om een ei in te koken, stickers voor onder de stoel, schoonmaakspul) echt onzin. Ik neem hem daar ook niet mee naartoe. Vind ik van de week een action tasje met die spullen erin. Hij had er alleen wat zeep uitgehaald...



ADHD'ers.. Je kunt beter die drukke hebben want die rustige vergeten hun billen nog. Her zal me niks verbazen als hij op z'n eigen (ik ga niet mee) vakantie vergeet een tent mee te nemen.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2014 @ 11:12:

[...]





Misschien gooi je ze per ongeluk weg, met het restje garen dat eraan hangt?



Mijn dochter prikte ze altijd in de armleuning van de bank, tegen het kwijtraken. Tot mijn man een keer op die armleuning ging zitten en onder ijselijk gekrijs anderhalve meter de lucht in sprong .
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een keer een deegroller kwijtgeraakt. Nadat we het hele huis hadden leeggehaald omdat we gingen verhuizen was hij nog steeds kwijt...



En een hele mooie armband . Ik ben er van overtuigd dat hij ergens hier in huis ligt.
quote:redhothead schreef op 28 juni 2014 @ 08:22:

[...]





Dat paspoort is me werkelijk een raadsel, nog nooit zoiets verloren. Ik bewaar hem altijd in een zijvakje van mijn tas, heb al mijn tassen binnenstebuiten gekeerd, jassen doorzocht: het hele huis! Maar nee. Enfin, paspoort was toch verlopen en de nieuwe kan ik dinsdag (net op tijd) halen, op weg naar het vliegveld. De laarzen en bikini ga ik straks nog een keer zoeken.

Je moet je oude paspoort inleveren bij de aanvraag. Ligt-ie niet daar?



Wij hebben hier een zwart gat waar van alles in verdwijnt. Soms spuugt-ie dingen uit en vinden we ineens weer iets. Sommige dingen komen nooit meer terug.
Alle reacties Link kopieren
dochter heeft het wees-sokkenprobleem creatief opgelost, die draagt alleen nog maar 2 verschillende sokken bij elkaar. Liefst zo verschillend mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens in huis de kinderalbums van m'n man en mezelf opgeborgen. Weet alleen echt niet waar. Ben echt al een aantal keren gaan zoeken. Gelukkig gaan we over een paar maanden verhuizen. Ik hoop echt dat ze dan boven water komen!
Alle reacties Link kopieren
Alles heeft hier een vaste plek en als ik mijn spullen op dat plekje leg dan raak ik ze nooit kwijt. Beetje jammer dat ik vaak te lui ben om ze daar neer te leggen.



Kleine prut zoals lippenstift en borstel in een tas laten liggen en dan met een andere tas de deur uit gaan. Die vind je pas terug als je de eerste tas weer gebruikt en ik heb nogal wat tassen. Of dingen worden soms door mijn vriend gebruikt en hij legt helaas nooit iets terug.



Sokkenweesjes vind ik heel vervelend dus die gaan tegenwoordig met zijn allen in een waszakje. Sindsdien geen weesje meer gehad.
Ik moest ooit iets uit de oud-papierbak hebben. Een folder of krant ofzo. Dus ik op z'n kop in die bak, alles doorgezocht maar kon niet vinden at ik zocht. Zie ik onderin een envelop liggen, was niet wat ik zocht maar pakte hem om de een of andere reden toch eruit. Wat bleek, zaten de kaartjes voor de show van Guido Weijers erin! Show was pas over een maand of 2, maar man had dus gewoon de hele envelop met kaartjes weggemikt. En daar zou je normaliter pas 2 minuten voor vertrek achter komen, dat je die kwijt bent ik was zo blij dat ik ze vond, terwijl ik er niet naar op zoek was! En dat de container nog niet geleegd was ook!
Ha, dit topic moet ik hebben! Ik heb namelijk precies het omgekeerde. Er zit sinds enige tijd een geheimzinnige sleutel aan mijn sleutelbos en ik kan maar niet verzinnen waar die van is, of hoe ik er aan kom. Dus, anyone???
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een kinderwagenbak kwijt

Ik snap er niets van, zoiets raak je toch niet kwijt? Gelukkig niet meer nodig ofzo maar ik ging de kinder-/wandelwagen weggeven en dan is toch vreemd om te moeten zeggen "uhhh ik ben de bak kwijt"
quote:linjmh schreef op 28 juni 2014 @ 01:09:

M'n hele juwelenkistje! Ik weet bijna zeker dat ik m verstopt heb vorige zomer voordat we weggingen. Maar álle plekken die ik kan verzinnen is ie nietheb je een piano?
quote:tante.Klaas schreef op 28 juni 2014 @ 23:05:

Ha, dit topic moet ik hebben! Ik heb namelijk precies het omgekeerde. Er zit sinds enige tijd een geheimzinnige sleutel aan mijn sleutelbos en ik kan maar niet verzinnen waar die van is, of hoe ik er aan kom. Dus, anyone???

Schuur, berging, kledingkast, huis van je ouders/broer/zus/buren, je werk.

Of iemand die gewoon een sleutel aan je sleutelbos heeft gedaan zonder reden. Dat is best lollig
Omegod, er bestaan dus echt huiselfen/dwergen/gnomen.
quote:CrepeDeFromage schreef op 28 juni 2014 @ 23:06:

Ik ben een kinderwagenbak kwijt

Ik snap er niets van, zoiets raak je toch niet kwijt? Gelukkig niet meer nodig ofzo maar ik ging de kinder-/wandelwagen weggeven en dan is toch vreemd om te moeten zeggen "uhhh ik ben de bak kwijt"Dat is best knap.
Alle reacties Link kopieren
Sokken en,haarelastiekjes en -spelden
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven