Pinterest

23-12-2012 17:16 148 berichten
Wie is er hier ook lichtelijk Pinterest verslaafd ? Welke categorien volgen jullie ?

Ik volg voornamelijk DIY & Crafts en Food & Drinks.
Foodgawker en craftgawker zijn ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Net een account aangemaakt. Het lijkt me best leuk, staan veel mooie foto's op van bijvoorbeeld make-up een haar. Maar waar vind ik dan hoe je die kapsels moet maken? En wat is repin?
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op de link de ik eerder geplaatst heb. Daar vind je een complete uitleg over Pinterest plus antwoord op je vraag over een repin.
Nou ik ben niet de enige verslaafde zie ik wel ! Ga snel die andere sites ook eens bekijken nooit genoeg ideeën :-)
Vogelnestje: repin betekend dat dat wat je ziet ook op jouw bord wordt geplaatst.

Door op de foto te klikken ga je naar het linkje waar de foto oorspronkelijk vandaan komt!
Alle reacties Link kopieren
Doe het al weer enige tijd. Erg leuk..
Alle reacties Link kopieren
Oh man! Ik meld me ook! Behoorlijk verslaafd.

Leuke dingen! Mijn eerste potje pod modge gekocht vanwege pinterest. En heel de douche schimmelvrij met goede tips van dezelfde site. Jammer dat een hoop smeuïge Amerikaanse recepten met ingrediënten worden gemaakt die ik hier niet kan krijgen.



Zit te wachten op mijn verlof om eens lekker "Martha Stewart" uit te hangen met pinterest. Zou heel het huis willen organiseren met behulp van die site. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Weet wat het is maar boeit mij in het geheel niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wilde net zo iets handigs "repinnen", viel de app uit. Nu kan ik het nergens terug vinden...

Jammer! Ik vind het een leuk concept!
quote:lindahe schreef op 23 december 2012 @ 21:32:

Oh man! Ik meld me ook! Behoorlijk verslaafd.

Leuke dingen! Mijn eerste potje pod modge gekocht vanwege pinterest. En heel de douche schimmelvrij met goede tips van dezelfde site. Jammer dat een hoop smeuïge Amerikaanse recepten met ingrediënten worden gemaakt die ik hier niet kan krijgen.



Zit te wachten op mijn verlof om eens lekker "Martha Stewart" uit te hangen met pinterest. Zou heel het huis willen organiseren met behulp van die site. Heerlijk!* zegt dan maar niks over recepten van home-maidmodpodge *
Ja daar baal ik ook weleens van wil ik 2 dingen pinnen heb ik er een gedaan vind ik de andere niet meer !

Ook al baking soda in huis gehaald en de vloer mee gedweild werkt echt goed .
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel procent van de leden van pinterest is vrouwelijk? (Ik vermoed een hoog percentage, of zijn er ook veel mannelijke deelnemers?)
Alle reacties Link kopieren
Zwaar verslaafd (vooral mobiel als ik weer eens een saaie avonddienst heb)



Veel living-plaatjes, mode, nu DIY christmas etc.. Heerlijk!

(oh en recepten, maar die zijn soms wat moeilijk vanuit het amerikaans naar het nederlands te 'vertalen' )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een eigen pagina sins een paar weken, maar ben niet verslaafd.
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 23 december 2012 @ 22:48:

Hoeveel procent van de leden van pinterest is vrouwelijk? (Ik vermoed een hoog percentage, of zijn er ook veel mannelijke deelnemers?)De meeste zijn vrouwelijk, maar ik kom ook wel pins van mannen tegen zoals deze: Pin.



Moest wel even twee keer kijken voordat ik zag wat het was, echt bizar!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 23 december 2012 @ 22:14:

[...]





* zegt dan maar niks over recepten van home-maidmodpodge *Die heb ik gelukkig ook gevonden. Nog geprobeerd. Net zoals de homemade play do. Zoveel dingen te doen, zo weinig tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken bij de kerstdingen, zoveel ideeën voor volgend jaar. Kerstboom zetten hoeft niet eens!
Tip: als je meerdere dingen wil repinnen maar ze niet terug kan vinden, eerst liken! Dan staan ze in de lijst met jouw likes en kan je ze altijd terugvinden!

Ik like eigenlijk meer dan ik repin, hoewel het met 900+ likes wel weer lastig wordt iets terug te vinden



Over de mod podge; niet kopen!!! Is zo achterlijk duur! Gewoon witte kinderlijm met water werkt even goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:lindahe schreef op 23 december 2012 @ 21:32:

.

Leuke dingen! Mijn eerste potje pod modge gekocht vanwege pinterest.





Maar wat kun je allemaal doen met modge pod. Ik heb het gekocht om foto´s op hout te plakken wat hopeloos mislukte steeds

Waar kun je het verder nog voor gebruiken?
quote:SpringDing schreef op 24 december 2012 @ 03:46:

Tip: als je meerdere dingen wil repinnen maar ze niet terug kan vinden, eerst liken! Dan staan ze in de lijst met jouw likes en kan je ze altijd terugvinden!

Ik like eigenlijk meer dan ik repin, hoewel het met 900+ likes wel weer lastig wordt iets terug te vinden



Over de mod podge; niet kopen!!! Is zo achterlijk duur! Gewoon witte kinderlijm met water werkt even goed!Bedankt voor de tip ga ik nu doen voortaan vond het altijd zo frustrerend als ik er een niet meer kon vinden !
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Pinterest-fan!



Ik kan er urenlang zoet mee zijn. Heb een paar nogal specifieke hobby's en heb daarvoor op Pinterest heel veel nieuwe ideeën opgedaan. Vanwege die hobby's ook veel volgers gekregen en dat is leuk!



Ik word gewoon vrolijk van zoveel ideeën en creativiteit.

Dit plaatje is op mij dan ook zeker van toepassing!
Alle reacties Link kopieren
Pins die je interessant lijken kun je ook eerst even openen in een apart tabblad en dan later stuk voor stuk nalopen.
Present! Ik vind het geweldig. Haal er zoveel ideeën vanaf! Vooral doe het zelf vind ik erg leuk!



Je komt er alleen moeilijk vanaf. Oh nog ff kijken.. Nog even, ja nu echt nog 5 minuten .. (Ondertussen is het half 1 'snachts)
Alle reacties Link kopieren
Meld!

Humor, quotes, DIY en kids!

Maar eigenlijk ook tattoos en dieren....ehhh lichtelijk verslaafd...nee zwaar verslaafd :-)))
Alle reacties Link kopieren
quote:Freeasabirdie schreef op 23 december 2012 @ 17:31:

[...]





Dit dus. Ik snap er niet zo veel van.



Wat valt er niet aan te snappen? Je begint ergens in een hoek waarvan je vermoedt dat daar je interesse ligt (weet ik het:knutselen, eten, architectuur, auto's of waar je hart ook maar sneller van gaat kloppen). En dan kom je plaatjes tegen (die bij linkjes horen) die je graag wilt bewaren. Dan is het tijd om een account aan te maken als je die nog niet had. En pin je het plaatje (even de knop in je werkbalk plaatsen). Deze komt dan in een mapje die je zelf aanmaakt en selecteerd (bijv. Schpouderklopje's knutselhoek, kersteten, lelijke gebouwen, auto's die ik zou kopen als ik de lotto win, etc.). Et voila, het staat erin, klaar om te delen met de rest van de wereld.



Dingen die ik vooral opsla:

tips die ik kan doen met dochter (ik kom de meest gave doe-ideeen tegen waar ik zelf nooit op zou komen), huishoudelijke en organisatorische tips. Ik heb er in de tussentijd al veel van in praktijk gebracht. De meest simpele trucjes zijn vaak geniaal! Aangezien ik hou van projecten, sla ik veel grotere knutselprojecten en houtbewerkingsprojecten op om nog ooit uit te voeren. Ook zoek ik naar oplossingen voor ruimtes (bijv. kelder,schuur, zolder, de rommelkamer die nog practisch vormgegeven moet worden). Ook heb ik een map aangelegd met hebbedingen. Deze link stuur ik naar mijn man rond mijn verjaardag en hij zorgt dat hij geinspireerd op mijn map de juiste kadootjes binnen komen : ) Ook handig voor kado-ideeen rond Sint en kerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven