Robijn met Zwitsalgeur.

13-07-2014 19:41 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit gekocht? Ik ben benieuwd of de was echt zo lekker naar Zwitsal ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg de tip van een goede vriendin. Heb hem nog niet gekocht maar ben wel heel erg benieuwd! Ik lees dus mee.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar even voor mijn idee: het fijne aan zwitsal is toch dat je het associeert met baby's en onschuldigheid? Dat baby's naar baby's ruiken is prima, maar waarom zou je zelf naar zwitsal willen ruiken? Of je hele kledingkast, for that matter?
Oh wat heerlijk! Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de wasverzachter. De wasmiddel was steeds op in de winkel
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de wasverzachter.

Erg lekker.

Het geeft een subtiel Zwitsalluchtje aan de was.
You don't have to fit into the format
Ja, ik heb hem gisteren gekocht! Hij ruikt naar Zwitsal, nu eens kijken of de gewassen was straks ook een zwitsalgeur heeft.
quote:pampas schreef op 13 juli 2014 @ 19:44:

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar even voor mijn idee: het fijne aan zwitsal is toch dat je het associeert met baby's en onschuldigheid? Dat baby's naar baby's ruiken is prima, maar waarom zou je zelf naar zwitsal willen ruiken? Of je hele kledingkast, for that matter?Om dezelfde reden waarom ik af en toe ook nog liga met banaan en sinaasappel voor mezelf maak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gekocht maar ga er alleen de baby kleren in wassen uit de fles ruikt het lekker maar of het op kleren lekker ruikt weet ik niet. Want heb er nog niet mee gewassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 13 juli 2014 @ 19:45:

[...]



Om dezelfde reden waarom ik af en toe ook nog liga met banaan en sinaasappel voor mezelf maak. Oh ja... Met een scheutje roosvicee erdoor, net als vroeger!
Jaaaa, ruikt heeeerlijk. Of mijn poppetjes weer klein zijn
Alle reacties Link kopieren
De wasverzachter in combi met een andere geur wasmiddel was niet zo'n succes. Ik rook er niet zoveel van. (1x getest)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb ze beide en toevallig gister gebruikt. Ik vond het wel meevallen met de geur maar moet bekennen dat sinds wij de wasdroger slang naar buiten hebben hangen ipv in zo'n condensatiebakje (?) ik de geur van de was toch iets minder "intens" vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:pampas schreef op 13 juli 2014 @ 19:44:

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar even voor mijn idee: het fijne aan zwitsal is toch dat je het associeert met baby's en onschuldigheid? Dat baby's naar baby's ruiken is prima, maar waarom zou je zelf naar zwitsal willen ruiken? Of je hele kledingkast, for that matter?Ik associeer het als eerste met een vertrouwde geur van vroeger. Daarna komt de associatie met baby's pas. Vind het gewoon lekker ruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 13 juli 2014 @ 19:49:

De wasverzachter in combi met een andere geur wasmiddel was niet zo'n succes. Ik rook er niet zoveel van. (1x getest)Ik gebruik het ook met een ander wasmiddel, maar vind het juist wel oké zo. Niet TE, heel verfijnd.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem, hij is heerlijk! :-)
quote:blue_lagoon schreef op 13 juli 2014 @ 19:47:

[...]





Oh ja... Met een scheutje roosvicee erdoor, net als vroeger! Of berenkoekjes! Die bestaan jammer genoeg niet meer. Geef zoon nu Nijntjekoekjes maar die ruiken/smaken toch anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook maar weinig wasverzachter gebruikt. Wilde hem even testen. Nu eerst de andere fles leeg maken.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
1

Waarom wasverzachter? Zeker als je een droger hebt totaal overbodig en extra milieu onvriendelijk.

2

Ik ben echt wel klaar met die switsalgeur na een half jaar baby. Doe mij maar neutral.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wasmiddel en wasverzachter, vooral de handdoeken doe ik met beide tegelijk en die ruiken heerlijk!
Internagelaktisch
Honingbijtje : omdat het met wasverzachter ook aan de lijn wat zachter blijft. En omdat het nadat het in de droger is geweest extra lekker ruikt. En verder maak ik me niet zo druk om het milieu en wel om hoe mijn was ruikt.



Ik ga de wasverzachter ook maar eens halen! Wasmiddel gebruik ik altijd poeder, dus die ga ik niet halen
Alle reacties Link kopieren
Ook nog niet gebruikt. Ben ook benieuwd.



Wat ik een jaar of 10 wel eens deed was Zwitsal hairlotion en dan in een verstuiver doen, dat lekker op je haar sprayen. Kreeg altijd van collega's te horen dat ik zo lekker rook.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op zondag 13 juli 2014 21:46 1

Waarom wasverzachter? Zeker als je een droger hebt totaal overbodig en extra milieu onvriendelijk.

2

Ik ben echt wel klaar met die switsalgeur na een half jaar baby. Doe mij maar neutral. Huh? Geen droger gebruiken is beter voor het milieu volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik amper een droger, en dan vind ik een lekkere wasverzachter wel fijn.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte




Nooit zwitsal gebruikt voor mijn kinderen. Had ze liever naar baby ruiken dan zoet parfum.



Ik koop het dus niet. Vind het een misselijkmakend geurtje, jammer dat het kennelijk zo populair is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven