Roxasect anti muggenstekker

29-07-2014 05:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaargh, ze zijn er weer, die zoemende rotzakken.

ik zag vanavond dat Roxasect een nieuwe anti-mug stekker heeft. Wie heeft hem al en wil zijn ervaring delen?

Heb in het verleden weleens een muggenstekker gehad maar die hielp echt niets. Ben dus benieuwd of deze wel doet wat hij beloofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag met je mee, ik zag de reclame ook verschijnen en mijn zoontje zijn benen zitten volledig onder de bulten. Ik weet uit gekkigheid niet meer wat ik er tegen kan doen.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee! Ik word gek van die terroristen :(
Antimuggen stekkers mogen geen giftige stoffen meer bevatten. Ook bij de Roxasect moet citronella het werk doen en dat zal dus absoluut niet werken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is ook steeds de pineut. En reageert ook nog eens overgevoelig op muggenbeten (extreem dikke bulten, ontstekingen. ) Het enige dat hier helpt is een klamboe en ramen dicht als het licht aan is.



De stekker die we vorig jaar in Portugal kochten, leek overigens wel te helpen, misschien mag er daar nog wel gif in?

Wij geven dochter een tabletje antihistamine (op advies van arts) als ze weer erg te pakken is genomen. Dat helpt wel tegen de jeuk en zwelling. Maar zou ik bij kinderen niet op eigen houtje doen.
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik deetspray gebruik is mn man de sjaak ipv ik.

Kleine spraybusjes (handig voor in je handtas) zijn 2 euro bij de kruitvat.



Ik heb eerder ook anti histamine geadviseerd gekregen van mn huisarts omdat mn onderbeen en knieholte brandde door 3 dazenbeten. Dat zit tegenwoordig ook.standaard bij onze ehbo spullen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Muggenstekker helpt niks.



Deze moet je hebben. Lelijk, maar werkt echt!



Blizzz
Alle reacties Link kopieren
Vitamine b1 slikken, verandert je geur zodat muggen je links laten liggen.



B1
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
quote:tbl1966 schreef op 29 juli 2014 @ 07:57:

Vitamine b1 slikken, verandert je geur zodat muggen je links laten liggen.



B1



Ook geprobeerd, helpt hier niets.

Die lamp is wel lelijk, maar als het helpt... Misschien het proberen waard. Nu halve nachten wakker vanwege muggen of vanwege kind dat ziek is van de muggenbeten. Dat is ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Een ventilator in de kamer werkt hier het beste.
Alle reacties Link kopieren
En horren? Lijkt mij veruit de beste oplossing.

Nooit geen mug in huis hier, ieder raam heeft een hor.
Alle reacties Link kopieren
quote:bibaatje schreef op 29 juli 2014 @ 08:12:

[...]





Ook geprobeerd, helpt hier niets.

Die lamp is wel lelijk, maar als het helpt... Misschien het proberen waard. Nu halve nachten wakker vanwege muggen of vanwege kind dat ziek is van de muggenbeten. Dat is ook niks.Da's jammer, ik werd ook altijd gestoken maar sinds ik vitamine B12 gebruik word ik niet meer gestoken. Mijn zoon slikt sinds begin juni B1 en wordt ook niet meer gestoken.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Net op de site van Editie NL gelezen dat zo'n muggenstekker niets helpt. Marketingkletspraatje dus.

Misschien dat die muggenlamp in combinatie met horren nog de beste optie is.

Ik heb zelf zo'n 'elektrische' vliegenmepper, daarmee kun je insecten heel snel uitschakelen.

Verder werkt airco uitstekend tegen muggen en van wind zijn ze ook niet echt gediend.
Alle reacties Link kopieren
quote:bibaatje schreef op 29 juli 2014 @ 08:12:

[...]





Ook geprobeerd, helpt hier niets.

Die lamp is wel lelijk, maar als het helpt... Misschien het proberen waard. Nu halve nachten wakker vanwege muggen of vanwege kind dat ziek is van de muggenbeten. Dat is ook niks.Geloof mij, deze werkt. En eens in de zoveel tijd maak je met satanisch genoegen het mandje erin leeg, inclusief motten, langpootmuggen en ander vliegend gespuis. Pas doen als alles wat erin zit dood is, want er zit dus geen gif ofzo in. Ze worden gevangen en kunnen er NOOIT meer uit. Ze drogen gewoon uit.
Alle reacties Link kopieren
Wij kopen in Frankrijk altijd deze:







De enige die echt werkt (in Frankrijk zijn ze nog wat radicaler qua muggenverdelging ) . Misschien wel online te bestellen ofzo? Of, als je op vakantie gaat naar Frankrijk/iemand kent die er heen gaat, voorraadje (laten) aanschaffen. In elke grote supermarché te koop.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Wat wel werkt is Bloom uit Spanje. Ik laat het door kennissen altijd meenemen. Dat is dat spul wat wij hier vroeger hadden van Vapona voordat deze stekkers hier verboden werden. Het zal ongetwijfeld giftige stoffen bevatten, maar ik ben muggenbeet- en bultvrij!
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal!



Ik heb ook al van alles geprobeerd en las dat zo n grote blauwe uv lamp die de muggen aantrekt en electrocuteert het Beste werkt. Ik ben bang dat ik Niet kan slapen met dat felle blauwe licht. Dus nu toch maar roxasect geprobeerd. Ik was sceptich maar het Lijkt goed te werken. Ik heb nu al vier dagen geen bulten meer! Terwijl mijn Raam Zelfs op een kiertje staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven