Schimmel plafond badkamer
dinsdag 6 juli 2010 om 19:19
Ik heb echt veel schimmel aan het plafond van de badkamer zitten. Echt donkere plekken. Nu ga ik binnenkort verhuizen en moet ik het plafond goed achterlaten, anders gaat het me geld kosten (als de woningbouw zelf iemand in huurt).
Ik heb net een plek met bleekmiddel bewerkt, maar de vlek gaat voor de helft weg, niet helemaal.
Ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven.
Iemand aan tip?
Ik heb net een plek met bleekmiddel bewerkt, maar de vlek gaat voor de helft weg, niet helemaal.
Ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven.
Iemand aan tip?

dinsdag 6 juli 2010 om 19:28
Eerst schoonmaken met schoonmaakmiddel en schuursponsje.
Probastine Isoleercoating erop spuiten. (gebruiken de huisschilders ook).
Daarna kun je het nog witten en dan ben je er weer voor een paar jaar vanaf.
*Al kun je natuurlijk veel beter de oorzaak aanpakken als de gevolgen (vlekken). Al is dat nu jouw zorg niet meer natuurlijk
Probastine Isoleercoating erop spuiten. (gebruiken de huisschilders ook).
Daarna kun je het nog witten en dan ben je er weer voor een paar jaar vanaf.
*Al kun je natuurlijk veel beter de oorzaak aanpakken als de gevolgen (vlekken). Al is dat nu jouw zorg niet meer natuurlijk

Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 6 juli 2010 om 19:28
Die schimmel heeft een oorzaak. Als die oorzaak niet weggenomen wordt zal het blijven terugkomen. De enige manier om het "eventjes" weg te laten blijven is het volgende:
Maak het plafond zoveel mogelijk schoon en ontvet het met "st. Marc". Laat het goed drogen. Koop bij een doehetzelver een bus "wegenwit" en saus daarmee het hele plafond.
De volgende huurder zal na enkele maanden echter met hetzelfde probleem zitten. Je hebt waarschijnlijk een afzuig-probleem.
Maak het plafond zoveel mogelijk schoon en ontvet het met "st. Marc". Laat het goed drogen. Koop bij een doehetzelver een bus "wegenwit" en saus daarmee het hele plafond.
De volgende huurder zal na enkele maanden echter met hetzelfde probleem zitten. Je hebt waarschijnlijk een afzuig-probleem.
dinsdag 6 juli 2010 om 20:20