Schoonmaken, afnemen naderhand met vochtige doek?

20-10-2014 16:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel last van schimmelvorming in mijn woning zelf en kelder.

Nu ben ik al actiever aan het door luchten.



Ik wil mijn tuinstoelen, raamkozijnen binnenkant, platen tas met platen, gereedschap koffer en andere spullen schoonmaken met soda, verdunt met water.



Kan je vinyl platen daarmee ook afnemen en de hoezen zelf?



Dit vervolgend deppen in de schoonmaakmiddel en dan afnemen.

Moet je het dan naderhand ook nog weer eens afnemen met een vochtige doek of is dit onnodig?



Wat doen jullie hiermee in het algemeen.

Wanneer nemen jullie nog iets naderhand "apart" af met een vochtige doek?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem alles af met vochtige doek, ik stof niet alleen, dan verplaats je alleen.

En ik zou verder vochtvreters gebruiken als hoe zoveel last hebt dat er zelfs schimmel is.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet dubbel werk dan?



Als ik de vaatdoek in het sopje met soda en water onderdompel en vervolgens de boel afneem, dan naderhand ook nog weer eens apart met een tuiltje water uitspoelen en vervolgens weer afnemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik alleen naderhand nog een vochtige doek als ik een bijtend middel heb gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 20 oktober 2014 @ 17:43:

Ik gebruik alleen naderhand nog een vochtige doek als ik een bijtend middel heb gebruikt.



Ik vraag mij af als ik een stuk kozijn of stoel af heb genomen doormiddel van een sopje soda/water. Dan wring ik het uit in dezelfde emmer om vervolgens een ander stuk af te nemen.



Kan ik dan vervolgens wel met het zelfde sopje iets anders nog afnemen, aangezien het sopje dan "vervuild" is met de schimmel.



En elke keer een nieuw sopje maken als ik iets anders heb schoongemaakt schiet ook niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven