Stomme vraag :facepalm:

15-09-2014 15:20 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe maken jullie je stopcontacten schoon. Niet de buitenkant, maar het gedeelte waar je de stekker in steekt. Ik heb in de keuken een ontzettend vies en vet stopcontact, maar ik durf het dus niet schoon te maken, ivm kortsluiting, stroomstoten en meer.
Ding eraf schroeven, in een sopje, goed droogmaken en er weer opzetten. Tadaaaaa
Ik schroef het eraf en geef het een soppie onder de warme kraan. Goed afdrogen en dan een tijdje in de zon leggen, om goed na te drogen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk daar heb ik dus nog nooit aan gedacht
Alle reacties Link kopieren
quote:renate73 schreef op maandag 15 september 2014 15:24 Kijk daar heb ik dus nog nooit aan gedacht





Lang leve het VF!
In de winter kan je het goed nadrogen met een föhn.
Alle reacties Link kopieren
Wow ga ik ook doen! Heb een vet smerig stop contact die van de vorige bewoners nog is. Dus ga gelijk aan de gang 😄
En alweer verlaat een tevreden klant het pand
En als dat ding weer schoon is bijhouden met wattenstaafjes en een sopje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg tegen mijn man 'dat stopcontact is smerig' en een paar dagen later is t schoon.

Alles waar schroeven, timmeren, zagen, boren etc aan te pas komt is voor zijn rekening
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Cateautje schreef op 15 september 2014 @ 15:27:

In de winter kan je het goed nadrogen met een föhn.In de zomer ook hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wel eerst de stroom er af!!!
quote:sandt2.0 schreef op 15 september 2014 @ 16:01:

[...]





In de zomer ook hoor! De zon is gratuide.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 15:49:

Ik zeg tegen mijn man 'dat stopcontact is smerig' en een paar dagen later is t schoon.

Alles waar schroeven, timmeren, zagen, boren etc aan te pas komt is voor zijn rekening Die van mij zegt dan "ja, dus?"
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Cateautje schreef op 15 september 2014 @ 16:13:

[...]



De zon is gratuide. Weet ik! Maar soms schijnt die niet!
quote:sandt2.0 schreef op 15 september 2014 @ 16:32:

[...]





Weet ik! Maar soms schijnt die niet! Vandaag wel en de hele week, dus....................
Alle reacties Link kopieren
Oef, ik ben een daredevil geloof ik. Ik gebruik gewoon een doekje, niet kleddernat maar wel wat vochtig. En poetsen maar. Ik leef nog steeds, maar voor hoe lang?
anoniem_137384 wijzigde dit bericht op 15-09-2014 16:42
Reden: spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ze wit zijn in een bakje water met chloor leggen een tijdje, worden ze weer mooi!
Ik zet er gewoon een plant voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 september 2014 @ 16:48:

Ik zet er gewoon een plant voor.Staat zo in de weg op het aanrecht
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook eerst de stroom er af halen voordat je zomaar een schroevendraaier in het stopcontact steekt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 15 september 2014 @ 15:21:

Ding eraf schroeven, in een sopje, goed droogmaken en er weer opzetten. Tadaaaaa Zo dus!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Boarn schreef op 15 september 2014 @ 18:22:

Ik zou ook eerst de stroom er af halen voordat je zomaar een schroevendraaier in het stopcontact steekt!!Je steekt de schroevendraaier niet in het stopcontact hoor . Je draait gewoon het schroefje los wat in het midden zit, daar staat echt geen stroom op.
Er af schroeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 september 2014 @ 16:48:

Ik zet er gewoon een plant voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven