Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
Wat een afschuwelijk kerst servies! (sorry). vind Blond ook niet leuk..



Die ridge rib stoelen erg mooi! Hier wil ik 8 stoelen aan tafel hebben. Ivm de kosten worden het de Nils met armleuning (Ikea) en dan laat ik er bij Bemz hoezen bij maken. Twijfel nog over 2 kleuren : true blue en aqua. Misschien doe ik van beide 4..



Zag ook een hele leuke lamp voorbij komen: iets met vogeltjes..



(enne leuke pannenonderzetter en leuke rook melder; weer met vogeltje!?)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn verjaardag zo'n snijplankenset van Joseph gekregen.

Praktisch en staat mooi in mijn keuken







Nou wil ik deze ook nog voor op het aanrecht:





Die onderste is toch helemaal niet handig? Als je dan de middelste spatel nodig hebt, blijft de rest niet meer staan. Of begrijp ik dat verkeerd? En als je dat paarse ding gebruikt, kan de rest ook niet meer staan. Als je dan zoals ons de vaatwasser niet dagelijks draait, heb je zo 2-3 dagen dat spul los op je aanrecht liggen. Of in een bak waar het dan uiteindelijk toch wel in verdwijnt, omdat het niet handig blijkt in de praktijk



Die snijplanken zijn wel erg mooi ja! Die wil ik ook ooit nog eens
Alle reacties Link kopieren
hmmm tsja...misschien niet handig idd.

Mijn broertje heeft de set, zal het hem eens vragen.



Deze set vind ik ook beeldig. Maar heb goede vergiet en kommen dus niet nodig



Tja, ik weet het niet hoor. Heb er geen ervaring mee maar het leek me gewoon niet heel praktisch zoals ik het zo zie.

Die kommen zijn ook mooi idd!
Die snijplanken zijn mooi ! Pas waren ze bij AH in de aanbieding voor ik dacht 24 euro. Ik heb de hele week getwijfeld of ik ze zou kopen en vrijdags met de wekelijkse boodschappen ging ik ze toch maar kopen, En jawel...... op natuurlijk

Ik wil nog steeds een set bijzettafeltjes van 1600 euro, mocht Gaston ooit aan de deur staan zijn die de eerste wat ik ga halen !



Edit, deze zijn het. De foto van stukje cake.

Stukje_Cake in "Google hulp bij zoektocht tafeltjes"
Alle reacties Link kopieren
Ooit gehad met een klok. Jaar in, jaar uit bleef ik ernaar staren in de catalogus. Uiteindelijk gekocht. Leermoment: meteen kopen, ik blijf er toch in hangen!
One life, live it!
Ja met een klok had ik dat ook, is uiteindelijk goed afgelopen. In de koopgoot hing bij Expo een prachtige glazen klok. Ik was druk bezig ons nieuwe huis in te richten en die paste er perfect bij. Maarrrr hij kostte toendertijd 350 gulden, vond ik toch wel erg duur. Toen we in ons huis trokken kreeg ik van mijn opa en oma 500 gulden om wat moois voor in huis te kopen. Op naar de koopgoot de volgende dag en weg klok natuurlijk, Balend als een stekker naar de v&d om wat te gaan drinken en liep ik langs een winkeltje met allemaal servies en klokken en daar hing ie ! Toch nog gevonden dus. Hij hangt nog steeds aan de muur.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heeeeeel graag een Eames rocking chair, maar die zijn zo duur.... Ik wilde eigenlijk geen neppe, maar misschien toch maar eens kijken voor een goedkope replica.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 16 november 2013 @ 16:37:

Ik heb voor mijn verjaardag zo'n snijplankenset van Joseph gekregen.

Praktisch en staat mooi in mijn keuken



[img]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 617286.jpg[/img]

Die heb ik al een paar jaar, maar ik hou eigenlijk niet meer van die kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Je badset is afgeprijsd @desperate housewives !



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



Oh lees net dat je ze gekocht, maar ondertussen ook al weer teruggestuurd hebt

amys wijzigde dit bericht op 15-01-2014 14:11
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik vind het kerstservies fantastisch ! Een vriendin van mij spaart het ook (is begin december jarig, dus wel handig)
Alle reacties Link kopieren
Als ik ooit nog eens heel veel geld heb wil ik heel graag de crochet table van Marcel Wanders voor Moooi:

Zeg maar Spijker.
Die is idd mooi zeg! Hoe duur?
Alle reacties Link kopieren
¤ 1.078,00
Zeg maar Spijker.
Ouch...ik snap je huil-smiley
Alle reacties Link kopieren
http://img.1qr.eu/xooon/f ... 8408bed12/nl/nl/image.jpg



Deze vind ik gaaf! Helaas wel erg duur. Heb het niet over voor een vloerkleed.



de snijplanken die hiltje heeft heb ik ook! Ze zijn ontzettend handig
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2013 @ 09:22:

Er is ook een badjas van.







Dank je wel Cateautje, het is wat maanden terug dat je dit gepost hebt maar ik ben nu verliefd op de badjas en DH ik zie dat kerstservies van je wel zitten. Alleen voor de Kerst dan

Vind dit een fantastische topic
Twijfel is my middle name
Haha! Graag gedaan! Dat servies is wel een verslavend iets hoor, dure hobby
Handig of niet maar komende week is deze in de aanbieding bij de Makro (evenals de snijplankenset en de keukenhulpenset) voor 24¤ (inc btw)



De babymeubels van Rivièra Maison. Voor alleen het bed kan ik al drie keer een volledige set bij de Ikea kopen maar lord, wat is ie mooi!



http://www.dewoonsteetiel.nl/product-detail.asp?id=445

(800 euro)



En dan is de commode nog duurder (1100 euro...)
Is zeker die kleine snijplankenset als ik het zo zie...shit, ik wil die namelijk wel al heel lang en mijn andere snijplank is laatst weggegooid dus heb ook nieuwe nodig. Maar ja, ik wil wel een fatsoenlijk formaat, niet die kleine
Die babymeubels vind ik helemaal niks. Ziet er uit alsof het zo bij de kwantum vandaan komt met die rieten mandjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 16 november 2013 @ 16:44:

hmmm tsja...misschien niet handig idd.

Mijn broertje heeft de set, zal het hem eens vragen.



Deze set vind ik ook beeldig. Maar heb goede vergiet en kommen dus niet nodig



[afbeelding]Ik heb die dus gekocht toen de Albert Heyn ze in de aanbieding had, en toen kwam er ook nog zo'n 35% sticker op. Volgens mij iets van 22 euro betaald, echt een koopje. En ik ben er ZO blij mee! De kommen zijn ideaal met antisliprandje aan de onderkant, en de maatbekertjes zijn superhandig. En voor mij scheelt het wel ruimte in de kast, omdat alles zo makkelijk in elkaar past.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 februari 2014 @ 21:10:

Die babymeubels vind ik helemaal niks. Ziet er uit alsof het zo bij de kwantum vandaan komt met die rieten mandjes.

Grappig, ik vind ze schitterend. Kan alleen het aankleedkussen nergens vinden. Dat wil ik dan nog wel aanschaffen denk ik.



Ik heb sowieso een zwak voor RM... Zal t ook wel door komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven