Mode & Beauty alle pijlers

Vilix olivia tasje

30-04-2024 14:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kent iemand het en is het wat?

https://vilix.nl/products/olivia
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
? Wat is hier bijzonder aan, is toch gewoon een klein tasje? haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou niks maar vind m wel leuk vraag me alleen af of ik er dan niet bij loop als iemand die te oud is of te jong is voor het tasje haha. Ben ik de 30.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het tasje nu ruim een jaar en vind het een geweldig tasje. Ik heb nog de oude versie met drukknoop bij het telefoonvakje. Compact, maar alles zit er in qua telefoon, pasjes, geld, lipstick van de dag, autosleutels. Een ander tasje gebruik ik niet eens meer. Na een jaar zie je wel wat beschadigingen in het nepleer maar voor die prijs en hoe veel ik hem gebruik, vind ik het nog wel meevallen.

Voor de goede orde, ik ben 47 en of ik nu te oud of niet hip ben, geen idee. Ik vind het vooral een praktisch tasje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwedruif85 schreef:
30-04-2024 14:33
Nou niks maar vind m wel leuk vraag me alleen af of ik er dan niet bij loop als iemand die te oud is of te jong is voor het tasje haha. Ben ik de 30.

Nee joh, te oud voor een tasje :hihi: Lekker kopen!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
hangt standaard bij elke schoenmaker, scapino of marktkraam voor 19,95. dus handig tasje, maar wel erg duur tegenover de rest die dit verkoopt.

kwalitatief is het niet beter want dan zit je meteen op de 100 euro
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
broadway schreef:
30-04-2024 15:07
hangt standaard bij elke schoenmaker, scapino of marktkraam voor 19,95. dus handig tasje, maar wel erg duur tegenover de rest die dit verkoopt.

kwalitatief is het niet beter want dan zit je meteen op de 100 euro
Oh haha thnx dan loop ik morgen even over de markt
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht eerst: mwah, saai tasje, geen toevoeging.
Maar toen ik de foto's bekeek dacht ik: handig tasje, volgens mij heb ik deze nodig!
Voor vakantie en zo. Ik zal eens kijken bij de Scapino en dergelijke. 20 euro is nog altijd beter dan 40 :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed opletten hoor want niet alle telefoons passen erin
Je aandacht houden bij het nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond hem ontzettend handig en heb nog nergens een gevonden die echt vergelijkbaar is (heel veel lijken er wel op, maar zijn het net niet).
De kwaliteit vond ik echter maar zo-zo. Ik had de rits heel snel kapot en kon hem dus weg gooien. Maar ik mis 'm wel en ik heb er dus nog nergens een gevonden die net zo handig is. Ik twijfel nog steeds of ik niet gewoon een andere moet bestellen, maar ben toch een beetje bang geworden wegens de kwaliteit van de rits. De kleur van de rits vond ik overigens niet mooi (had liever zilverkleurig gehad ipv goudkleurig).
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo'n tasje heeft dochter een paar jaar geleden voor een euro of 5 aangeschaft bij aliexpress. Ziet er precies hetzelfde uit minus het logo.
If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. (Desmond Tutu)
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk tasje maar dan wel graag zonder dat lelijke logo op de voorkant.

(en idd veel te duur)
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou sowieso niet snel een tas aan een leeftijd koppelen. Meer aan een stijl. En eigenlijk zelfs dat niet eens echt, want ik heb zelf helemaal niets met tassen. Het is een noodzakelijk kwaad voor mij. Een klein tasje is voor mij handig in de zomer voor wandelingen met de hond: geen zakken in je zomerjurk en je wil toch je sleutels en telefoon bij je hebben. Bij dit tasje twijfel ik of mijn sleutelbos er nog wel bij kan als mijn telefoon erin zit.
Maar het is een tasje waar qua uiterlijk helemaal niets mis mee is. Beetje non descript zelfs. Maar nogmaals, dat komt van iemand die niet warm loopt voor tassen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga er nog s een nachtje over slapen. Bij scapino niks gezien wat er op lijkt.
Ik vind 40 euro niet heel duur maar ook niet zo goedkoop dat ik denk gewoon bestellen en ik zie het wel.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Amazon €24

Alleen ander merkje

https://amzn.eu/d/6LvlahI
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt even zoeken met Google lens, die op Amazon is vast niet de enige.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Choco-fan schreef:
30-04-2024 15:16
Ik dacht eerst: mwah, saai tasje, geen toevoeging.
Maar toen ik de foto's bekeek dacht ik: handig tasje, volgens mij heb ik deze nodig!
Voor vakantie en zo. Ik zal eens kijken bij de Scapino en dergelijke. 20 euro is nog altijd beter dan 40 :-D
Bol heeft er ook veel. Ik overweeg er ook 1 te kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.temu.com/nl/women-crossbody ... e_sn=10017

En op temu ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Kruidvat €17,99

https://www.kruidvat.nl/clutch/p/606400 ... poQAvD_BwE
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven