Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Yess!!!



Kunnen we weer lekker verder kwaken





en blaten





Of mekkeren, wat we willen.



Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Nah, plaatje blijft niet plakken??
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee, ik zie 'm niet.

Ik wordt bijna paranoïde van die verdwijnende plaatjes bij ons....



Wel een pakkende titel!
Alle reacties Link kopieren
Ff met een andere proberen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Aaaaaaah

Dies lief.
Alle reacties Link kopieren
Die andere was mooier vond ik maar ja...die bleef niet plakken, grom
Ik ben mijn eigen bananenschil
We willen wel een plakkerT natuurlijk.
Even knip-plak, mijn laatste bericht in het vorige topic:



Een ex heb ik wel op fb. Maar dat is nu een brave huisvader-sul. Doet geen vlieg kwaad.



Ja, doe maar een lente-topic. Dat kan inmiddels wel.



Gaaf Plou, brommerT kijken! Wat voor kleur heeft ie?

(om maar gelijk mijn meest intelligente moto-vraag te stellen)



Leuke shirts, Bieb, die zwarte met dat gezicht vind ik prachtig!



Die jumpsuit ben ik erg benieuwd naar, kan me niet voorstellen dat dat echt staat. Maar ik wil het wel even weten. En dat grijze broekje is vooral voor in de ochtend als ik uit bed kom.



Fant, ik heb helemaal niks gedaan met Pasen. Het eieren zoeken bij mijn ouders hebben we maar overgeslagen.

Hier trouwens wel meerdere keren goed aangeschoten van de drank, en maar 1 keer echt dronken. Dat was op vakantie met een stel vriendinnen, we zouden een avondje thuisblijven, want met al dat stappen werd er steeds zoveel gezopen. Nou ja, nog nooit zo dronken geweest als die avond natuurlijk.
Aah een vers topic Nice!!



Over dronken zijn weet ik meer dan genoeg (en ik blijf maar doorgaan met studeren daarop )

Ben bang dat ik hoog in de Tetterdronkenschapslijst zou staan als iets dergelijks bestond
Pasen zegt mij niks verder. Ik heb 1 ei gegeten gisteren en dat was omdat die gekookt voor mijn neus stond bij de brommerclub.

Ik doe ook zeker niet aan dingen als een versierde paastak oid.

Lekker 2 zondagen, dat is het
quote:Biebeliee schreef op 22 april 2014 @ 00:08:

Pasen zegt mij niks verder. Ik heb 1 ei gegeten gisteren en dat was omdat die gekookt voor mijn neus stond bij de brommerclub.

Ik doe ook zeker niet aan dingen als een versierde paastak oid.

Lekker 2 zondagen, dat is het

Precies. Hoewel, paaseitjes zijn dan wel weer welkom. Maar ja, dat is anders he.



Echt lekker, zo'n lang weekend. Helaas morgen weer aan de slag in mijn ouwe routine. Hoewel, haan is er niet, dat scheelt.

Oh, en eerst een paspoort of identiteitskaart aanvragen. En pasfoto's maken.
Grijs/Geel Splint, daarom vinnik hem ook leuk



Ik doe ook niet aan Pasen verder hoor... Hoewel de chocoeitjes lekker zijn, maar slecht voor achterwerk



HNT!
quote:Biebeliee schreef op 22 april 2014 @ 00:05:

Aah een vers topic Nice!!



Over dronken zijn weet ik meer dan genoeg (en ik blijf maar doorgaan met studeren daarop )

Ben bang dat ik hoog in de Tetterdronkenschapslijst zou staan als iets dergelijks bestond

Ik denk dat we dan samen op de eerste plaats staan.... Kan me er nog wel een paar herinneren... Gelukkig is het al weer járen geleden dat ik dronken ben geweest. Oh nee, de dag dat Maculata overleed ben ik knap aangeschoten geweest. Halve fles port opgezopen. Daar had ik de dag er na wel een beetje last van.



Mooi plaatje hoor Olijf, lief.



Wat was het warm zeg gisteren in bed. Pffff niks aan. Hoe ik ook ging liggen het was warm. Heb ook niet zo denderend goed geslapen. Ik was al laat omdat we Cowboys and Aliens hebben gekeken.



Staan je boompjes Pilou? Gaaf hoor, nieuwe motor kijken.



Godzijdank zie ik nu dat er heel veel mensen betaald hebben dus ik hoef me niet te vervelen vandaag!
quote:Ratteke schreef op 22 april 2014 @ 08:16:

[...]



Ik denk dat we dan samen op de eerste plaats staan....



Dan sta ik wel op een goeie 2e plek



happy new topic



quote:Splinter_ schreef op 22 april 2014 @ 00:11:



Oh, en eerst een paspoort of identiteitskaart aanvragen. En pasfoto's maken.Ik heb ook maar een afspraak gemaakt voor de ID-kaart. Scheelt wachten. Morgen om 12h30. Hier scheelt het zo'n 15 euro (paspoort of ID-kaart).
quote:Slofje schreef op 22 april 2014 @ 13:00:

[...]





Ik heb ook maar een afspraak gemaakt voor de ID-kaart. Scheelt wachten. Morgen om 12h30. Hier scheelt het zo'n 15 euro (paspoort of ID-kaart).Ik mag morgen ook weer naar de gemeente. Het systeem lag plat vanochtend, dus er kon niks aangevaagd worden. Dus nu wordt het sowieso ene spoedaanvraag. Maar de pasfoto´s zijn al in de pocket. Nu nog even denken over paspoort of ID kaart.
Alle reacties Link kopieren
Zo, en mijn doos is mirenaloos



Deed 1 tel ff gemeen zeer en nu wat weeïg gevoel maar pffff...ik ben er vanaf. Prikpil er gelijk ingejast dus voor de komende 13 wkn klaar. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mooi Olijf! Of moet ik zeggen Toos met de lege doos?

Hoop dat de prikpil veel beter bevalt ( ) dan de Mirena. En dat je van die rare krampen af bent.
Fijn Olijf
Toos met de lege doos Maar fijn dat ie er uit is en de andere er in. Deed dat nog zeer of niet?



Vanaf volgende week heb ik een testklus op het werk. Kan ik 5 of 6 weken een nieuw systeem testen, 3 dagen in de week. Lijkt me erg leuk, kan ik tenminste domme fouten er uit halen. Manager vroeg het me, ook gezien het feit dat ik anders niks/weinig te doen heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 22 april 2014 @ 15:52:

Zo, en mijn doos is mirenaloos



Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen!

lege doos



Niet bevallen was toch het plan??



Maar fijn joh dat het eruit is, echt een opluchting (alles blijft raar klinken nu )
Optimist tot in de kist!
Olijf Gefeliciteerd!!



Alle reacties Link kopieren
Neuh, prikpil was prikje in mijn buik. Deze wordt onderhuids gespoten ipv in de spier zoals de andere prikpil. Zowel ha als assistente kende die hele Sayana nog niet dus ze waren erg nieuwsgierig
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Olijf!

Hier gaat onze jongste vandaag naar de dok voor de pil, mijn baby aan de pil Zgn voor haar ongesteldheid maar moe is niet gek, ze heeft een vriendje en hoewel ze nog heel piep is in haar gedrag zal het er toch een keer van gaan komen. Maar ik speel gewoon rustig mee, heb alleen wel uitgelegd dat een condoom nog steeds een handig ding is



Over prikken gesproken, ik prik dagelijks in mijn buik, af en toe in mijn bovenbeen (onderhuids) maar nu is mijn buik "vol" ofterwijl overal grote rode jeukende plekken. In mijn been doet het enorm zeer, dan loop ik na een prik een week met een grote blauwe plek. Ben nog steeds heel blij met deze prikken qua bijwerkingen enzo maar het is venijnig spul.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven