Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wow Splint, dat klinkt wel als code oranje ja

Hier helemaal niks



Ik zou naar Loosdrecht gaan.

Ja, ik weet het ook niet zo goed. Ik ben gewoon bang dat hij het niet interessant vindt ofzo. Belachelijk natuurlijk want niks of amper wat zeggen brengt me ook niet veul verder. Ik moet er gewoon even op kauwen.

Voorlopig ben ik weer wat andere leuke dingen aan het plannen zodat ik de focus wat los laat en me niet zo blind staar op Bankman.Ook niet echt gezond. Ik dacht dat ik mijn issues redelijk had opgelost maar op mannengebied zijn er nog genoeg uitdagingen



Hoe was het vrijdag trouwens Splint? Op werk?
Die mannenissues moet je gewoon nog even oefenen Plou. Goed en veel oefenen. Je komt er vanzelf achter wat je wel en niet wilt vertellen en wat wel en niet handig is. En waarom zou het niet interessant zijn wat je te zeggen hebt? Je kunt altijd nog hard wegrennen.



Vrijdag op werk was leuk! Voelde helemaal vertrouwd om daar weer de fabriek in te lopen. En nog steeds zijn er behoorlijk wat mensen die een beroep op ons doen. De sfeer was wel wat ongeduriger, zeker na die staking. Maar nu is er een akkoord, dus ik ben heel benieuwd wat dat doet met de mensen. Helaas is het pas na mijn vakantie dat ik er weer naartoe ga.
Leuk, Loosdrecht! Is behoorlijk opgeknapt daar.
Ja, gewoon oefenen. Komt wel goed.

Ooit.



Loosdrecht al heel lang niet meer geweest en nu weet ik nog steeds niet hoe het eruit ziet. Misschien zaterdag alsnog met de kano op pad.



Ja, ik las over het akkoord ja. Ben heel benieuwd wat dat dan weer doet. Ik zou er ook graag een nachtje rondlopen
Zou gezellig zijn!

Maar voorlopig doen we geen nachten meer, we zijn van 7u - 19u aanwezig. En ik dus pas weer vanaf 8 juli ergens.



Roeien / kanoën is eigenlijk best een leuk idee voor een meet! Eenvoudige hapjes mee en gaan met die banaan kano. Kunnen we de dag daarna met z'n allen klagen over spierpijn.

Bij mij in het durp zit trouwens een leuke route die uitkomt bij een theehuis / pannenkoekenrestaurant.



Pff, is het bij jullie ook nog zo heet? Klam en benauwd hier. Ik slaap vannacht onder alleen een dekbedhoes, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hier net een mega onweersbui, pff ik lag net effe te dutten, knal, knal, Fant weer wakker....



Ik kano mee hoor



Iemand nog een makkelijk idee voor eten? Heb het hele weekend in de keuken gestaan en nu heb ik effe geen zin meer...
Optimist tot in de kist!
Aardbeiensoep!
Zo he, dat klinkt wel erg heftig Splinter. Eng en spannend om mee te maken. Gelukkig kon je schuilen en nog eten ook.



Jammer van je kanotochtje Pilou. Maar wel verstandig dat het niet door is gegaan.



Ik ben die klammigheid nu wel weer zat hoor. Vannacht ook te warm gehad. Ook alleen onder een dekbedovertrek geslapen. Pas om half 6 heb ik weer even het dekbed over me heen gedaan. Toen was het eindelijk afgekoeld.

Ik heb weer een onweersbui gemist vannacht. Toch nog wel goed geslapen geloof ik.



Nu op koel kantoor kijken of ik de dag kan doorkomen.
Jaaaa! Klinkt leuk Splint, ik ben voor!

Ik heb inderdaad onder een laken geslapen ook. Bah. Gelukkig is het nu inderdaad weer wat koeler. Dit huis wordt snel warm heb ik ontdekt



Ik ga straks voor het eerst hardlopen. Mijn hardloopbroek pas ik nog iig, dat is prettig. Deze week komt er een sportbh binnen als het goed is. Ik heb er zin an. Eerst koffiiiieeeee en een crackert.
Succes met lopen Pilou
Succes Plou! Het is nu al heet buiten hoor. Bouw je het rustig op?



Pff, ik heb al een week een opgeblazen buik en borsten, alsof ik ongesteld moet worden, maar het komt maar niet. En nu voel ik een soort druk rechtsonder in mijn buik. Ik dacht eerst dat het misschien mijn blinde darm zou zijn, maar die blijkt links te zitten.

Geen idee wat het is en of het iets is, maar het voelt niet fijn. Hopelijk trekt het weer weg.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik alvast een babydeken gaan haken Splint?





Succes Pilou! Loop je ook met die Belgische vrouw?



En heel laat maar bedankt iedereen voor de felicitaties
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 10 juni 2014 @ 10:36:

Zal ik alvast een babydeken gaan haken Splint?

Hou eens op jij! Griezel.
Tonks



Ik doe gewoon een schema op de loopband. 2 minuten rennen en dan 2 minuten wandelen en dat 4x. Het ging precies. Was daarna afgedraaid maar toch het krachtschema doorlopen x2 en 2 extra oefeningen. En toen, toen voelde ik voor het eerst een energierush. Dus gelijk boodschappen gedaan, naar de apotheek, daarna tuinaarde en nog een lief plantje gehaald. Nu thuis, even eten en spelen in de tuin. Het is lekker weer.



Hoe gaat het met je scriptie eigenlijk Tonks?
quote:Splinter_ schreef op 10 juni 2014 @ 10:05:

En nu voel ik een soort druk rechtsonder in mijn buik. Ik dacht eerst dat het misschien mijn blinde darm zou zijn, maar die blijkt links te zitten. huh? Bij mij zat 'ie toch echt rechts, hoor
quote:Slofje schreef op 10 juni 2014 @ 13:03:

[...]





huh? Bij mij zat 'ie toch echt rechts, hoor

Oh echt? Man zei links en dat geloofde ik dus maar. Misschien is die blindedarm zo blind dat ie het zelf ook niet meer weet. Maargoed, ik wacht nog steeds even af.



Sjonge, Plou, klinkt gevaarlijk, zo´n energierush na het sporten.
Je man is gek, hij zit rechts
Dus: geloof nooit een man
Eensch met Slof
Alle reacties Link kopieren
Blindedarm zit dus echt rechts he Anders moet je hem een routeplanner geven want dan is ie echt de weg kwijt

Hoop toch niet dat het zo is, Splint. Een vd symptomen v blindedarmontsteking is dat het verrekte pijn doet bij bewegen. Hoe is het nu?



Vind jou "smiley" net een piemel uit de verte Slof



Klinkt lekker Plous, een energie rush.



Ik ben echt helemaal bleh. Morgen naar de dok, hopelijk kan hij iets voor mij doen. Verder binnenkort nieuwe pillen, wie weet...
Optimist tot in de kist!
Meestal zit de blindedarm idd rechts. maarrr..niet altijd!

Mijn oom is er bijna in gebleven.

Acute blindedarmontsteking en het kreng knapte. Op de OK werd hij aan de gebruikelijke kant opengesneden maar daar werd het kreng niet gevonden.

Zat bij hem aan de andere kant. dus.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 10 juni 2014 @ 20:26:



Vind jou "smiley" net een piemel uit de verte Slof Ranzige geest heb je gewoon
Plou, als je gaat zweten gelijk gaan zitten!
Nu zie ik het door Fant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven