Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fant?











Ik heb heerlijk uitgeslapen. Naar de sauna ga ik niet, want ik moet eerst mijn benen nog epileren. Vanochtend was het zo lekker wakker worden, lekkere frisse buitenlucht in de slaapkamer (dan lig ik echt te genieten!), gemaaid gras en scholieren die in het park aan het sporten zijn. Heerlijk relaxt.
Zooooo, zojuist een nieuwe aanvraag ingediend bij de baas voor een coachingstraining. Eerder dit jaar werd het niet goed gekeurd, vanwege niet zo geweldige financien. Nu is dat inmiddels anders: Philip Morris is een mooie geldschieter (we hebben ook een deel van de outplacementtrajecten binnengehaald!) en baas is zelf deze coachingsopleiding aan het doen. Helemaal enthousiast over, dus nu raadt hij hem mij sterk aan. Nou, dan kan hij ook geen nee zeggen op mijn aanvraag toch? Hoop dat het lukt!

Deze is het.



(nu denk ik eigenlijk wel dat de opleiding die ik zelf had uitgezocht, wat intensiever was en voor mij iets geschikter, maar deze kans grijp ik toch maar met beide handen aan)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heftig (en is heftig) zo'n donor gesprek. Ik hoop zo dat er iets uitkomt (een nier dus). Sterkte ermee.



Ben effe wat kort, zit een beetje boel stuk. Krijg weer een prednisone kuur. Pijn is flink lastig en ik ben ook compleet uitgeput (vh niks doen).
Optimist tot in de kist!
Fant
Fant Neem je tijd en rust en zon



Splint, dat ziet er uit als een fijne training, leuk! Hopelijk wordt het goed gekeurd



Heb je weer mooie haartjes eh... DubbelD



Ik was om 4u klaar wakker en ben dus maar naar het werk gegaan. Kan ik vanmiddag op tijd naar huis.
Alle reacties Link kopieren




Ben ik ook weer ff dames. Hier gaat het ook ff niet zo lekker, maar gelukkig is er uit bloedonderzoek naar voren gekomen dat ik een behoorlijk lage b12 heb. Dit verklaart dus waarschijnlijk de toegenomen vermoeidheid, de slapende armen/handen/voeten, spiertrekkingen en hartkloppingen. Vanaf maandag b12 injecties, gelukkig.



Dikke voor jullie!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Fantje toch, wat weer akelig voor je. Dikke knuffel.



Pilou, haartjes weer lekker kort. Ging idd veel van af.

je was wel erg vroeg wakker zeg. Kon je ook echt op tijd naar huis?



Olijfje ook weer in de lappenmand. Gelukkig weet je waar het vandaan komt.



Ik heb de hele dag al geen internet. Is de hele week al aan het klooien. We betalen voor 120 mb. Gisteren speedtest gedaan. 1.61 mb..... heb de hele dag niet kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Hè hè, eindelijk weer internet. 5 voor 8 deed ie het weer.
Alle reacties Link kopieren
Olijfje, ik zou haast zeggen "gefeliciteerd" en hier een boel willen neerzetten maar das mssch ook weer raar.

Toch is B12 een "fijne" diagnose omdat je er zelf wat aan kunt doen. Ga je zelf spuiten? Welk spuit schema krijg je (is heel belangrijk en is veel onduidelijkheid over), ik ben toen op het B12 forum afgegaan, 3 keer per week eerst geloof ik, maar 's is lang, lang geleden.

I.i.g. sterkte met je ellendig voelen, 't is knap balen!!

Optimist tot in de kist!
Sjezus, wat een pokke-herrie buiten. Kan iemand het voetbal uitzetten? Ik kan niet eens de deuren open zetten.



Alle reacties Link kopieren
Kom lekker hier Splint, lekker rustig hier, alleen emigranten kijken naar voetbal

maar wij hebben zelfs in NL nooit gekeken
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook een beste bak lawaai. Ik hoop alleen dat tegen de tijd dat ik naar bed wil de rust is wedergekeerd.



Fant, het is 3-1 voor ons. Spanje doet het niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ook zo fijn hier, de vuvuzela is weer afgestofd...
Alle reacties Link kopieren
5-1......
quote:Deedot schreef op 13 juni 2014 @ 22:28:



Fant, het is 3-1 voor ons. Spanje doet het niet zo goed.





Ga je nou aan de 2 personen die net vertellen dat ze er niks aan vinden, een verslag uitbrengen?



*schurkt zich naast Fant*
Alle reacties Link kopieren
Ja, goed he! En 'we' hebben nog gewonnen ook! Kom op, ze zijn nog steeds Nederlanders he.

Ondanks dat ik niet van voetbal hou, vond ik dit wel een mooie wedstrijd.
Hmpf.
Fa-hant!!!!!!!

Hellup!!
Ik heb er niks van gezien, wel gehoord btw.

Wat een ellende
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 13 juni 2014 @ 23:06:

Hmpf.
Alle reacties Link kopieren
Erger nog, ik kijk ook nog de nabeschouwing. *komtnooitmeergoedmetme*
*negeert DD en gaat ernstig op zoek naar een manier om nog een beetje redelijk door de komende periode heen te komen, zonder groen uit te slaan van ergernis*



Plou, jij ook sterkte



Olijfje, voor jou ook een Hopelijk heb je snel profijt van de injecties.
Ik stem voor een voetbalvrije zone hier.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2014 @ 23:41:

Ik stem voor een voetbalvrije zone hier.+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.



Hup! Voetbalvrije zone Hup!
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven