Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil






Zoooo, geregeld!
quote:Deedot schreef op 13 juni 2014 @ 23:29:

Erger nog, ik kijk ook nog de nabeschouwing. *komtnooitmeergoedmetme*



ikke ook en dat heb ik echt nog nooit gedaan!

Kom op, het duurt maar 4 weekjes
Alle reacties Link kopieren
Nu weer 5 dagen voetbalrust. De rest kan me gestolen worden. Ik ben alleen wel zo chauvinistisch dat ik Nl graag zie winnen. Vooral van de regerend wereldkampioen.



verderhouikmijnmondweloverdeongelofelijkesuperoverwinningopspanje
Alle reacties Link kopieren
Open een topic ofzeau
quote:Bieb2.0 schreef op 14 juni 2014 @ 00:00:

Open een topic ofzeau
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2014 @ 23:41:

Ik stem voor een voetbalvrije zone hier.Voetbal, wassda?
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Morgen verjaardag v onze Rozijn.

Mogen we eindelijk hardop gaan praten over de NY/Broadway plannen.

(had ik al verteld toch dat we haar een kaart geven voor Broadway version van Phantom)

Phantom was haar 1ste grote liefde qua musicals, ze kent de hele musical uit haar bol. Naast nu ook een heleboel liedjes van Les Mise, Lion King en West Side Story.

Ze heeft al een hele tijd het geld om te gaan maar wil graag met ons, en wij (oudste dochter en ik) hadden het geld nooit. Nu wel en nu kunnen we dus eindelijk gaan. Ieders betaald eigen trip, anders zit het er niet aan plus dat het niet eerlijk is naar de boys want wij meiden zijn al zo vaak op stap



Nou ja, i.i.g. super leuk, we hebben nog een boek over Broadway gekocht, en een travel guide voor NY. Voel me alleen schuldig omdat ik het eigenlijk ook een kado voor mijzelf vind en ook nog wat eng want dan moeten de meiden mij gaan helpen en das ook wel eng eigenlijk.
Optimist tot in de kist!
Hartstikke leuk Fant! En gefeliciteerd met je Rozijn.
Cool Fant, lekker van genieten en gefeliciteerd met je grote kind!



Mooie aanbieding voor de Efteling liefhebbers: HIER
Gefeliciteerd met Rozijntje, Fantje!
Gefeliciteerd Fant!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt superleuk Fant! Van harte met je meissie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb gisteren toch maar mooi een superleuke voetbalavond gehad Als je met zo'n 15 oranje uitgedoste mensen samen bent, is het gewoon haske leuk, zo'n wedstrijd! Sorry voor de herrie



Fant, gefeliciteerd met je grote Rozijn & wat een leuke plannen!



En qua spuitschema b12..huisarts stelde 1 x per 2 mnd een injectie voor maar ik ga maandag aangeven dat ik echt wil beginnen met 1 x per week omdat ik me behoorlijk vaatdoekerig voel. Ff stootkuurtje.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jeujjjjjjjj, ik geloof dat eindelijk mijn ongesteldheid doorkomt.

Tonks, stop maar met het haken van dat babydekentje!

Zou fijn zijn als die plofbuik en -borsten nu eindelijk weer weg gaan.



Hebben jullie een lekker weekend? Wij gaan straks naar Bergen op Zoom, morgen heb ik een ochtenddienst in de fabriek (7.00u) en dus zit ik vannacht in het hotel daar. En man gaat mee, hij heeft al vakantie. Ik nog 2 dagen werken en dan 3 weken vrij!!
Goed vooruitzicht Splint! (van dat hotel en de vakantie )

Gezellig dat man ook mee kan.



Weet je al wat jullie gaan doen nu qua vakantie vieren?



Ik ben nog steeds zoekende Madeira bewaren we maar tot volgend jaar denk ik.

Wat nu overblijft is óf betaalbaar en rot locatie óf mooi plekje en niet betaalbaar.
Waarom is Madeira het niet geworden Bieb?

Deze had ik vanochtend in mijn mail, ziet er ook goed uit! Maar dat is de verkeerder periode zeker? Je kunt ook de gok nemen en wachten op last minute aanbiedingen.



Bij ons is het inderdaad Vogezen geworden, met de tent. Hoewel, het ligt niet vast, maar dat is wel het plan. Als het slecht weer is ofzo, dan verzinnen we iets anders. Maar eerst gaan we 2 dagen naar Zeeland, dan het weekend thuis voor een concert en Sammi wegbrengen, dan 4 dagen Gent en daarna dus nog een ruime anderhalve week over om te kamperen.
quote:Splinter_ schreef op 15 juni 2014 @ 13:18:

Waarom is Madeira het niet geworden Bieb?

Wat nu overblijft is óf betaalbaar en rot locatie óf mooi plekje en niet betaalbaar.



Kos waren we vorig jaar En als ik doorklik naar wanneer wij wegwillen/kunnen is alles al vol.

En dat is helaas bij de meeste leuke dingen.

Nja, idd wachten op een leuke last minute.
Balen Bieb :(

Had ik al verteld dat ik in mijn eentje naar Spanje ga met de auto?

Vind het wel een stoer plan van mijzelf. Heb de Lonely Planets binnen nu van Frankrijk en Spanje dus binnenkort eens doorlezen en een route maken. Ik ga in oktober.



Gisteren was Utrecht leuk trouwens. Goed gesprek gehad en was verder heel gezellig.



Sporten gaat op zich goed alleen hardlopen is toch te belastend voor mijn onderbenen. Ik heb nu al 48 uur nonstop pijn. Dus denk dat ik daar maar even mee stop weer. Jammer want kreeg er wel een positieve vibe van.



Leuk van jouw vakantie Splint!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ik nog geen foto's mag plaatsen. Want dan had ik wat van de poes geplaatst. Die zit in ene in de tuin! Is van het dakterras afgesprongen met dat ouwe lijf van d'r. Nu ligt ze lekker te soezen.
Zeker stoer, Pilou! Ga je het ook leuk vinden?

In mijn up naar Spanje zou ik ook wel doen ja, maar dan met het vliegtuig en daar een auto hurrn. Heb je al een idee van welke kant je op wil?

Enne, wat was er zo leuk in Utrecht gisteren?

Enne 2: bouw je het sporten een beetje voorzichtig op? Blessures zijn echt niet fijn!



Bieb, een last minute komt vast wel goed. Beetje spannend, maar dat is misschien ook leuk.



Stoere dame heb je, DD. Wil je haar echt lafen inslapen, komende week?
Wij zitten inmiddels in het hotel. Net alvast een fiets gehuurd voor morgenochtend, dan kan man de auto gebruiken als ik aan het werk ben. Dan weten jullie het vast: morgenochtend om half 7 zit ik op de fiets.
Nou, zin... Ik vind het een uitdaging om in mijn eentje te verdwalen zonder de Franse/Spaanse taal te beheersen

Ik zie het wel. Ik wil midden door Frankrijk, beetje noordelijk en Spanje naar mijn ouders, die zitten in Albir.



Utrecht bij bankman. We zijn op een terrasje gaan kletsen en lachen, lekker eten daarna, nog een drankje, filmpje kijken. Was fijn. Fijn gezelschap. Nu zie ik hem voorlopig niet ivm bbq/tapasfeestjes hier en dat is wel even goed. Vlindertjes zijn weer terug in hun hok.



En sporten doe ik even een tandje terug qua hardlopen ja, niet qua spieren opbouwen want ik merk daar wel positief effect van



Half zeven! Jeetje Splint

Ik zal aan je denken als ik rond dat tijdstip uit bed stap



Leuk van oude dame DD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven