Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik plan gewoon veel leuke dingen zodat ik ergens naar uit kan kijken. De doordeweekseavonden gaat prima maar zaterdag en zondag een hele dag alleen is gewoon niet heul handig. Dan word ik altijd een beetje 'zielig'.



Gisteren kreeg ik een appje van een meisje wat ik heb leren kennen in U op die borrel waar ik ook Bankman heb leren kennen. Zij woont ook hier en ze vroeg of ik mee ging naar de kroeg. Okeeeeej! Zij is leuk

Ze komt misschien ook vanavond.



Ik hoef qua eten niet zo veel voor te bereiden. Alleen een beetje snijwerk. En verder nog even opruimen wat ik gisteren zou doen maarja... kroeg he?
Ik herken het onrustige gevoel van alleen thuis zijn ook wel hoor, dat had ik wel eens in de tijd dat ik net alleen in Z woonde.

Ieder weekend stappen en leuke dingen doen en als ik dan een keer niets had of vriendinnen konden niet dat zat ik thuis helemaal onrustig te zijn.



Maar meestal vond ik het ook wel heel lekker alleen. Vooral door de weeks.

Lekker rustig thuiskomen. Drankje doen, poezen knuffelen en dan eens bedenken wat ik ging koken..of niet.

Nu heb ik vaak het gevoel dat het zo vastligt.

MO vraagt altijd hoe laat ik de volgende dag er weer ben en wat we gaan eten.



Ik heb nu ook heerlijk uitgeslapen, de vaatwasser is al 2 dagen schoon maar niet leeggehaald. Gewoon omdat het kan

(Straks even als een malle door het huis want opgeruimd vind ik dan ook wel weer fijn maar mijn agenda en mijn tempo. Heerlijk)
En, plaatjes!!!!

Hoera!





net met behulp van google translate en een hoop graven in mijn eigen brein een mail in het Duits gestuurd naar een hotel om een overnachting voor 30 personen te regelen voor de brommerclub.

Ik hoop dat ze me snappen en niet al te veel uitlachen
Hallo? Zimmer 30 manschaften bitte!

Zoiets, ook nog iets over het fressen gefragt
Plaatjes-Bieb:



Lekker goedkoop joh die Action. Ik ging heen voor spuitgel/haarlak. Hadden ze niet.

Kom thuis met voorraaddozen met deksel, pennenbakjes en waterspuit.



Dus.
En dat ga je dan in je haar spuiten?



Wij hebben een gazonnetje gemaakt. Althans, dat moet het worden. Man heeft een bak van 50x70 cm in elkaar getimmerd,plastic erin, gaatjes in de bodem en daar potgrond en graszaad op. Morgen gaat Sammi voor 2 weken naar het pension, dus heeft het alle tijd om lekker te groeien. En als ie terugkomt, heeft hij zijn eigen gazonnetje. Waar hij dan hopelijk lekker op gaat liggen.




En nu maar groeien!
Leuk!



Ben benieuwd hoe hij het vind.

Heb je ook al een grasmaaier gekocht?
haha, leuk Splint. Ik denk niet dat het werkt maar het idee is leuk
quote:Splinter_ schreef op 21 juni 2014 @ 16:46:

En als ie terugkomt, heeft hij zijn eigen gazonnetje. Waar hij dan hopelijk lekker op gaat liggen. .... of lekker gaat graven
Ik dacht aan zo eentje, Bieb:





We hebben al van alles bedacht hoor. Als hij het niet leuk vindt, dan strooi ik er wel bloemetjes in, of kruiden. Tuinkabouter erbij, parasolletje erop en dan heb ik mijn eigen gazon-tafereeltje.



Straks brengen we Sammi weg.

We hebben een nieuwe reismand gekocht, van hard kunststof. Die andere is van zacht materiaal en daar zit hij zo hard aan te pulken dat hij zijn pootje bezeert. De nieuwe mand staat al in de kamer en hij vindt 'm machtig interessant. Nu nog wel.....
Het idee komt trouwens van iemand in dat katten-verhalen topic. Haar kat gaat er wel op liggen. Ik denk dat het in de zomer ook wel koel is, met die grond eronder.

Nou ja, we zullen zien. Ik vind het in elk geval al leuk.
moeilijk hoor om die lieve Sammi weg te brengen. Komt hij daar met andere katten samen te zitten en kan hij naar buiten ofzo?
quote:Splinter_ schreef op 22 juni 2014 @ 10:22:

Het idee komt trouwens van iemand in dat katten-verhalen topic. Haar kat gaat er wel op liggen. Ik denk dat het in de zomer ook wel koel is, met die grond eronder.

Nou ja, we zullen zien. Ik vind het in elk geval al leuk.

Ik denk ook wel dat een kat blij is met een stukje gras.

Hier ligt ZM graag in de voortuin.



Of je gras groeit terwijl jullie weg zijn en geen water ligt wel aan het weer natuurlijk. Je kunt niet bijgieten nu.

Maar anders zou je na de vakantie een rolletje graszood op kunnen halen bij een tuincentrum. Ben je in één keer klaar.
Ah ja, niet leuk om Sammi weg te brengen

Ik moet ook nog even wat voor de katten bedenken. Heb wel een backupplan, dan zitten ze bij iemand anders in huis. Op zich denk ik dat het weinig verschil maakt om ze naar een pension of iemand anders te brengen. Reis blijft reis en diegene is gek op katten dus ook veel knuffels en aandacht.



Hoe is het weer bij jullie btw?
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nu prachtig mooi weer. Volop zon, weinig wind. Ik ben een beetje aan het keutelen in de tuin, wasje, kat aaien, schoffelen, uitgebloeide bloemen verwijderen. Dan weer even naar binnen, dan weer naar buiten. Lekker rustig aan veel doen.



Splinter, sterkte met poes wegbrengen. Niet leuk om te doen. En succes met je grasveldje! Het zou leuk zijn als Sammi er op ging liggen.
Weer is hier afwisselend bewolkt en zon.

Jee ja, grasveldje moet natuurlijk wel water. Nou eerlijk gezegd hoop ik dat dat niet zal gebeuren

Hoelang ga je naar Canada, Pilou? Ik denk dat ik de katten liever bij iemand thuis zou onderbrengen als dat kan. Heeft die persoon zelf ook katten en zo ja, zou dat goed gaan? Ik zag trouwens een leuke foto van R. met muis voorbijkomen
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het een jaar geleden dat mijn eerstgeborene is overleden. Heb veel aan haar gedacht. Mijn mooie meissie.
Haha, ja, had hij mee naar huis genomen. Ik hoor zo of muisje nog leeft.

Er zijn geen katten daar. Is bij de Bankhangman. Dus moet even bedenken of dat handig is en hoe ons contact de komende maanden gaat lopen. Daar is het een beetje van afhankelijk denk ik. En ik ga op 1 dag na, 3 weken
Dee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven