Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dee, is dat alweer een jaar geleden? Wat gaat dat toch snel. Maar toch zijn ze in gedachten altijd bij ons. Ik heb de data dat mijn poezzels "over de brug gegaan zijn" niet zo in mijn hoofd, maar heb wel weer andere momenten dat ik erg aan ze moet denken; ze zijn er eigenlijk gewoon altijd (mijn lieve Poekie, Sammie, Sarah, Pimmetje, Guus, Tommie, Flip, Slofje en Streepy).

Maar wat ik zo leuk voor je vind, is dat M. het op dit moment zo goed doet. Ze is er lekker bij, seniel of niet, dat maakt niet uit, maar dit zijn wel momenten dat je heerlijk van haar kunt genieten en zij een fijne "finale" heeft en ik hoop dat die finale nog heel lang gaat duren
Aaah, Pilou, bij bankhangman. Ja das natuurlijk ff afwachten hoe het gaat. Is wel leuk dat hij het aangeboden heeft, maar afhankelijk van hoe het loopt heb je natuurlijk altijd een pension achter de hand, dus je zit nergens aan vast.

Muisje zag er erg levendig uit op de foto, dus misschien heeft E. hem allang weer vrijgelaten.
Rat



Kan je niet iemand in je huis uitnodigen Plous? (bv de bankhangman) das nog makkelijker en fijner voor de poezen.



Hier komt Tonks toch nog weer een weekje. Bieb is nu al blij, lekker knuffelen met Kaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik las het op FB Dee.



Ja Bieb
Het Viva forum is papaja.
Dat wil Bankhangman niet en snap ik ook volledig.

En iemand in mijn huis is perfect maar dan moet ik wel iemand weten (zonder katten) die dat wil. En dat is nou net even het probleem. Nouja... ik heb nog even.
Ik zou voorkeur hebben voor iemand in huis of poezen bij iemand thuis, boven een pension. Sammi zit met best wat andere katten en hij kan daar wel tegen (de andere katten zullen zijn geklier wel zat zijn na 2 weken ), maar ik kan me voorstellen dat de poezen daar stress van krijgen.

Hij kan trouwens ook naar buiten (afgeschermd natuurlijk) en de hele kamer zit vol met klimstammen, plankjes tegen de muren en buiten staat ook een halve boom. En kattenhuisjes enzo. Wat dat betreft echt een prima plek, hij zit samen met o.a. een Noorse boskat. Wauw, wat een prachtig beest.

Maarja, dat hij daar nu zo alleenig zit, geeft wel een beetje hartezeer....



Dee, knuffel voor jou. Een jaar alweer....



Slof, de sterfdatum van Sil staat in mijn geheugen gegrift. Maar dat is er ook maar eentje; jij hebt veel meer data om te onthouden. Maar je hebt helemaal gelijk, ook al vergeet je een datum, je vergeet je beestjes gelukkig niet.



Plou, lekker lang zeg, 3 weken. Heerlijk vooruitzicht.



Wij hadden verder wel een leuke dag. Nadat we Sammi hebben afgeleverd zijn we doorgereden naar Rotterdam. Een stadswandeling gemaakt door het Oude Noorden en Blijdorp. Is een mooi stuk, dat is in de oorlog niet plat gebombardeerd, dus nog echt oud. En daarna naar de Parade, 3 voorstellingen gezien.

En nu alles klaar voor 4 dagen Gent, helemaal zin in!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in Gent Splinter!
Alle reacties Link kopieren
Poes ligt naast me op de bank te slapen.
Lief D



(hier moet ik klefferd af en toe gewoon van me af duwen..)



Ik vorige week een ereader online gekocht en betaald, zie ik vandaag het geld teruggestort.

Kreng niet meer leverbaar. Geen mail/uitleg.



Dus..net weer een uur online zitten speuren en een andere besteld. Jammer alleen een stuk duurder (en luxer)

Gelukkig net winstuitkerinkje gehad dus moet maar.
Alle reacties Link kopieren
Klote Bieb. Maar nu heb je wel een mooiere/betere moet je maar denken.



Enneh, denk je er even aan dat ik nu anders heet? 2 posts staat mijn oude naam nog.
Ja doe dat dan ook niet
Alle reacties Link kopieren




Zo. Vanochtend om 11u de deur uit gegaan en nu net weer thuis. Arme voeten. Maar het is wel heerlijk hier en af en toe behoorlijk heet. Maar daar zijn dan weer de terrasjes voor.



Hebben jullie ons tuinkonijn gezien op fb? Echt een lieverd die naar je toe komt hupsen. En zoooo zacht!
Tuinkonijn? Waar? Niet op jouw FB.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, ik heb ook geen konijn gezien Splinter.
Niet? Da's gek, man heeft 'm wel geliked.

Ik doe het nog wel een keer.
Daarom vond niemand het leuk....

Ik had denk ik iets met privacy ingesteld, dat heb ik nu veranderd. Kunnen jullie hem nu zien? Anders plaats ik hem toch nog een keer.
Ja leuk nijn. Die krijg je gratis bij een overnachting?

Maar jullie vermaken je dus?
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto!


Ja, we vermaken ons prima. Is het bij jullie ook zo mooi weer?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het wel mooi weer. Nu is het een beetje bewolkt en niet zo warm. Wat heb je vandaag allemaal voor leuks gedaan?



Vandaag 8 jaar bij mijn ventje!
Alle reacties Link kopieren
De naam van de dag vanmiddag bij de Action: Tatiano Ik hoef vast niet te beschrijven hoe het desbetreffende knulletje er uitzag



Veel piezelier in Gent Splint!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Geen idee waar je het over hebt Olijf?
Alle reacties Link kopieren
Er was vanmiddag dus een knulletje dat Tatiano heette (Tatiaaaaanoooooo). Inclusief oorbel en gelkuif en joch was misschien 3 jr En blank dus
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gefeliciteerd Dee!



Pfff, Olijf, die ouders hadden vast op een TatianA gerekend. 'Oh shit, het is een jongen, wat nu?!'

Nou simpel, Tatianooo dus.



Het is heerlijk om zo de tijd te hebben in Gent. Ik heb inmiddels spierpijn in mijn bovenbenen van het lopen. We hebben nu 2 musea gezien (Smak en design museum), het Gravensteen bezocht, een boottocht, met de tram van begin- naar eindpunt gereden en zo de halve stad doorkruist, terrasjes getest, lekker gegeten, op muggenjacht en zo meer. Dat laatste was niet echt geweldig overigens.

Morgen naar het museum van de psychiatrie en neusjes en bonbons kopen. En dan weer naar huis. Kijken of ik al gras moet maaien. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven