Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Paar daagjes weg gaat snel, Splinter. Ik denk dat jouw gras weinig water heeft gehad de afgelopen dagen.



Ik zit hier met 2 kwaaie jongens die huisarrest hebben ivm uitvliegende jonge merels. Er zit een nest in de appelboom en tot vanochtend ging het goed, maar was het helaas ook uit-het-nest-vallen-dag of uitvliegdag. Teun heeft er 1 te pakken gekregen. Ik werd om 6 uur wakker door een hoop paniek en ik was er te laat bij. Ik heb net een poosje in de tuin gezeten en heb nog een jong gezien die uit de heg mieterde en nu op pa en ma zit te wachten. Teun en Joris dus binnen en ik wordt compleet gestoord van het gejank en gezeur. Hopelijk kunnen de kleintjes snel vliegen en gaan ze hier weg.
Gefeliciteerd Dee
Hee, ik heb toevallig turbo-gras!







We hadden er een stuk plastic overheen gespannen, zodat het vocht niet kon verdampen.



Ik vind het echt lollig.
Alle reacties Link kopieren
Slim! Ben je al weer thuis dan? Nee toch?
Terug uit Gent. Man heeft morgen een afspraak bij de tandarts en zaterdag vertrekken we met de tent naar Frankrijk.

Alleen blijven we dan ruim een week weg, dus ik denk dat ik dan even de buren moet inschakelen voor mijn gazonnetje.
Oh gras groeit goed!
Alvast een hele fijne vakantie gewenst, Splinter




Zo vreselijk klaar met deze week!
Bieb.

Komt er wel een fijn weekend aan?



Thanks Slof!

Mogen je poezenmannen alweer naar buiten
Ik heb het heel even geprobeerd, maar direct brak er weer grote paniek uit, dus ik neem aan dat het jong (of meer) nog steeds erg dichtbij zit. Maar het is echt heel vervelend. Ze blijven miauwen en zeuren, maar ik wil gewoon niet dat er nog eentje gepakt wordt.

Blij dat ik morgen weg ben
Zoooo, is het gezellig daar? Missen jullie ons al? Wanneer komen de foto's? En hoe zijn de tapas? En hoe is onze Bor IRL?



Saai hoor, jullie daar en ik hier. Hier is nog gewoon thuis. Inmiddels zijn we bepakt en bezakt en kunnen we zo'n beetje vertrekken, maar dat gaan we morgenochtend maar doen. We hadden een beetje een te relaxt vakantietempo. Ik heb er wel veel zin in, nu al die kampeerspullen weer door mijn handen zijn gegaan. Mijn vakantiegevoel is nog niet zo uitbundig aanwezig helaas, maar dat komt nu wel goed.







Oh, en vergeet ik het belangrijkste nieuws: ik heb vandaag gras geknipt!! Sammi heeft een heerlijk gazonnetje straks.
quote:Splinter_ schreef op 28 juni 2014 @ 18:25:

maar dat gaan we morgenochtend maar doen.



Oh, dan had je toch mooi nog ff kunnen komen, tssssss



Het was erg gezellig, hapjes en wijntjes heerlijk, lekker buiten gezeten, huis hastikke mooi geworden en de poezzels lieve allemansvrouwsvriendjes
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker straks Splinter, kan je lekker dromen over de vakantie! Heel veel plezier in ieder geval met kamperen.
quote:Slofje schreef op 28 juni 2014 @ 21:58:

[...]





Oh, dan had je toch mooi nog ff kunnen komen, tssssss





Nou, dan had ik denk ik wel veel stress gehad.

Maar zo te horen hebben jullie het wel erg gezellig gehad, ondanks het gemis van mij.



Thanks Dee. Ik ga nog even een super-smoothie maken (experiment) en dan lekker mijn mandje in.

Jij heel veel sterkte met je dappere dame
Bij gelezen op FB net en foto's gezien. Leuk!

Was er graag bij geweest.

Hier is het feestje ook klaar..Was lekker en leuk en mijn pastasalade was in een kwartier op.

Volgende keer maar 2 zakken pasta doen.



Zo lekker slapen



D heel veel sterkte met de oude dame
Iedereen een fijne dag, goeie reis Splinter, sterkte Dee



Ik ga er zo vandoor. Naar het asiel,naar vriendin en dan bij mijn ouders, zusje en kids naar *je-weet-wel* kijken
Alle reacties Link kopieren
Môgge!



Splint, fijne vakantie! Ik weet niet of je dit nog leest maar er is ook een prachtig kasteel in de Vogezen: Haut Koenigsbourg







Fijne dag allemaal, ik hijs me uiteraard ook weer in mijn oranje outfit



En Dee, succes met alles
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Mooi kasteel zeg!



Poes gaat eigenlijk wel goed vandaag. Ze zit nu d'r droge brokjes te eten. Heb d'r longen geluisterd en nu geen gepiep te horen. Ik ga nog steeds morgen naar de da. Moeten we toch heen voor de hond, die moet een prik tegen Weil krijgen. Kan poes mooi mee.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Dee. Ik schoot gisteren misschien ff door vanuit mijn eigen angst voor die ellende. Laat haar idd morgen maar ff checken, ik denk dat dit gewoon de strategie is: letterlijk van dag tot dag bekijken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Lieve Olijf, ik snap je zó goed. En je doorschieterij vind ik nog heel erg meevallen. Mede daardoor gaat ze morgen gewoon mee naar de da. Kan zij een vakkundig oordeel vellen. En wat ook belangrijk is is dat K er dan bij is. Kan hij het ook horen.
Alle reacties Link kopieren
Dee, jouw motto
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Leuk he. Toen ik deze zag, op zoek naar een motto, wist ik het gelijk.



K is hier nu weer aan het klussen. Ik krijg planken aan de muur van de keuken. Kan ik er mooi planten op zetten.
Thanks voor de tip, Olijfje! Morgen gaan we die kant op. Nu zitten we in een hotelletje in Epinal. Tegen de tijd dat we hier aankwamen was de lucht ongeveer pikzwart, dus dat vonden we een beetje riskant om de tent op te zetten. En we zijn nu ook te ver naar het midden van het land, er zijn hier niet zoveel bergen. Dus morgen gaan we oostwaarts en rustig ons stekkie zoeken.



Dee, fijn dat het je ouwetje wat is opgeknapt. Inderdaad gewoon per dag bekijken.



Bieb, jij was nog op een vrij christelijke tijd thuis. Klinkt gezellig. En lekker. Maar dat wisten we al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven