Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat zegt de huisarts?



Ik heb weer last van slaapverlamming. Stom
Met de trein! Op naar de wijn!
En dan met de verkeerde trein naar Itstown, geen rijdende treinen meer dus dan maar met de taxi. Goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Pilou toch!
Ging lekker Plou










Net bezorgd, blij mee
leuk!
Up! Voordat we naar de 2e bladzijde verhuizen. Bah, het is hier vies benauwd.
Weer thuis!



En tot mijn verrassing:







Het was heerlijk in de Vogezen! Echt heel mooi, leuke dingen gedaan en mooie dingen gezien.

Vrijdagavond eindelijk regen, dat hoort er natuurlijk wel bij in de tent. Alleen had het wel een tandje minder heftig gemogen: uren achter elkaar zware regen, onweer en bliksem en storm. Je hoorde de wind echt uit de verte aankomen, vervolgens werd de tent hevig heen en weer geschud en waren we blij dat hij bleef staan. De volgende ochtend hoorden we van andere mensen dat hun tent echt de lucht in ging. Maar wel heel gaaf.



Verder heeeeeeeel veel ooievaars gezien (het symbool van daar), een slang (die heel suf waas, hij lag midden op een pad en man heeft 'm heel heldhaftig met een tak naar de kant van het pad verplaatst), een hele dikke kikker, 5 reeën en een vos (tijdens een nachtelijk ritje, toen we op de berg naar de sterrenhemel gingen kijken). Ook nog een prachtige wandeling gemaakt vrijdag, echt over een berg met geweldige uitzichten en diepe dalen vlak voor je snufferd. We waren net op tijd terug, voordat de regen en het onweer losbarstten.



Nu nog 2 dagen vrij. Morgen Sammi ophalen en naar mijn vader, want hij is vrijdag 75 geworden. Oh ja, en de tent laten drogen, dat is ook wel nodig.
Alle reacties Link kopieren
Splint, klinkt heel erg leuk en nattigheid hoort inderdaad bij kamperen



Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Plous slaapverlamming klinkt eng! Heb je ook apnea? Zitten mensenlijven toch lastig in elkaar.



Morgen weer bellen met de dok. Mijn maag is een ramp. Stomme maagzweer en ik kan pas de "test" doen als ik een maand geen AB heb geslikt. Heb al 2 keer moeten afzeggen. Maar heb besloten om morgen maar eens te zien wat er meer aan te doen is. Dit duurt gewoon te lang. Elke pil is een aanslag op mijn maag. Nu maar eens eerst die maagzweer aanpakken en dan verder met de MS pillen.
Optimist tot in de kist!
Getver Fant, het blijft wel tobben zo hè. Ik duim voor je dat de dok iets zinnigs weet te verzinnen.



Oh bah Plou, wat akelig dat je daar weer last van hebt. Kun je dan op zo'n moment wel bedenken dat het weer over gaat?
Alle reacties Link kopieren
Baal er ook flink van op dit moment, ik ben niet zo dipperig maar nu wil het echt eventjes niet zo lekker. Het frustreert me zo enorm allemaal.



Moet ook zeggen dat ik nog altijd liever pijn heb dan misselijk zijn of depri. Pijn is zo op 1 plekje, dat kan ik makkelijker "wegpraten" maar zoals nu ook met misselijk zijn enzo dan eet ik niet, ben ik ook minder gezellig, koken en zelfs aan eten denken is al bleh.
Optimist tot in de kist!
Het is gewoon even kut, Fantje. En zo mag je je dan ook voelen. Verwacht niet te veel van jezelf. Maar ik hoop wel dat je je snel weer je ouwe dwaze zelf kunt voelen.
Klinkt als een fijne vakantie, Splinter! En vandaag de grote dag en Sammi weer ophalen. Benieuwd wat hij van zijn grasmat vind.
Fant





Splint wat een geweldige wei heb je voor Sammi! Ik hoop dat hij het snapt en leuk vindt.

Klinkt fijn je vakantie, gaaf dat je zoveel dieren hebt gespot.



Ik heb een extra dagje vrij vandaag, ik zwem in de vakantie-uren en heb NU vrij nodig. Moeoeoeoeoe.

Straks (na de koffie en kaneelbroodje) ga ik met 2 vuilniszakken naar boven, oude kleding erin en naar de kringloop brengen.

Dat is mijn taakje voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Fant, het blijft tobben he zo. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. :hug:"



Je vakantie klinkt goed hoor Splinter. Nu lekker weer kroelen met Sammi. Eens kijken wat hij van de grasmat vindt. Het ziet er echt heel goed uit!



Bieb, groot gelijk om je vrije uren op te nemen. Je hebt er hard genoeg voor gewerkt. Nu idd alleen kleren opruimen en wegbrengen en verder niks.



Hier een enerverend weekend achter de rug. Kvv is het huis uit (gezet).

Hij is zaterdagavond weer ontploft. Hij heeft heel erge verschrikkelijke dingen gezegd en K is er klaar mee. Hij gaat naar zijn moeder en dochter komt bij ons wonen.




Jee D dat het eerst zo uit de klauwen moet lopen.

Maarre mag ik zeggen opgeruimd staat netjes?

Ben je van de schrik bekomen?
Alle reacties Link kopieren
De schrik zit er nog wel goed in hoor. Ik was natuurlijk het lijdend voorwerp... Hij is me aangevlogen. Ik ben niet gewond, heb alleen 2 bloeduitstortingen op mijn arm en hand. Het gesprek daarna daar lusten de honden geen brood van. Wat is dat jonk ziek in de kop zeg. K ziet het zelf ook hoor. Hij is er klaar mee.

Kvv is na het gesprek naar boven gegaan, heeft wat kleren gepakt en zijn tandenborstel en is weggegaan. Ook niet meer teruggekomen. Vandaag komt hij zijn spullen halen als het goed is. Zo niet dan flikker ik alles naar buiten vanavond.



We zijn heel erg verdrietig. Ik heb K alleen maar zien huilen na het overlijden van zijn vader. Gruwelijk rotjong is het.



Maar oooh wat was het heerlijk om 's avonds in mijn blote reet door het huis te lopen! 's ochtends wakker worden en in mijn blote reet naar de wc gaan. Douchen met de deur open. Sex hebben in de slaapkamer met de deur open. Wat een opluchting!

De innerlijke rust komt nog wel, nu is alles nog zo aanwezig in mijn hoofd.



Het hele gebeuren heeft de relatie tussen K en mij alleen maar hechter gemaakt.



Dus ja, ik ben blij dat hij weg is. Stuk rustiger in huis, opgeruimd staat netjes.
Wat naar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel medelijden met z'n moeder. Zit zij opgescheept met hem.



Ik ben nu wel vreselijk moe. Heb heel slecht geslapen de afgelpen twee nachten. Vanavond er maar eens een pammetje of 2 ingooien.
Wat erg Dee, maar zo kan het ook niet langer.
Wat een verhaal Dee, akelig allemaal



Hopelijk geeft het uiteindelijk wat rust voor jullie, maar nu is het vooral klote. Hoop dat je lekker slaapt vannacht. In je blote reet.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Splinter, ja dat heb ik echt gemist hoor. Die blote reet

Oke, straks kan het ook niet altijd omdat dochter en vriendje er dan zijn. Maar die gaan nog eens een keer weg 's avonds of slapen bij hem. Kvv was àltijd thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven