Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Body Worlds is zeker leuk, ik ben er een keer met het werk geweest.



Jammer van die tevele wijntjes en vroeg wakker zijn. Ik werd om 4 uur vanochtend wakker door een enorme donderklap en hele harde regen.

Gelijk er uit om de kat naar binnen te halen. Die was al helemaal doorweekt. Hond was hartstikke bang.



Rare Sammi hoor, met die hitte willen spelen.
Geen donder en regen hier, wel bewolkt en beetje benauwd.

Haha, die lieve M. is van 1 druppel al doorweekt



En Pilou zit alweer ergens op een bank een mans kat te aaien
Wauw, ik ben net een meter de lucht in gesprongen en vervolgens naar binnen gerend

Zat lekker koel op het balkon, in de verte wat vriendelijk gerommel en gedonder en ineens een hele scherpe flits, het knetterde erbij en tegelijk een enorme knal van de donder. Ik zeg het niet vaak, maar Tering, ik schrok me rot!

Man stond binnen in de badkamer, hij baalde dat hij er niet bij was. Ik moest echt even bijkomen.
Alle reacties Link kopieren
Onweert het nu bij jullie Splinter?

Het is hier eindelijk lekker. Niet meer zo plakkerig benauwd warm.

Jammer Slof, dat er bij jullie geen verkoelend onweer/regen is geweest.
Nou eerlijk gezegd mag het voor mij gewoon droog blijven, hoor. Genoeg regen gehad.

Schrok Sammi ook, Splinter?
Het is alweer voorbij. Na die klap rommelde het nog een beetje en heeft het 5 minuten geregend. Nu breekt de zon weer door en is het afgelopen met koel doortochten.

Sammi schrok meer van mij. Hij was net even binnen en kwam wel gelijk kijken wat er aan de hand was. Die knal deed 'm niet zoveel. Coole cat.
quote:Pilou schreef op 20 juli 2014 @ 08:46:

Frustrerend bieb. Ik heb dat heel vaak als ik teveel wijntjes op heb, daarom hou ik het meestal bij 2 glazen.

Ik heb het nooit eerder gehad.

Lekker geterrasseerd (zo noemt een vriendin dat) en eerst een wit biertje en daarna 4 glazen rosé met ijs en ook nog water en rivella gehad.

Maar ik heb erg veel last van de warmte, weinig gegeten ook..het zal de combinatie zijn.

Nu zit ik met zware prikogen klam op de bank.

Bweughhh



quote:Daarna zijn we nog tapas gaan eten en een ijsje. Nu zit ik op zijn bank zijn kat te aaien. Die lijkt wel een beetje op Sammi Cool! En dat hij een kat heeft vindt ik een pluspunt!
MO zat hier naast mij op de bank F1 te kijken in het Duits.



Zo'n schreeuwende Duitser met een microfoon op een lawaaiig circuit.

GEK! word ik daarvan.

Hij is nu opgebonjourd naar de kroeg om daar verder te kijken.. rust..
Groot gelijk Bieb, al dat kabaal aan de moeie kop is niks.



En de temperatuur wijst inmiddels alweer 30 graden aan. Hoop dat het droog blijft want ik heb straks verjaardag van mijn zusje en wil lekker buiten kunnen zitten.
Ik hoop dat jullie een beetje koel kunnen zitten Slof. En droog.



Ik druppel nog maar eens de ogen Fijn van die dr.Vogel druppels tegen branderige ogen.



Net bedacht ik me ineens dat ik de parkeerplaats bij Schiphol nog moest reserveren. ...vol natuurlijk.

Nu heb ik een andere gevonden bij Amstelveen en worden we met pendelbusje gebracht, ook goed.
Wat ik nou voor nagellak heb?? Ik kreeg het er met aceton NIET af, nog geen flintertje. Heb er maar weer overheen gelakt
Hee, ik had die vroege posts van Bieb en Plou helemaal niet gezien! Dus daarom wist Slof dat Plou een kat zat te aaien.

Een kat is zeker een pluspunt, een Sammi-kat al helemaal!



Pff, ik ga zo naar de Parade met oud collega's en nu moet ik me een beetje klaarmaken. Zomerjurkjes-weer, maar volgens de app gaat het straks flink regenen. Stom.

Man zit hier trouwens golf te kijken. Heerlijk rustig.
Hier nu ook veel regen, maar volgens radar straks weer droog. Zit ook nog te bedenken wat nu aan te trekken
Schreeuwende Duiters zijn stom ja. Zeker als je moe bent.

Bweh.



Het is hier nu wel lekker afgekoeld

Ik ben net thuis



Parade! Daar wil ik eigenlijk ook nog wel heen maar is al weer bijna klaar denk ik he?
Parade in Utrecht is net begonnen, duurt 10 dagen volgens mij. En dan nog in Amsterdam.

Www.deparade.nl



Was gezellig, echt iets voor een meet.
Ik ben voor
Ook net weer thuis. Lekker buiten gezeten en natuurlijk de laatste trein naar huis
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Het is eindelijk wat koeler. Slapen was nog niet echt geweldig, toch nog erg warm gehad. Hopen dat het vanavond beter te doen is.



Gisteren is K vertrokken naar de camping. 3 weken alleen. Geen honden, geen kinderen en geen vent. Lekker hoor.

Poes heeft het bijna door dat de honden er niet meer zijn. Ze wil nog niet echt binnen blijven maar weet al wel dat haar eten weer voor de tv staat.

Eens kijken hoe het vandaag verder gaat.



Nu op koel kantoor aan het opstarten voor de werkdag.
Hier is het ook flink afgekoeld, vannacht had ik het zelfs koud! Maar dat kwam doordat ik tot laat op het balkon had gezeten en met koude voeten ging slapen. Maar gelukkig is daar Sammi, de grote Voetenwarmer.

Nu lekker thuis werken vanochtend en daarna naar kantoor. Kan het mooi even doorwaaien thuis.



Bieb, veel plezier!
Brrr, windkracht 8 hier in huis. Dat is weer een beetje teveel van het goede en het werkt ook niet echt handig.
Alle reacties Link kopieren
Haha, wapperen je papieren van tafel?
Ja nogal.

Maar het koelt wel lekker af. En gelukkig moet ik zo naar kantoor, want ik zit ernstig te woggen hier. Kom nog niet echt in mijn werkritme, sinds de vakantie. Gelukkig deze week weer regelmatig naar Bergen op Zoom.
Alle reacties Link kopieren
Grappig jullie hebben hetzelfde weer als hier. Het was bloedheet vorige week, dik in de dertig, dit weekend was het koel, vooral ook in Banff.



Eng zo'n bliksem/donder he Splint, ik houdt niet van onweer. We woonden ooit hier in een dorp dat bekend stond voor zijn onweerstormen. Dit weekend hadden we hier iets ten noorden, een tornado warning. Gek die natuur hier. Verder hebben we veel bosbranden, daarom was iedereen blij met de regen dit weekend.



Ik moet even opzoeken wat De Parade betekent. Nooit van gehoord.



Mmmm terrasseren, dat klinkt wel lekker. Wij hebben gisteren lekker in een bergdorpje op een terrasje gezeten, heerlijk. Het was niet warm maar warm genoeg om buiten te zitten.



Dee, lekker het huis voor je alleen, of is dochter thuis?

Plous een man met een kat, dat kan niet anders als goed zijn

Body Works klinkt wel gaaf.



Wij hebben lekker gekampeerd, hemeltje lief wat is dat luxe zo'n caravan. We hadden toevallig net het weekend met regen, dus hebben we hem goed kunnen uitproberen. Zo fijn ook dat G niet zo hoeft te zwoegen, zeker nu ik niet zo kan helpen met pakken en tent opzetten. Het is echt een droom voor mij die uit is gekomen. Ik ben echt een kampeerder.
Optimist tot in de kist!
Ik heb helemaal geen onweer gehad zondag of gister. Het is wel lekker afgekoeld, maar vanmorgen was het al weer 22 graden.



Lekker Dee, 'vakantie'



Klinkt goed Fant, kamperen op deze manier. Heerlijk klinkt het.



Ja, de poezenman is heul leuk. Die mag dit weekend wel weer langs komen
Blub.
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 22-07-2014 11:47
Reden: dubbelT
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven