Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
voor Poezenman Plou!

Wanneer stel je hem aan ons voor?
Nooit

Straks schrikt hij
Ik ben begonnen 30 jaar administratie en zooi op te ruimen, lees uitzoeken en weggooien . Niet te geloven wat ik allemaal tegenkom.
quote:Pilou schreef op 22 juli 2014 @ 14:07:

Nooit

Straks schrikt hij



(bij gebrek aan tong-uitsteek-smiley)



Slof Dat moet je ook vaker doen dan eens per 30 jaar. Succes.
Bleeeeeeeeeh, nou doe weer ik 10 dingen tegelijk en is er een bom ontploft in de slaapkamer en keuken. Zoveel troep, wat moet mee? wat moet niet mee? Maar ik moet ergens beginnen. 10 Ikeadozen beginnen alweer aardig vol te raken. Zelfs al een grote tas boeken die naar de Kringloop kunnen! Twee grote shoppers met oud papier.

Nu maar weer even ophouden en morgen verder.



Enne Splinter, je hebt natuurlijk hartstikke gelijk
Tuurlijk heb ik gelijk. Altijd.

Denk aan het resultaat straks, Slof. Straks ben je er heeeeeeel blij mee.



Tip: dwing jezelf om met 1 ding aan de gang te gaan. Liefst iets wat gelijk een beetje zoden aan de dijk zet. Dan lijkt het tenminste wat.
en je hebt alweer gelijk! En nu hou ik op met je gelijk te geven; iets met schoenen en er naast lopen



....en jij hebt schoenen zat


Kun je nagaan hoe enorm ik ernaast kan gaan lopen!
dat bedoel ik
Wat vinden jullie: is het safe om oude papieren (belasting, werkgeverszooi, bankzaken etc.) in de ondergrondse papiercontainer te gooien?
Doe ik nooit. Alles waar mijn adres of andere persoonlijke gegevens op staan, doe ik in de versnipperaar. Of in de papiervernietigingsbox op het werk. Als de stapel te groot wordt.
Ja maar ik heb geen versnipperaar ofzoiets. Ik ga ff googlen
Is ook een kutklus. Zeker als je een kleintje hebt, zoals wij, dan sta je wel een kwartier papieren erin te duwen.

Dus nu heb ik de deal met man dat ik de post / papieren uitzoek en hij versnippert.



Misschien hebben ze bij de gemeentewerf wel een speciale bak voor papier dat vernietigd moet worden?
Ja, ga ik morgen ff navragen, want van googlen wordt ik niet veel wijzer. Het gaat echt om (oer)oude afschrijvingen, betalingen, huizen, hypotheken etc. en overal staat natuurlijk naam, (oud) adres en bankgegevens op. Maar ook UWV, pensioen, belastingen, ziektekosten, werkgeverszooi en ga zo maar door. Pfffffffff
Ik pleur het altijd gewoon weg.

En verder eens met Splinter.

Gewoon elke dag iets. Of een kamer aanpakken. Of een kast. Of alleen een laatje
alleen een laatje klinkt goed , want ik weet nu al dat er vandaag niet veel gaat gebeuren
Dat is dan toch wat, Slof



Hier gaat ool niet veel gebeuren. En vrij vandaag en ik heb nu al geen zin in iets. Misschien zo effe de stad in om in de uitverkoop te scoren, maar als ik niks vind dan word ik daar ook chago van. En ik moet om 17u weer in BoZ zijn, voor ee voorlichting.

Nu eerst met Sammi en sjors en meneer Parasol op het balkon.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo weer aan het werk thuis. De cooler is net afgeleverd

Heb het nu gevuld en aangezet. Straks ff kijken hoe koud het is geworden.



Slof, met deze luchten zou ik ook niet veel meer doen dan een laatje. Veel te warm. En zo te lezen te veel werk.



Splinter, geniet van je balkon, parasol, koffie en kat.

Mijn kat ligt lekker in de schaduw onder een struikje. Is net even te voorschijn gekomen om om haar middageten te miauwen.
Lekker zo n (apostrof doet het ook niet meer ) coolgeval, Ratteke!

Ik heb nog niet eens 1 laatje gedaan



Ik moet straks de aankomst op de PC kijken, want nu zijn de weinige zenders die ik nog had ook al verdwenen grr. Morgen maar eens met Canal Digitaal bellen. Ik denk dat ik toch aan een HD (streepje doet het ook niet meer) ontvanger moet. Dan wil ik eerst graag weten of ik de schotel en ontvanger ook in the UK kan gebruiken ivm bedrading enzo
Indrukwekkend, hoor
Alle reacties Link kopieren
Pfff..die hele colonne op de snelweg..en dan te bedenken dat er nog een heel aantal zullen volgen..
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met tranen in de ogen zitten kijken. Wat ontzettend veel kisten... en dan te weten dat er nog véél meer gaan volgen.
Morgen schijnen er 74 aan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Meiden wat een verdriet toch he, bah ik wordt er naar van.

Heb net een stukje gezien, heel indrukwekkend.
Optimist tot in de kist!
Wat een rare dag.......

Ik heb alleen flarden gezien op TV en foto's op internet, maar straks komt er een lang journaal en een samenvatting van de dag. Dat ga ik nog wel kijken.



Toen de vliegtuigen landden, waren we op weg naar BoZ. Auto stilgezet op de parkeerplaats van een tankstation, in de berm, want het was helemaal vol. Heel indrukwekkend, mensen stonden buiten de auto tijdens de minuut stilte. En daarna weer gewoon doorrijden, dat is wel raar.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven