Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fijne vakantie Bieb en een goeie vlucht
Vorige week ook dramatisch nieuws gehad..zus van een goede vriendin is overleden.

Gisteren is ze begraven 44 jaar.

Ik had de kop niet echt op forummen staan.
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry. Had het niet goed gezien dan mobiel. Ik word altijd nog veel triester van dierenleed dan van mensenleed. Als ik moest kiezen tussen werken op de dierenambulance of de 'mensenambulance' dan koos ik voor het laatste. Gewoon omdat ik dat veel beter trek.



Fijne vakantie Bieb. :-)

En mocht er iets gebeuren dan komen die katten wel goed terecht bij de tetters en zodra ik een eigen huis heb mag je me sowieso op de lijst zetten (hoe heet dat nou?) Lekker luguber he?

Eng zeg van MO. Gelukkig alleen schade aan de motor. Ook al is dat ook kut.

Gecondoleerd trouwens.
Het Viva forum is papaja.
Bieb en hopelijk ga je heerlijk genieten in Griekjesland.



De linkjes over dode dieren ga ik niet aanklikken hoor. Ik heb ook geen foto's gezien van dieren en dat hou ik graag zo.

Overigens hoorde ik wel dat er vandaag ook nog steeds veel mensen langs de route van de rouwauto's stonden. Mooi vind ik dat.



quote:NymphadoraTonks schreef op 25 juli 2014 @ 22:32:

Fijne vakantie Bieb. :-)

En mocht er iets gebeuren dan komen die katten wel goed terecht bij de tetters en zodra ik een eigen huis heb mag je me sowieso op de lijst zetten (hoe heet dat nou?) Lekker luguber he? Heb je plannen?
Gisteren in BoZ met een collega nog tot laat op het terras van het hotel gezeten en whiskey gezopen. Was gezellig. Maar helaas ben ik geprikt door een mug en nu heb ik 2 bulten en gruwelijk jeuk.



*ikganietkrabbenikganietkrabbenikganietkrabbenikganietkrabbenikganietkrabben*
Geen Azaron anti jeukpen oid in huis?
Volgens mij niet. De ellende va dat spul is dat je het erop moet wrijven. En ik doe juist zo m'n best om er vanaf te blijven.

Ooit had ik een spuitbusje met een heel koud spulletje, waarmee je het soort van kon bevriezen. Dat was heel fijn, maar ik kan het nergens meer vinden.

Oh, misschien heb ik nog wel nestosyl
Alle reacties Link kopieren
Toevallig op mn werk over gehad. Aambeienzalf werkt uitstekend tegen muggenbulten.

Iemand hier die het even wil testen?
Het Viva forum is papaja.
Haha, echt? Laat ik dat nou niet in huis hebben......

Wie wil het voor me kopen?
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je bij de kassa: "dat is voor mijn muggenbulten hoor"



Weet je wat ik gisteren bedacht? Dat ik vaker met (tegen ) de kat van de buren praat dan met de buren zelf.





Bieb We zijn nu onderweg :-) Kaatje is er weer. Heeft geen heimwee gehad en wil volgend jaar wel weer op kamp. Ze had de katten ook niet gemist alleen die dikke. Ze is heel blij om haar straks weer te zien
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
We zijn er



Obesipoes ligt op Kaatje d'r kussen. Kaatje ligt erbij en kijkt dvd. De wasmachine met al d'r stinkkampzooi draait. ZM is buiten (door de poortdeur naar buiten gelaten door Lupin )



Bieb, hoe is het???
Het Viva forum is papaja.
He Tonks, ik zie net dat er bij jullie op straat gezwommen kan worden . Hebben jullie het binnen droog gehouden?
Owwwww, ik ga zo een heftige foto plaatsen!



Leuk Tonks! Ik moest wel lachen om Obesipoes, was het even vergeten.



Vandaag pas na sluitingstijd boodschappen gedaan bij de super en toen was de drogist al dicht. Beetje dom. Maar ter compensatie heb ik metbenen ontharen de kop vande muggenbult eraf geschoren



Slof, je moet effe de plaatsnaam weghalen!

Hoorde net van eenvriendin dat Z ook noodweer had gehad. Hier wel een flinke bui, maar niet heftig.
Hou je vast......









Helemaal uit zichzelf, zonder dwang, zonder snoepjes.
Alle reacties Link kopieren
Wauw!!!! Jaaaaaaaah, eindelijk!!! Is het een eenmalige gebeurtenis geweest of ligt ie er nu nog op?



Ik zag ook net dat er echt letterlijk gezwommen kon worden in Biebseplaats en Z. Hier is het nog prachtig mooi weer en lekker warm.

Moet ook nog wel want mijn handdoeken zijn nog niet droog.



Vanmiddag nog wat verjaardagsvisite gehad. Was weer gezellig. Nu aan het appen met vriendlief. Die zit bij een campingbarbecue. Met allemaal NoordHollanders.... Degene die over de muziek gaat komt uit Mokum...

Hij heeft het niet leuk.
Goed hè *glim*

Hij heeft er wel 20 minuten gelegen. En dat is sowieso al lang voor meneertje-onrust-in-de-kont. Nu maar afwachten of hij het vaker gaat doen.



Vanochtend waren we met hem bij de da, omdat zijn oogje nu bruin vocht traant. Da is helemaal weg van hem. Sammi ging ook tegen haar op staan toen ze met een doosje druppeltjes aan kwam. Hij was nieuwsgierig.



Haha Dee, dat klinkt heel gezellig op de camping. Ik kreeg net van een vriendin ook al een appje (met geluid) over haar campinggeluiden. Waarschijnlijk wordt de muziek daar verzorgd door de broer van die bij K....
Alle reacties Link kopieren
Dan heb ik toch echt medelijden met je vriendin. Ik heb zo'n flauw vermoeden wat er gedraaid wordt.



20 minuten! Dat is zeker lang. Jammer weer van dat oog. Gaat ook niet echt over he? Lief dat hij zo lief tegen de da is.
Oogje traant gewoon chronisch en zolang het helder traanvocht is en hij er geen last van heeft, laten we het zo. Maar nu was het dus bruinig vocht. Ik denk dat hij dat in het pension heeft opgelopen. Dus nu weer eventjes druppelen en dan zal het weer weer goed komen.



André Hazes was het......

Maar ik heb geopperd dat je je soms maar beter ergens aan kunt overgeven en dat het dan soms best leuk wordt. Lekker hossen enzo.
Alle reacties Link kopieren
K had dat ook. Zo niet leuk. Nu staat er wat anders op. Iets wat ie wel leuk vindt.



Enneh



Hoeraaaaaaaaa!
voor Sammi

Hopelijk heeft hij nu de smaak te pakken.



Idd ontzettend pisweer in mijn dorp hè. Ik zag al foto's van de brandweercollega's van Mo.

Zijn druk geweest.



Obesipoes zat al te azen op toegang tot Kaats kamertje vanaf dat het matras er lag. Volgens mij had ze het helemaal door.

Ik was best een beetje bang in het vliegtuig vandaag, kon het slecht loslaten van vorige week en voor het eerst snapte ik het applaus bij de veilige landing

Appartement. is oké maar ligt aan drukke (niet wandel) weg. En de 1000 meter naar het centrum is wel 2500.

Ben er moe van

Oh en sorry Tonks voor mijn was in de machine, toen we weggingen aangezet.
En wat schattig dat Sammi tegen de DA op ging staan



Hier is ook een kitten bij het app.

Ik zag al voer en water. Nog maar een uitvogelen of hij van hier iemand is.

Hij had een (geheelde) wond in de nek.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier daar Bieb. Geniet er van.
Wat schattig toch, die liefde tussen Kaatje en Obesipoes



Bieb, ik kan me voorstellen dat je niet heel lekker zat in het vliegtuig. En mooi dat er geapplaudisseerd werd, dat doen ze bijna niet meer. Maar ik snap dat het nu wel gedaan werd. Brrr. Rationeel geredeneerd kan er niet veel gebeuren, maar toch.....

Gaan jullie nog fietsen huren daar? Het is wel een verschil, 1 km of 2,5 km. Is het een leuk stadje waar je dan uitkomt?

Enne....... kitten daar laten hè!



Hier lekker een niks-doe dagje. Vanavond naar de bios en verder heb ik gisteren een heerlijk flauw stuiverromannetje gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven