Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dee, 15 jaar oud......dat is inderdaad best oud.



Plou, ik ben vast veeeel te laat, maar heb jij die krabton nog? Ik heb een mooi idee bedacht: de klimpaal-tot-aan-het-plafond wordt eigenlijk niet gebruikt door Sammi en als ik die weg haal kan daar mooi een krabton staan. Moet ik man ook nog even enthousiast voor krijgen, maar ik vind het wel goed bedacht.
http://www.viralnova.com/chihuahua-great-dane/



Krabton? Nee joh, al lang niet meer. Denk dat ik die 3 jaar geleden al verkocht heb.

Maar ik geloof dat mijn oom en tante nog een ongebruikte hebben staan waar ze vanaf willen. Als jij man hebt overtuigt dat dit nodig is, kan ik wel even informeren
dat filmpje! En dan vooral die slungelpoten van die deense dog, prachtig!



Ja huh, een beetje te laat dus.

Ik laat het je weten als ik man bewerkt heb. Weet je toevallig welke kleur dat ding heeft?
volgensmij zwart van buiten en gelig bond


Die rechter
Ah, zo'n rechter is wel wat ik wil, maar niet zwart...... Dat is wel erg aanwezig in de woonkamer.

Man is overstag (hij blij dat die lelijke klimpaal eruit gaat ) maar dan ga ik toch even hier in de winkel kijken.

Maar thanks voor het meedenken, Plou!



Pff, ik ben niet echt fit en moet nu 2 dagen naar BoZ. Bleh, eigenlijk geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hellup!



Welk Grieks eiland begin spetember??



p.s. let niet op mijn tiepvaud in de titel
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf, niet aan beginnen. Dat keuzeprobleem is zo groot, zoveel stress, dat gun ik je niet.

Ik ga wel, deal?
Na 9 Griekse eilanden (waarvan sommige 2 bezocht) denk ik dat ik wel een beetje mee kan praten
Zo, toch ook nog even hier hoor. Want het kan toch niet dat we geen slingers ophangen voor een jarige Tetter.

Lief Praathoofd, mocht je hier nog gluren zo af en toe: de slingers hangen er. Gefeliciteerd!



Ik ben gesloopt. Vandaag de hele dag op een 'markt' gestaan in BoZ, waar de mensen hun keuze kunnen gaan maken uit de bureaus die ouplacementtrajecten aanbieden vanaf 1 september. Niet normaal zoveel ik heb geouwehoerd, ik ben bekaf. Morgen weer, maar gelukkig mag ik om 9u beginnen ipv 8u. Een beetje uitslapen dus. Nu in een hotelkamer met een joekel van een bed. Ik denk dat ik ga verdwalen daarin vannacht.



Olijf, heb je al gekozen?
Succes Splinter
Alle reacties Link kopieren
Heb je lekker geslapen Splinter? In je reuzenbed? Ik hoop dat je je nu wat beter voelt.



Hier weer een gevalltje pech er bij. Nu is de vaatwasser aan het doorbranden... Ik kom beneden en K zit bij de vaatwasser en het stinkt heel raar. Hoogstwaarschijnlijk nevenschade van de lekkage. Met een beetje pech moet de keuken gesloopt worden.
Tjonge Dee.... Zit jullie niet bepaald mee.

En dat rijmt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het zit zeker niet mee. Ik heb ook maar een afdruiprekje op het boodschappenlijstje gezet. Ik zet 'm niet meer aan. Levensgevaarlijk.



Zit ik net op het vaatwassertopic te vertellen dat ik er zo blij mee ben en niet zonder kan. Kan ik toch weer met de hand gaan afwassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 22 augustus 2014 @ 23:15:



Olijf, heb je al gekozen?Yup! Kreta it is! Tussen Cherso ( ) en Koutouloufari dus net buiten de grootste drukte. 8 september, een week. Zin in! Zon op ons kop!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Klinkt goed Olijf!
Heerlijk Olijf! Ik ga het zo even opzoeken, maar misschien is het wel in de buurt van waar ik ook ooit zat. Het plaatsje weet ik niet meer, maar het complexe heette Everest. En de link met die hoge berg was duidelijk: je moest een enorme klim maken voor je er was.

Maarre.... dat is best een on-Oliefse actie volgens mij! Zomaar spontaan bedacht? Lekker vooruitzicht hoor.



Jee Dee, dat is balen!

Maar je weet dat steeds meer mensen expres hun vaatwasser de deur uitdoen om gezellig ouderwetsch de vaat te doen samen? Iets met qualitytime ofzeau Dus misschien wordt het wel helemaal leuk.



Ik ben weer thuis. Beetje jammer dat ik nu nog maar 1 dag weekend heb. *sip* Maargoed, het was wel leuk om te doen. Nu bankhangen en Sammi aandacht geven, want die heeft hij duidelijk gemist. Arme drol.
Dat is wel een beetje jammer ja. Mag je die dag nog compenseren met tijd voor tijd?



Ik moet maandag weer werken, zo geen zin in

Ik heb voor mijn vrouwelijke collega's een reep besteld bij Chocostar. Nu zoek ik voor mijn mannelijke collega's (45, 63 en 65) ook nog een leuk cadeautje. Hebben jullie een leuk idee?
Wil je daar ook chocola voorn kopen? Je hebt websites waar je hele leuke dingen kunt kopen van chocola.

Voor ieder een fles wijn? Of (niet heel mannelijk) een blikje waaruit een plantje groeit? Iets van peper of vergeet-mij-niet of een zonnebloem ofzo. Dat hoef je niet te bewaren en is voor eventjes wel leuk.

Uh, ik denk nog even verder. Er moeten leukere dingen zijn. Wil je iets voor hen 3en, iets gezamenlijks?



Hm, die tijd van vandaag compenseren. Daar zijn de meningen over verdeeld. Een van de bazen heeft vooraf gewaarschuwd dat het eigen tijd is. Maar dat is natuurlijk idioot. De projectleider zegt dat het wel goed komt. Ik compenseer het zelf gewoon met een vrije dag, niemand die dat strikt controleert.
Sammi ligt tegen me aan gedrukt op de bank. Niet op schoot natuurlijk, daar is ie niet van, maar wel heul dichtbij. Hij heeft me zeker gemist.
Olijf, wij zaten nog iets verderop, voorbij Koutouloufari, in Stalis / Stalida. Leuk klein plaatsje. Ga je een auto huren?
Oh, je zat lekker te hobby-en daar in je eigen tijd? Haha, sukkel. Natuurlijk is dat geen eigen tijd. Fijn dat je het kunt compenseren in overleg met projectmanager



Nee, ik wil iets leuks voor de mannen. gewoon 1 cadeau voor 1 man, want het team bestaat straks niet meer. Voor de dames chocola omdat ze van chocola houden maar ik weet dat de heren niet van zoetigheid of wijn houden. Dus ik zou nog een bieretiket oid kunnen doen op een flesje bier. Plantje vind ik ook niet echt leuk voor ze. Lastig...
Weten de mannen al wat ze straks gaan doen? Misschien kun je daar iets mee, cadeau-gewijs. En ja, zoiets als een bierflesjesetiket is ook leuk. In die richting wilde ik ook zoeken, maar daar kwam ik even niet bij.
1 met pensioen en die andere 2 zijn straks werkloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven