Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oei, dat is nog lastig. In de categorie lollig en flauw:



















Oh, een koffiemok oid is ook een goede! Zijn koffiezuipers
Hm, ik kom vooral veel meuk tegen.

Die derde is ook een mok hè. Als je zoiets wilt geven, dan kom je wel van alles tegen, ook wel lollige.
Ik zit al op Etsy
Hier heb je er ook nog een paar

http://www.zazzle.nl/grappige+mokken








Thnx!
Pfieuw, wat heerlijk dat ik tegenwoordig bij domme topics of reacties denk: je hoeft niet te reageren. En dan dat topic weer weg klik. Scheelt een hoop ergernis.



Wat is etsy nou eigenlijk? Een soort marktplaats voor creatieve dingen?
Ja. Dat is het alleen kun je niet bieden.

Maar geen hemaspul of blokkerspul wat iedereen heeft
Ah, dus gewoon vaste prijzen?



Als die geit trouwens van één van de collega's kwam waar je nu iets voor zoekt, dan zou je dat plaatje ook op de mok kunnen laten zetten. Dan herinnert het altijd aan jou.



Bieb, bedankt voor je Buff-label!!
Hm, ik moet toch nog wat vaker bedenken dat ik niet hoef te reageren in een topic. Ik zit me nu alweer te ergeren in dat topic over het rij-examen, terwijl er niet eens veel gebeurt. Ben de sfeer / het VF gewoon een beetje zat vrees ik.
Haha, jawel, je moet wél reageren!



Inderdaad, vaste prijzen op Etsy. Leuk hoor. Ik heb er een jurk vandaan en wat armbanden.

Die geitcollega is vrouw, dus chocola

Maar wel leuk idee. Ik ga binnenkort wel even op pad in U. Daar hebben ze nog een winkeltje waar ik iets wil sjoppen.
Alle reacties Link kopieren
Dat winkeltje waar wij laatst zo hebben lopen kirren?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter_ schreef op 21 augustus 2014 @ 13:54:



Ik heb een mooi idee bedacht: de klimpaal-tot-aan-het-plafond wordt eigenlijk niet gebruikt door Sammi en als ik die weg haal kan daar mooi een krabton staan. Moet ik man ook nog even enthousiast voor krijgen, maar ik vind het wel goed bedacht. Het zal toch niet waar zijn hè...... Sammi zit nu voor de 2e dag achtereen in zijn klimpaal.
Ja die Olijf!



Die Sammi is zo gek nog niet
Blegh, ik voel me beroerd. Vannacht misselijk wakker geworden en dat trekt niet erg weg. Heb het werk al laten weten dat ik later kom, dus ik kan even rustig aan doen.
De makreelfilet van gisteravond opboeren is ook niet echt een feestje......
Alle reacties Link kopieren
Oh bah, dat is vies. Beterschap Splinter. Ik denk dat je beter thuis kan blijven vandaag.
Thanks Dee.

Net ibuprofen ingenomen en dat helpt wel iets. Ik kijk het nog een half uurtje aan. Deze week is veel te vol én bijzonder (donderdag stopt de productie bij Philip M) om ziek te zijn, maarja.
Alle reacties Link kopieren
Kan je nog wat thuis doen?
Had gekund, maar ik heb even op de bank gelegen. Nu toch maar proberen om naar het werk te gaan. Misselijkheid gaat wat beter, het is nu vooral veel gerommel en gepruttel van binnen. En koud.

Had jij dat ook niet, afgelopen week?
Alle reacties Link kopieren
Ja, duurde een paar dagen.
Hey Splint, wat naar. Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
He Splint, dat klinkt niet fijn! Hoop dat je je inmiddels toch wat beter voelt. Snap dat je juist deze week je erg betrokken voelt bij je werk en dat je juist dan erbij wilt zijn. Is die betrokkenheid ook mssch een oorzaak voor dat je je wat minder voelt de laatste paar dagen? Het werk wat je nu doet lijkt me niet in je koude kleren gaan zitten (zeg ik dat nou goed?).



Dee wat een pech met lekkage en de afwasmachine. Waardeloos, het kost ook allemaal zoveel werk en geld.



Wat zijn mannen altijd moeilijk om iets voor te bedenken he? Hoe is de werkgelegenheid in NL eigenlijk op dit moment?



Oh en Praathoofdje, hoe is het meis, en nog gefeliciteerd met je verjaardag



Ik blijf putterig, man weet ook geen raad met mij, afgelopen week ben ik flink door mijn voegen gezakt. Manlief heeft mij mee genomen kamperen, was heerlijk maar nu zit ik weer in mijn uppie. Ik moet nodig gaan zoeken naar een oplossing. Dit kan zo niet langer. Geen idee of het de overgang is of de MS. Het alleen thuis zitten helpt ook niet echt dus moet ik maar op zoek naar een betere dagbesteding. Vorige week was ook niet prettig natuurlijk met eerst het afscheid v vriendin met dochtertje en daarna het landlord gedoe en toen werd onze Hopper ook nog ziek en die is ondertussen 14 dus dan zie je de bui al hangen, gelukkig is hij weer zijn oude zelf, maar hij heeft een paar dagen geleefd op gekookte kip met rijst en pompoen. Sanna werd al jaloers, ik dacht die steekt straks zijn poot achter in zijn keel om ook te spugen, zo graag wou hij de kip
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn we eigenlijk nog maar een klein clubje he? Mis de anderen best wel!

Dus ga ik even roepen:



TETTERS WAAR ZIJN JULLIE????
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven