Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier! Maar ik was er al die tijd al.



Lastig hoor Fant, dat je zo met je handen in het haar zit. Heb je daar helemaal niks tegen overgangsklachten? Als dat wat beter gaat, lukt het misschien ook om je dag weer wat beter in te richten. Of misschien moet het juist andersom, eerst iets vinden waar je je ei enigszins kwijt kunt. Dat je koppie dan wat beter voelt en daarmee ook je klachten beter de baas kan. Ik weet het niet.

Doe je nog iets met de meals, waar je toen mee bezig was?



Oh, en arme Hopper. Hij mag niet raar gaan doen hoor!



Ik ben nog gammel, ik borrel en pruttel maar door. Heb 2 beschuitjes op en thee, maar ik hou een hele opgezette buik. En m'n lijf is stijf. Ben er nog iet gerust op. Kweet niet of het door het werk komt, ik ben wel moe de laatste tijd terwijl ik niet echt hard gewerkt hebt.
en daar ben ik weer

Ik heb Sloffriend heeft een 2e-hands laptop gekocht!



Wat een afschuwelijk kleaute weer . Mijn vader wilde deze week met de aanhanger komen om spullen, die al jaren in een ongebruikte ren staan, weg te brengen, maar met al die regen is dat geen doen!



Zo, nu eerst even bijlezen
Haai Slof! Was je weggeweest dan?

Nee hoor, goed dat je er weer bent en haske lief van je Pantoffelaar.



Ik ben ook weer aardig boven Jan. Gek hoor, gisteravond had ik nog het gevoel dat ik door een mangel was gehaald, vroeg naar bed, enorm geslapen en vanochtend voelde ik me een stuk beter. Wel nog een beetje een rommelende buik, maar niet meer koud en ook geen zeer lijf meer. Misschien was het dan toch iets wat ik zondagavond gegeten had en wat niet goed gevallen was.



Morgen wordt het mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 26 augustus 2014 @ 20:32:

Morgen wordt het mooi weer!

Tuurlijk wordt het morgen mooi weer. Ik mag dan weer aan het werk...



Wel fijn dat je je weer wat beter voelt.



Slof, lief van vriend! Kan je weer mee doen



Fant, weet je al wat je gaat doen? Klote hoor, eerst lekker druk en gezelschap en nu weer alleen.

Gelukkig dat Hopper het weer doet! Altijd schrikken he op zo'n leeftijd...
quote:Deedot schreef op 26 augustus 2014 @ 21:45:

[...]



Tuurlijk wordt het morgen mooi weer. Ik mag dan weer aan het werk...



Dus eigenlijk is het prutweer sinds jij vakantie hebt? Ik zie een verband...... Volgende keer mag je wel iets korter vakantie houden hoor.

Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik al, dat je dat zou vinden. Ik zal er volgend jaar aan denken....

Ik heb geloof ik alleen de eerste week nog een beetje redelijk weer gehad, daarna is het rap bergafwaarts gegaan. Volgens mij heb ik elke dag regen gehad.
Dat is best stom, Dee, jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nou ook En nu is het ook nog bedtijd. En de Blues Brothers is nog niet afgelopen Maar ja, om 6 uur gaat de wekker weer.
Alle reacties Link kopieren
Zo, de eerste werkdag zit er weer op. Het is me weer meegevallen. Ik had 77 mailtjes en zo'n 50 daarvan moest ik ook echt wat mee doen. Ik ben eigenlijk al wel weer bij. Morgen kan ik weer met mijn gewone werk beginnen.
De kop is er weer af Dee, fijn weer in een normaal ritme





Ik ben alweer aan het zoeken op internet, laatste weer oktober vrij dankzij mijn teamleider en eigenlijk wil ik nog een weekje zon.

Ga mijn moeder meevragen.

Portugal vind ik leuk maar in Turkije is het zo'n 10 graden waren tegen die tijd..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, lekker hoor. Nog een vakantie uitzoeken. Turkije lijkt me dan idd beter. Maar Portugal staat ook wel op mijn lijstje. Ik zou toch voor de warmte gaan. Over welke temperatuur heb je het dan eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Lekker Biebels, er nog eventjes tussen uit!!! Mijn nichtje is vorig jaar naar Portugal geweest, vlgs mij in dezelfde tijd, i.i.g voor of naseizoen en ze hebben het geweldig gehad!!



Dee, niet leuk dat je nu net de weken vrij had waar het weer niet mee zat. Maar gelukkig was het niet te erg op het werk. Hoewel 77 mailtjes nog steeds veel lijkt, toch?



Splint, gelukkig ben je weer opgeknapt. En joepie voor mooi weer. Hier is het ook heerlijk weer, gelukkig.



Slof, je toffelman is lief!! Die mag je houden



Ik ben gisteren "aangenomen" voor een bestuursfunctie vd buurtvereniging. Das alweer een leuke stap. Verder druk met NY plannen, vind het natuurlijk super leuk maar ook eng, vooral omdat G niet meegaat, wil de kids niet in de weg zitten. Maar ze zijn allemaal heel lief en super enthusiast dus het zal vast wel goedkomen.

Oh en we hebben een nieuwe eettafel set. Ben er erg blij mee, hij past ook beter bij ons dan die vd landlord. Geloogd grenen, lekker stoere poten en de katten vinden hem geweldig om op te liggen
Optimist tot in de kist!
Gefeliciteerd Fant!





Portugal zo'n 15 a 16 graden en Turkije 25 tot 27..
Alle reacties Link kopieren
Dan lijkt me de keuze toch wel makkelijk, het verschil is te groot.



Ook deze moie dag maar weer hard aan het werk!
quote:Deedot schreef op 28 augustus 2014 @ 08:00:

Dan lijkt me de keuze toch wel makkelijk, het verschil is te groot.



Ook deze moie dag maar weer hard aan het werk!Ik niet! Dagje golfen met man in de Achterhoek. Prima weer voor!
Ghe, zojuist de gemiddelde leeftijd even flink omlaag gebracht in de ontbijtzaal. Zelfs met man erbij. We zitten weer eens tussen de grijze koppen, MissEtam outfits en de mannen die nu driftig de fietsen achterop de wagens aan het sjorren zijn.



Bieb, lekker vooruitzicht! Qua land zou ik voor Portugal kiezen, maar qua temperatuur voor Turkije.



Fantje, wat leuk! Zal je goed doen, dat je je weer lekker nuttig kunt maken.

En niet zo miepen over 'de kids niet in de weg willen zitten' hoor. Ik denk dat ze woest zijn als je dat tegen ze zegt en dat ze daar zelf helemaal niet mee bezig zijn.



Fijne dag allemaal! Hopelijk kan iedereen nog een beetje van het weer genieten.
Zo, dat is kut: staan we in Haaksbergen, lekker gegolfd, doet de auto het niet meer. En huis is best ver weg.

*wachten op de wegenwacht*
Zucht, wegenwacht belt net: ze staan bij ons thuis voor de deur
quote:Splinter_ schreef op 28 augustus 2014 @ 15:28:

Zucht, wegenwacht belt net: ze staan bij ons thuis voor de deur



niet te geloven!



Balen van pech, zeg. Stopte de auto er zomaar mee?



(ps, ik zag de ballen trouwens overkomen hier )
Dat kan niet Slof, al mijn ballen lagen in de hole. Of in de sloot.



Lekker slim hè, die wegenwacht. Maar we zitten heerlijk buiten bij het clubhuis, uit te kijken over de weilanden. Dus dat is niet verkeerd.



Ze zijn er inmiddels. Lege accu. Sjee, dat is natuurlijk zo opgelost.
quote:Splinter_ schreef op 28 augustus 2014 @ 16:09:

Dat kan niet Slof, al mijn ballen lagen in de hole. Of in de sloot.





Waren man's ballen natuurlijk

Fijn dat er niks ernstigs met de auto was!
Alle reacties Link kopieren
Als Splinterman's ballen in de sloot liggen, waar ligt Splinterman zelf dan?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ooh balen dat jullie zo lang moesten wachten op alleen accu.

Geen startkabels in de auto?
quote:Olijfje_ schreef op 28 augustus 2014 @ 17:23:

Als Splinterman's ballen in de sloot liggen, waar ligt Splinterman zelf dan?

Ikwillutnietweten!



Accu was niet leeg, maar gewoon stuk. Startkabels hielpen niet en we hadden ook niks aan laten staan. Afgelopen week hadden we nog bedacht dat de originele accu er nog in zit, al 6 jaar. Volgens de wegenwachtman gebeurt het vaak dat een oude accu kapot gaat als je een lang stuk gereden hebt en het warm is.



Nou ja, uiteindelijk anderhalf uur moeten wachten op een niet verkeerd plekje. We hadden het slechter kunnen treffen.

Nu weer thuis!
Morgen weer een spannende dag in BoZ. Vandaag is de productie stopgezet, dus nu wordt er niks meer geproduceerd, mensen hebben hun laatste dienst gehad. Zal een rare dag geweest zijn. Morgen is er nog een bijeenkomst, dat zal ook best emotioneel zijn.

Nu snel gaan slapen, want ik moet er vroeg zijn en moet eerst nog mijn auto bij de garage ophalen (is weer door de apk!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven