Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet klein hoor!!!!!! Ben 1.58, das niet klein. Deze ook niet trouwens, maar ik heb er al een paar het bos ingestuurd :

Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Brrrr Splint, arme man. Ik moet ook nog/weer, en man ook.

Is jouw man bang voor de t.a. of is het er gewoon al een tijd niet van gekomen?

Fijn dat hij geen pijn voelt, hopelijk blijft dat zo.



Wij hebben de laatste dagen 3 films v Robin Williams gezien. Ik ben een grote fan en vind het vreselijk dat hij er niet meer is. Ik ben niet zo Idol-achtig. Maar deze man kon mij zo raken met zijn acteren. We hebben The Fisherman King, Good Will Hunting en Patch Adams gezien. Zo mooi. In veel films gaat het over de zelfkant vd maatschappij, over demonen en verslaving, juist de dingen die hem zelf het leven hebben gekost.
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Splinter, de kans dat man gaat slissen is best groot. had ik ook toen ik mijn frame kreeg. Gaat na een tijdje ook weer weg hoor.



Ik heb me vanochtend verslapen. Ik lag zo lekker. Gisteren vroeg naar bed gegaan maar slapen ho maar. Het was weer veel te warm op de slaapkamer.

Morgen maar eens een beetje uitslapen voordat ik aan het werk ga thuis.



Nog even een beetje vieze kattenvraag. Poes is nog steeds buiten, slaapt nu lekker in een mandje in de schuur. Poepen doet ze dus in de tuin. Ik merk de laatste tijd dat haar poep erg licht van kleur is. Ik heb al gegoogled maar ik kan er niks over vinden. Soms is het diarree en soms gewone poep. Wat zou dit kunnen zijn? (en ja, ik weet het, iets voor de da. Ga ik ook wel doen maar ik ben er nu benieuwd naar)
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om half 7 kunnen we naar de da.
Oh jee, vond de da het ook alarmerend? Het enige wat ik kan bedenken is dat ze misschien soms andere dingen eet als ze veel buiten is (blaadjes, een insect) en daarmee haar poep wat anders wordt. Maar goed om er naar te laten kijken!



Goed om te horen trouwens dat jij ook geslist hebt en dat het weer beter wordt. Je hoort vaak op de radio van die oudere presentatoren die ineens anders praten en wat slissen en dat vind ik zo lelijk.



Ik ga zo over een half uurtje naar mijn werk. Duimen jullie voor me?
Haha Fant, je bent niet klein, maar wat doen al die dwergen dan in je post?



Ik ken de films van Robin Williams niet zo. Ik zie altijd het beeld voor me dat hij mrs Doubtfire is en ik heb echt een hekel aan films waarin mannen zich als vrouw verkleden. Maar misschien mis ik wel heel veel daardoor hoor, dat ik zijn andere films ook niet ken.
Alle reacties Link kopieren
Mrs. D. is ook absoluut geen favoriet van mij. Maar juist de rollen waar hij bijv. een zwerver is (Fisherking) maar ook waar hij een psych is (Good Will Hunting) etc. zijn films waardoor ik hem ben gaan waarderen. Zo'n mooie integere manier v acteren, echt prachtig.

Ik duim hoor Splint maar meer dan dat vertrouw ik op jouw kundigheid!
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoefde niet te vertellen waarvoor ik kom. Is straks dus een verrassing.

Ik wil dan ook dat ze weer gewogen wordt. Ik hoop niet dat ze nog meer is afgevallen.



Ik vind Robin Williams wel een goede acteur. Mrs. D. vond ik ook een van zijn mindere rollen maar er zijn er genoeg die super zijn. Vooral Dead Poets Society. Vond ik jarenlang een van de beste films die ik ooit gezien had.
Alle reacties Link kopieren
200 gram aangekomen!!!!! Geen koorts, temperatuur was goed. Poep wees wel op iets wat er binnen in haar aan de gang was maar om dat nog voor zo'n oude kat te doen... nee. Gewoon lekker laten leven tot het niet meer gaat. Ze heeft het nog erg naar haar zin buiten. Vooral nu nog met dat mooie weer. Ik heb haar nog een tijdje bij me.
Fijn van die 200 gram Dee, dan maar dunne poep





voor het inmiddels goede nieuws van Splint!
Robin W vond ik vooral leuk in Jumanji



Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 04 september 2014 @ 20:26:

Fijn van die 200 gram Dee, dan maar dunne poep





voor het inmiddels goede nieuws van Splint!Helemaal mee eens! Met beide uitspraken
Fijn Dee! Laat dat ouwe besje maar schuiven. Zou ze trouwens wormen kunnen hebben, krijg je daar dunne poep van? Geen idee hoor, maar dan zou het misschien een redelijk onschuldige oorzaak kunnen hebben.



Trouwens, 200 gram, dat is gewoon een tiende van haar lichaamsgewicht! Moet je je eens voorstellen dat je zelf 10% aankomt, dat is echt veel!
zo niet meer sippen, zeurkous (zeg ik tegen mezelf, hoor, niet jullie haha). Ben weer bijgelezen



Splinter, hoera voor het goede nieuws dus



Dee, wat fijn dat M. wat aangekomen is



Spannende tijden voor Ol en Plous. Konden wij allemaal maar mee
Ik zal een heel gedetailleerd verslag doen

Bus is inmiddels geregeld en we weten van elkaar dat we Rustig Aan doen in de ochtend en Sjors drinken. Nou, dat is het belangrijkste toch?



Over twee weken (en een nachtje) ga ik! En over drie weken (en een nachtje) ga ik naar Fant!



Fijn dat je er weer bent Slof


Klinkt heerlijk Plou! Ik zou er bijna jaloers van worden.

Wat ga je verder doen in Canada? Stoer hoor, om in je up (toch??) te gaan. En fijn dat het ochtendritueel alvast geregeld is. Heul belangrijk. Hebben jullie geskyped donderdag?



Slof, welcome back.



Dee, hoe poept M nu?
Alle reacties Link kopieren
Poep is nu weer redelijk normaal maar nu zag ik gisteren kots op de tegels liggen. Het is het een of het ander met die kat.



Hai Slof, fijn je weer te zien.
haha, alsof ik een wereldreis gemaakt heb.



Ach arme M, maar zolang ze lekker eet en nog een beetje geniet, hobbelt ze nog wel een poosje mee, hoop ik
Olijfje, heb je nog meegelopen? Mijn zusje en haar zoon hebben de 15 km gedaan.
ik ga a.s. donderdag een paar dagen naar mijn nieuwe thuisland . Net alles afgestemd en geboekt .
Slof!
Alle reacties Link kopieren
Dat is leuk nieuws Slofje! Lekker hoor, je ventje weer eens zien. Geniet er van. Ook van alle voorpret.



K is net klaar met het installeren van de nieuwe boiler. Eindelijk geen lekkage en geen warm water meer!
quote:Deedot schreef op 06 september 2014 @ 17:10:



K is net klaar met het installeren van de nieuwe boiler. Eindelijk geen lekkage en geen warm water meer!Oh fijn, gelukkig heb je weer koud water . Warm water is maar niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven