Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Deedot, wat sneu van je ouwe poes.





Bieb

Ik zal dit in mijn oren knopen dat ik dit over 10 jaar ook niet meer doe bij Kaat. Het klinkt alsof ik de kant van Kaat eens hoor als ik haar toch insmeer als ze dat zelf niet wil
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dus ook de laatste keer dat je met je moeder op vakantie bent geweest denk ik zo.... De dingen die je nu opnoemt, daar gruwel ik ook van. En je zo maar in gaan sprayen.... hahahahaha. Het is vast lief bedoeld maar oh ik zou er zo niet van gediend zijn.



Wat een stomme oven heb je Pilou. Zo maar dood gaan als er wat in staat. Tssss.



Ik ben na een tukkie van een uur of 3 weer hard aan het werk *kuch*

Op laptopscherm turen is nog niet helemaal je van het.



SPlinter, ik herken het hoor, van de katten en een schone kattenbak. Soms was ik nog bezig met uitscheppen en dan stond er al 1 klaar. Zo gauw als het schone grit er in zat er gelijk op. Ik wachtte dan maar even, kon dat ook gelijk de zak in.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Tonks!



Nee Slof, hij kan alleen maar grillen op standje heul heut. Tis er een met draaiknoppen enzo.
Maar hoe irritant ouders ook af en toe kunnen zijn, ik ben erg blij dat ik ze allebei nog heb, in (redelijk) goede gezondheid en ik zal vooral mij ma straks heel erg gaan missen . Maar ja, na een weekje op bezoek geweest te zijn bij ons zal ik ze wel weer opgelucht staan uit te zwaaien haha
Plous, die oven zat er al in, he? Inbouw als ik me goed herinner? Dan heb je denk ik geen handleiding (meer)? Even googlen of fabrikant bellen misschien
Alle reacties Link kopieren
Die oven is al 15 jaar oud.

Hij is gewoon stuk. Er is toen al naar gekeken door de vaatwasman (vaatwasser was ook 15 jaar, dus toen een goede 2e hands). 2e hands inbouwoven is minimaal 250/300 euro. Magnetrongedeelte was al stuk toen.



Denk dat ik hem er uit haal en een klein oventje van de Wehkamp neer zet en als een dolle ga sparen voor een nieuwe keuken

Of pa en moe lief aankijjken of ze geld willen lenen.
Nee idd, dan is het gewoon op.

Ik heb een combi-magnetron en daar doet de oven het ook alleen nog maar op bepaalde standen en ik kan niet zien wat ik doe, want de display is ook kaduuk.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer hoor Pilou van je oven...
Het Viva forum is papaja.
tranen met tuiten, en gelukkig van bijgaande filmpje



hahaha
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe komt morgen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, erg grappig!



Poes is dinsdagavond al gecremeerd. Op de verjaardag van mijn pa. Ben benieuwd wanneer ik haar kan ophalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 16 oktober 2014 @ 16:01:

Nieuwe komt morgen Dat is snel! Kan je verder met je bakkerij.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu wel heel erg veel zin in zelfgemaakte taart....
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat is te laat Dee... :( Hij komt in de middag en dan heb ik geen baktijd.

Ik ga wellicht zaterdag met PM een taart bakken bij hem thuis



Ohw, dat is ook snel Dee. Zal wel niet zo lang duren toch?
Alle reacties Link kopieren
K is net gebeld. Ze is al weer bij de dierenarts. Hij haalt haar zometeen op. Dan zijn ze weer compleet. Al mijn meisjes weer thuis.
Dee, dat is snel gegaan, maar wel fijn
geweldig , Java had een update en nu werken er veel dingen niet meer, waaronder FB. Ik kan geen berichtjes meer openen GRR
grote worsteling tussen Java en Avira. Grr installeer AVG maar opnieuw, fk kost je uren
Plou



Jee, wat een ellende zeg, op vakantie. Gruwel, van dat niet-handen wassen. Schoenen schoonmaken met een vaatdoekje zou ik dan weer wel doen. Maar die gaan dan daarna wel in de vuilnisbak of in de was. Het enige waar ik bij mijn moeder mee moet oppassen is eten dat over de datum is. Maar verder geen klachten.



Balen Plou, van de oven! Eigenlijk best heel irritant. Hopelijk is ie te repareren.



Slof, ik zie jou al helemaal voor me straks met je Toffel. Vergeet dan niet om je haar in de krullers te zetten hè, hoort er ook allemaal bij!



Ik was vanmiddag bij V&D om een hele stapel jeans terug te brengen (online gekocht). Was in totaal 300 euro en die had ik per credit card betaald. Krijg ik dat bedrag in contacten terug..... lekker dan.

Daarna nog bij een oud-collega van vorige werkgever geweest. Hij zit in een revalidatiecentrum, heeft in augustus een stevige hersenbloeding gehad. Is verlamd aan de linkerkant en hij is pas 50. Jee, wat naar om hem zo te zien. Gelukkig waren zijn persoonlijkheid en humor er nog, maar mijn hemel.......wat erg.
Ohw, okeeeeeee. Ik heb een laatste pagina gemist hier denk ik.

Effe verder lezen.
Stukke oven is dus alweer oud nieuws.



Dat filmpje (het meeste dan he). Vooral die laatste!



Dee Fijn dat ze weer allemaal bij elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je toch ook vaak gedoe met je laptop Slof. Ik hoop dat het snel opgelost is.
Pittig poesje!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik kende 'm al maar oh wat een superkat. Dat zal je leren kreng.
Alle reacties Link kopieren
ik wilde het filmpje 'vind ik leuk'en, maar dat kan hier helegaar nie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven