Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 16 oktober 2014 @ 21:56:

ik wilde het filmpje 'vind ik leuk'en, maar dat kan hier helegaar nieHaha, ik ken het. Toch jammer dat die knop hier niet is.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dat is nou zo'n reactie die ik wil liken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 16 oktober 2014 @ 14:29:

Ja... Oven kan alleen nog maar grillen op 250 graden. Niet heel bevordelijk



Haha, je moeder. Zo herkenbaar.



Mijn moeder: Wil je wat drinken?

Ik: Nee mam

Moeder: Wil je thee?

Ik: Nee mam, ik hoef niks

Moeder: Nee he, geen thee. Wil je koffie dan?

Ik: Nee mam, ik hoef niks

Moeder: Nee he, ook geen koffie. Wil je een beetje sap dan?

Ik: Nee mam

Moeder: Nee he, ook geen sap. Water dan?

Ik: Doe dan maar water

Moeder: Ja he? Glaasje water



Argh!



Zo klink ik ook, ben ik bang
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 17 oktober 2014 @ 01:51:

[...]





Zo klink ik ook, ben ik bang Niet meer doen dus is bloed irritant.
Ghe, net ineens mauww in ons appartement. Zwangere ding was via balkon (1hoog) binnen gekomen.

Heeft lekker een geklutst rauw eitje naar binnen gewerkt en sprong weer van het balkon af.

Haar langharige broer liep net met een salamander in zijn bek lang. Zo komisch.. alleen het puntstaartje hing uit zijn bekkie.

Later zat hij er mee te spelen. Staart was er al af.

Zie foto FB.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, bezoek



Ik moest net een uzk vertellen dat hij niet meer terug mag komen omdat hij een vrouw op zijn werk lastig valt. Zegtie: Ja, maar we gaan uiteindelijk trouwen, ik moet haar alleen nog even overtuigen.

Alle reacties Link kopieren
Neeeee Pilou



Jeeetje Bieb. Die wil wel heel graag bij jullie zijn. Rauwe eieren zijn niet goed hoor voor zwangere vrouwen
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen een roze ballon Bieb?
Het Viva forum is papaja.
Op het topic van Plou
Nu ook op mijn tijdlijn gezet die hagedis zonder staartje.

Ik geef de poeken thuis trouwens ook regelmatig losgeklopt ei. Goed voor de vacht en ze vinden het heel lekker.
Fijn zo'n stalker in de dop Plou
Alle reacties Link kopieren
Oh, ga ik ook eens proberen hier



Ik heb een nieuwe werkplek vanaf aankomende week. In Den Haag. Is maar 90 kilometer file rijden
Zojuist op het laatste moment 2 kaartjes gescoord voor Neil Diamond volgend jaar juli in London
Alle reacties Link kopieren
Neil Diamond, die is toch heul oud???? Maar zal vast leuk zijn! En London al helemaal.



Plous wat fijn, jammer dat het zo ver weg is, hoe lijkt de werkplek?



Ach en toch, ik geniet er stiekem van als ik eens bij een tante ben die zo haar best doet om mij te vertroetelen....gewoon weer eens kind te zijn, ze doet dan zo haar best en ik blijf altijd een beetje dubbel in dit soort "discussies" want wat had ik toch graag mijn moeder gehad die mij "whatever" door mijn strot probeerde te dauwen. Ik kan er niks aan doen. Maar zal oppassen dat ikzelf niet te opdringerig wordt
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 17 oktober 2014 @ 18:54:

Neil Diamond, die is toch heul oud???? Maar zal vast leuk zijn! En London al helemaal.



73, maar doet het nog steeds geweldig, en ik ben sinds mijn 13e al fan (OMG niet terug gaan rekenen ). Heb echt nog net op het nippertje 2 kaartjes kunnen kopen. De hele Europa tour is al bijna uitverkocht.



En, Fantje, jij bent volgens mij niet opdringerig, maar gewoon ontzettend lief en zorgzaam (Plous?)
Jaaa, thuis! En weekend!

Pfff, ben 12 uur van huis geweest vandaag. Bijna 2 uur over de terugweg gedaan. En nu heb ik honger en staat de oven aan voor een flammkuche / tarte flambee. Een soort pizza maar dan met crème fraiche. Is nieuw van dr Oetker en we hadden die afgelopen zomer in de Elzas gegeten. Hoop dat deze net zo lekker is!



En later kom ik wel verder lezen. Eerst dit.
Alle reacties Link kopieren
Pfffff das een lange dag Splint!!! Eet smakelijk vast



Ik ben vandaag helemaal kaput. Maar ja dat was te verwachten, toch???
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Fant was bij mij helemaal niet opdringerig. Wel lief en gezellig en ik mocht mijn eigen drinken pakken



Fant, ik snap je opmerking, maar dat betekent natuurlijk niet dat ouders perfect zijn en geen irritatiepunten en ook niet als die er wel zijn dat je dan maar een hekel aan ze hebt

Mijn ouders zijn mijn alles. Mijn grootste nachtmerrie en angst is dat zij er straks niet meer zijn. Zij zijn het allerbelangrijkste in mijn leven en mijn enige familie. Als zij er niet meer zijn, heb ik voor mij gevoel niemand meer die mij door en door kennen. Geen kinderen, geen broer, geen zus. Maar ik heb dus wel irritatiepunten



Knuff voor je papa trouwens (mijn broer is vandaag jarig).



Slof, wat gaaf! En ga je dan met Pantoffel?



Werkplek is trouwens andere locatie maar zelfde klant als Amsterdam. Is voor alleen dit jaar, in januari zit ik weer hetzelfde schuitje



Klinkt goed Splint! Taart... Mijn oven is binnen btw, ga ik zo eens uitpakken...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Plous



Ik denk dat ik geen tijd heb gehad om die irritatiepunten te ontdekken. Ik snap best dat die ook in mijn geval er zouden zijn gekomen. Maar toch, het blijft een soort slik moment, bijna een soort van jalousie omdat ik graag ook eens zou hebben willen mopperen.
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat snap ik helemaal. Je ouders waren ook gewoon veel te jong. En jij was ook veel te jong om zonder ouders achter te blijven.

Stom
Who?
Alle reacties Link kopieren
Solly, aangepast
Oh sorry, dit staat wel stom na jullie berichtjes.

Ik zie aan naam-alert bij Pl0u die nu ineens een grote 0 heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven