Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ah, je had het al gezien

Ik typte een beetje langzaam met een kat op schoot en laptop, die tijdens het blind typen (omdat zijn kop ervoor zat) ook nog eens in mijn hand zat te bijten. Schiet niet op.
Fant

Ik sluit me bij Plou aan, in wat ze zegt over haar ouders en wat ze zegt over hoe stom het is voor jou om niet gewoon lekker te kunnen zeuren op je ouders en toch gewoon van ze te houden. Moeilijk hoor.



Jeetje Plou, da's een klere-eind rijden elke dag. Hopelijk staat de file net de andere kant op, dat geloof ik wel. Maar...... je kunt onderweg natuurlijk altijd even een pitsstop maken hè, ergens halverwege. Wat dat betreft is het wel een goeie route.



Bieb, dapper ding hoor, die zwangere dame van jou! Alleen moet ze wel eventjes voort maken met werpen. Lieve foto trouwens!



En voor Slof, voor je wilde plannen. Pas je op dat je niet te hard gaat gillen voor het podium? Dan gaan zijn gehoorapparaatjes piepen.
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry, Prosecco in mijn mik. Dan let ik minder goed op

En inderdaad van die pitstop

Maar niet van de file. Kom er volledig in. Jammer, maar ach... Dat is dan maar zo.
Prosecco? Toe maar!

Om je nieuwe oven te vieren zeker?
Alle reacties Link kopieren
Eh... Ja! Goeie
quote:Pil0u schreef op 17 oktober 2014 @ 22:32:



Slof, wat gaaf! En ga je dan met Pantoffel?



Is wel de bedoeling en anders moeten mijn moeder en zusje het onderling maar uitvechten. Kan me verder niet schelen als ik er maar zit

Laatste tour ben ik er niet bij geweest ivm geldgebrek, maar ik heb nu de creditcard van Sloffriend gemisbruikt
quote:Splinter_ schreef op 17 oktober 2014 @ 23:10:

Fant

Ik sluit me bij Plou aan, in wat ze zegt over haar ouders en wat ze zegt over hoe stom het is voor jou om niet gewoon lekker te kunnen zeuren op je ouders en toch gewoon van ze te houden. Moeilijk hoor.



Jeetje Plou, da's een klere-eind rijden elke dag. Hopelijk staat de file net de andere kant op, dat geloof ik wel. Maar...... je kunt onderweg natuurlijk altijd even een pitsstop maken hè, ergens halverwege. Wat dat betreft is het wel een goeie route.



Bieb, dapper ding hoor, die zwangere dame van jou! Alleen moet ze wel eventjes voort maken met werpen. Lieve foto trouwens!



En voor Slof, voor je wilde plannen. Pas je op dat je niet te hard gaat gillen voor het podium? Dan gaan zijn gehoorapparaatjes piepen.



vooruit, ik ben in een goeie bui!



En ouders?, wat Plous zegt en ik eerder ook al: Moet er echt niet aan denken dat ik ze ooit moet missen. Fantje



Wat was dat nou allemaal met naam alert, Plous andere naam enzo? Heb het niet meegekregen. Was in hogere sferen



En Plous, gefeliciteerd met nieuwe werkplek, maarre 90 kilometer file rijden pffffffff, das minder. OV is geen optie?
Alle reacties Link kopieren
OV moet ik zelf betalen, dus nee, geen optie



Ik had splint haar echte naam gebruikt en ik heb een nieuw account. Niks ergs
Oh iedereen hier incl. meelezers weet al dat Splint Gretha heet toch.

Ik laat het lekker staan. Wat een onzin dat gedoe met nick namen enzo.



Poesje sinds gisterochtend niet meer gezien. Misschien is ze wel moeder inmiddels en dan zie ik haar niet meer denk ik. Ik hoop dat ze een veilig plekje heeft.
quote:Pil0u schreef op 18 oktober 2014 @ 08:50:

OV moet ik zelf betalen, dus nee, geen optie

ook een beetje gek om je lease auto te parkeren aan het station
Alle reacties Link kopieren
Jemig Bieb, wat ben jij enorm baldadig vandaag. Is dat wat de bejaarde met jou doet? Tjeej....
ja Hendrikje



De bejaarde en ik hebben net de koffers bij de receptie achtergelaten en liggen nu nog een paar uur op ons loungebed bij het zwembad.

16.20 u worden we opgehaald.



En weer stralend mooi weer
Alle reacties Link kopieren
Geniet nog even van de zon!
Alle reacties Link kopieren
Slof, je zit iig niet alleen bij het concert



http://forum.viva.nl/forum/Entertainmen ... ges/244932
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ow, die frummert gaat in NL zie ik nu...nou ja, maar beter ook
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ha, ik heb er maar gelijk ff gereageert, anders is het topic zo kort
Ik hoef het linkje niet aan te klikken om te weten welk fossiel het geopend heeft
quote:Bieb2.0 schreef op 18 oktober 2014 @ 09:43:

Oh iedereen hier incl. meelezers weet al dat Splint Gretha heet toch.

Ik laat het lekker staan. Wat een onzin dat gedoe met nick namen enzo.





Naar mens!
Bieb is duidelijk op vakantie met een zure bejaarde!



Ik zit deze heerlijke dag binnen. De hele dag repetitiedag
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 18 oktober 2014 @ 13:25:

Ik hoef het linkje niet aan te klikken om te weten welk fossiel het geopend heeft
Ik ben mijn eigen bananenschil




Weer in het kille Nederlandsche terug en zalig in mijn eigen bedje geslapen

Ik heb mezelf getrakteerd in de taxfreeshop op honing rum en voor MO een fles Hugo Boss dark blue.
Honing rum???? Is dat een drankje of om te eten?
Drankje



Oeh.
Alle reacties Link kopieren
Lekker! En fijn dat je weer thuis bent. Wat is je eigen bed, douche en wc dan weer heerlijk he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven