Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Nou, door niet nog harder te werken in ieder geval. Echt hoor Splint, als je nu al dat werk in je vrije tijd gaat doen en je uit de naad werken in die 2 dagen dat je voor hem aan de bak bent, dan ga je omvallen. Zijn probleem, zijn pakkie an. Leg het probleem bij hem neer, daar hoort het



Ik heb morgen een bruiloft. Eigenlijk. Hoop morgen wat fitter te zijn, zodat ik alsnog kan gaan.
Oh Plous, vroeg naar bed en hopelijk morgen beter weer op! Een bruiloft wil je toch niet missen
quote:Slofje schreef op 23 oktober 2014 @ 22:04:

Een bruiloft wil je toch niet missen



Niet?





Maar goed. Vroeg naar bed is sowieso een strak plan.
quote:Bieb2.0 schreef op 23 oktober 2014 @ 22:06:

[...]





Niet?







Ik heb serieus nog nooit een bruiloft meegemaakt die spetterend was en leuk en geweldig enzo. Over het algemeen waren het vrij standaard feesten die meer verplicht waren dan echt leuk.



Je hebt gelijk, Plou, I know. Gaat goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
pencil skirt
Alle reacties Link kopieren
Fant, ik heb net 'Tegenlicht' van Esther Verhoef gelezen, een roman (normaal schrijft ze trillerts) maar ik vond 'm erg mooi. Indrukwekkend verhaal, mooie opbouw.



Ploutje , beterschap! Je hebt iig wel de megafile gemist



En van de bruiloften waar ik bij was, was er maar één echt superleuk. Toplocatie (kasteel in durrepie verder), heerlijk weer, leuke gasten, leuke band en topcatering. Voor de rest was het meestal om te snurken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tegenlicht heb ik ook toevallig vorige week gelezen.

Ik zat maar te wachten tot het spannend werd



Ik heb 'm als epub als iemand wil.
Ik wil!



Is het een nieuw boek? Anders kan ik nog wel in mijn eigen lijst kijken van vorig jaar.
Hoewel, was het nou Esther Verhoef die ik altijd vond tegenvallen? Zou handig zijn als ik dat eens onthou.



Ben zelf nu bezig in een 3e deel van een ware Intiem-reeks. Heerlijk luchtig leesvoer.
Nee jij vond die man die onder een vrouwennaam schreef niks toch?

Die vind ik ook mwoa.

Kom Hoe heet hij/zij toch. Man is vorig jaar

overleden.
Alle reacties Link kopieren
Komt wel goed.



Ik heb een langere rok, tot ver over mijn knieën. Bij olijf zouwie over de grond slepen
Suzanne Vermeer dus.
Alle reacties Link kopieren
Ghe, dan kon je idd lang wachten Bieb Maar ik vond het wel een mooi verhaal, leuk om eens wat anders van haar te lezen.



Nu bezig in 'in mijn bloed' van Milou van der Will



Boeken van Linda Jansma zijn ook prima te lezen!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tegenlicht is uit 2012.



Ik heb ook de Kraamhulp en die is wel fonkelhagelnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook heel veel downloaden, dus als je iets zoekt: roept u maar!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens boeken van Escober (= esther verhoef + haar man) gelezen? Is dat wat?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 23 oktober 2014 @ 23:02:

Komt wel goed.



Ik heb een langere rok, tot ver over mijn knieën. Bij olijf zouwie over de grond slepen
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Bieb2.0 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:02:

Suzanne Vermeer dus.Thanks! Handig, zo'n extern geheugen
Ik ben nu in de auto naar luisterboeken aan het luisteren. Afgelopen maanden heb ik geluisterd naar Bonita Avenue van Peter Buwalda. Mooi boek, maar het zit wel ingewikkeld in elkaar. Als het niet voorgelezen was, was ik waarschijnlijk de draad kwijt geraakt met alle verschillende perspectieven.

Nu staat De Kleine Blonde Dood op, van Boudewijn Buch. Indrukwekkend wel.
quote:Pil0u schreef op 23 oktober 2014 @ 23:02:

Komt wel goed.



Ik heb een langere rok, tot ver over mijn knieën. Bij olijf zouwie over de grond slepen Of dat ze m onder haar oksels kan klemmen?
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook altijd met rokken, die kan ik dan aan als strapless jurk



Luisterboeken heb ik geen geduld voor, werd vroeger helemaal knettergek van samen lezen op school of als de juf voorlas, brrrrr.



Maar 12 yrs of Slave heb ik nog niet en ook Komt vrouw bij... niet, eigenlijk niks van wat jullie noemen....



Plous hoop dat je snel opknapt niet zozeer voor de bruiloft maar gewoon voor jezelf.



Prikken/pillenpuntjes is een soort Airmiles systeem hier dat je bij de apotheek puntjes krijgt voor je meds. Nu krijg ik alles vergoed maar de puntjes komen toch op mijn rekening en aangezien ik op zo'n $2000 per maand zit schiet dat leuk op Ik heb dit keer er de nwe Kindle van gekocht, ben er helemaal superblij mee.



Mijn haar heeft nu een heleboel grijzige plukjes, vind het best leuk zelf ben wel heel benieuwd wat man en kids ervan vinden
Optimist tot in de kist!
Hallo lieve mensen! Volgens mij is dit het gezellige algemene babbeltopic van het Vivaforum; klopt dat? Mag ik af en toe eens meekletsen als nieuweling? Ik ben aardig!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk mag je mee babbelen Grapes, maar we zijn wel 'een groepje' wat elkaar al lange tijd ook in het echt kent enzo



Bruiloft was leuk! Rok was leuk! Maar kan alleen geen grote stappen op de trap nemen
Hé een leuke bruiloft! Das mooi. Kleine vrouwelijke stapjes zijn ook mooi

Werd je vanochtend weer een beetje beter wakker?



Grapes, je kletst maar een end mee, hoor



Zo, ik heb net een heftige film gezien over een Deens schip wat gekaapt wordt door Somaliërs en ga nu maar ff bijkomen met Masterchef!
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, bijkletsen met een vriendin en daar drankjes en hapjes bij. Helemaal prima. Oh, en taart, die was er ook natuurlijk



Klinkt heftig Slof. Ik heb weer oogpijn *zucht*.

Ga zo denk ik lekker douchen en op bed lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven