Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Weekend!!! En er zwaar aan toe na een hele week werken. Ik wil wel weer terug naar Ibiza.

Vanmiddag iets eerder vrij genomen om naar de crematie van (oude) vader van collega te gaan.

Man was 88 en klaar met leven en collega had er helemaal vrede mee. Toch verdrietig om je vader te moeten missen en ik vond het fijn om haar te steunen, zij ook



Ik heb een krabpaal gekocht vanmiddag. Ja ik die die lilleke dingen niet in huis wil Het ding zal ook wel snel naar boven verhuizen hoor.



Het kost toch ook geen drol daar.

Biebs heeft zich er al in gefrommeld.



Splint ik heb je alle Esther Verhoeffffs gestuurd die ik heb.



Hallo Grapes, heb je ook huisdieren? Wij zijn van oorsprong een cluppie van katten/hondenliefhebbers.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Druif, klets maar mee hoor.

Ik ben de Canadese Fant, met 2 katten, 2 honden en 4 kids en een man (eigenlijk dus in andersom volgorde).



Gets Plous alweer oogpijn, ben je er al mee naar ome dok geweest? Wat zal je deftig zijn geweest met je kokerrok en kleine stapjes



Klinkt als een heftige film Slof.

Trouwens kijkt iemand hier The Bridge? Dat is bij jullie over de brug v Denemarken naar Zweden maar hier is een exacte copy ervan over de brug tussen Mexico en The States. De Mexicanen zijn natuurlijk de slechteriken met het Kartel enzo en de Amerikanen (echt v die Texanen) zijn de rauwdouwers (schrijf je dat zo?) hier noemen we ze "rednecks". Maar de Scand. versie klinkt te grappig voor ons, zijn dan de Denen de Mexicanen . We hebben een klein stukje gezien en kwamen niet meer bij, 't is echt een precieze copy, de hele verhaallijn is exact hetzelfde. Erg grappig vinden wij het.
Optimist tot in de kist!
Plou, rokken zijn ook niet bedoeld voor grote stappen. Dat is de Hollandse lompheid, dat je met een rok ook stevig door moet kunnen stappen, fietsen, de bus halen, de trap op rennen (met 2 treden tegelijk) enzo. Dit is dus ee, n goeie rok, die dwingt je tot elegantie.







Fijn dat je weer opgeknapt ben en een leuke dag had.

Mijn dag was best aardig, maar ik kreeg wel een venijnige kut-mail van iemand. *poef*



Maargoed, net even boodschappen gedaan en nu hang ik op de bank het weekend in te luiden en staat man te koken. Best lekker.



Slif, al weer wat bijgekomen?



Fantje, wat vonden de kids van je coupe? Ga je het grijs laten worden?

Dat puntensysteem is wel lekker voor je! Hoewel het wel gwk is om medicijngebruik zo te 'belinen'.

Ik heb trouwens ook een ereader met backlight en dat is prima ja.
Alle reacties Link kopieren
Juist omdat hij zo lang heeft geleefd is het zo moeilijk om afscheid te nemen, lijkt mij. Als je vader zo lang in je leven is geweest wat zal ze hem dan enorm gaan missen ondanks dat het natuurlijk een mooie leeftijd is.



Ja Druif, heb je beessies en ander interessant geklets is natuurlijk ook altijd welkom
Optimist tot in de kist!
Huh, zitten jullie nou zomaar door mij heen te typen tetteren, of ben ik zo traag? Heb de laatste berichtjes gemist.



Balen van je oog, Plou. Daar is zeker niet iets structureels aan te doen? Stom hoor.



Bieb, thanks!

Stoere paal trouwens.

Enief dat je er was voor je collega. Ook al had ze vrede met het verlies.



The bridge volg ik niet. Kweet niet meer waarom niet. Waarschijnlijk heb ik in het begin wat afleveringen gemist of vond ik het te politiek ofzo. Ik zit sowieso te weinig voor de tv om lange series te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen vind het erg leuk. Ik denk dat ik het enigszins grijs ga laten worden met mssch wat lowlights erin. Het zal nu wel grijs gaan uitgroeien en dat is nu erreg makkelijk dan kan ik de vlgde keer donkere plukjes erdoorheen laten "weven". Hoop dat het hele gedoe van uitgroeien nu wat makkelijker wordt, ik bleef verven.



Vannacht om 1 uur Pommels vh vliegveld gehaald, die had het super gehad in Vegas. Alleen een dag eerder naar huis aangezien vriend's moeder een ongeluk had gehad en in het zkhs ligt. Ik ken vriend nauwelijks en moeder helemaal niet en P had ook verder weinig info. Zal later nog wel meer horen. Hij had het erg naar zijn zin gehad. Ik ben helemaal stuk vd korte nacht. Dat soort geintjes kan ik niet meer zo goed.
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Mex. Bridge ook helemaal niks, man heeft hem op de puter, maar ik val altijd in slaap. Er zitten tig verhaallijnen in die totaal geen sense maken voor mij. Ik wordt helemaal gek v die brug maar lag in een deuk toen ik dacht aan de Denen als "slechteriken".



Ik zit helemaal in de ER ben net begonnen met season 3, nog zo'n 14 seasons te gaan



Ja Bieb echt een hele stoere paal
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Elegantie? Moi? Hahaha.

En oog is niks structureels voor helaas. Maar heb wel kanadeeze druppels, dus die ga ik er zo weer in gooien.



Goeie paal Bieb, die staat hier ook.

En verdrietig van oude pa maar fijn dat jij je vriendin kon steunen en zij dat fijn vond



Ik kijk the bridge ook niet. Moet nog even een nieuwe serie gaan bedenken om te gaan kijken. Moet even wat gaan downloaden



Splint, dat is ook lastig. Je moet dan gelijk je antwoord klaar hebben. Das best lastig als je een bak bagger over je heen krijgt. Misschien leuk om later eens een cursusje voor te bedenken om te volgen



Joh, wat naar voor vriend van Pommels. Maar klinkt verder goed, zijn weekend Istie rijk of getrouwd terug gekomen?
De Scandinavische versie is wel het origineel, dacht ik. Er zijn 2 remakes: de Amerikaanse en een Brits-Franse, met een lijk in de Eurotunnel (Wikipedia)

De Amerikaanse remake lijkt mij weer zo echt "Amerikaans". Ik ben gek op Scandinavische misdaadseries enzo. Zijn best wel boeven, hoor Fantje. Kapingsfilm net was dus Deens.



Bieb, jéé de krabgevallen kosten idd geen drol. Ik heb er hier nog 2 bijna ongebruikt staan, dus als ze jouw krabgeval slopen, dan geef maar een gil.



Fant, jammer dat Pommels zijn trip af moest breken, maar hopelijk geen ernstig ongeluk van die moeder?



He, Splonter, dat zijn geen leuke telefoontjes. Er zal vast wel e.o.a. cursus voor zijn om daar mee om te gaan
quote:Slofje schreef op 24 oktober 2014 @ 20:51:



He, Splonter, dat zijn geen leuke telefoontjes. Er zal vast wel e.o.a. cursus voor zijn om daar mee om te gaan
Oh help, ik zie staan dat viva.nl over 6 dagen een nieuw jasje krijgt. Gaan we toch niet weer dat gezeik krijgen hè?



Slof, welke film was dat, die je hebt gezien? Ik heb een tijd terug ook zo'n Scandinavische film gezien, met veel grof geweld. Daar ben ik helemaal niet van, maar het maakte wel enorm indruk. Kweet alleen niet meer hoe die heet.



Jaaa, Plou, ook jij kunt best elegant zijn. Waarschijnlijk. Als je je best doet.
Bieb, ik zie je mail net, het zijn er veel! Ik ken er wel een paar, volgens mij, maar lang niet allemaal. Die gaan lekker mee naar de Ardennen straks.



*poef*
Alle reacties Link kopieren
Jij nog leuke 'communicatietraining'tips voor mij Splint?
Kom een dagje bij mij meeluisteren Splint, genoeg van dat soort gezellige gesprekken.

Wij zijn aardig getraind.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nu bezig met Under the Dome, tweede seizoen. Morgen weer een stuk of wat afleveringen kijken tijdens het gourmetten Lekker vreemde serie. Je schijnt alleen niet eerst het boek gelezen moeten hebben ( ehm, is dit correct Nederlands?) want dan schijnt de serie erg tegen te vallen. Gelukkig heb ik dat niet dus ik vind 'm prima te doen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Denk denk......

Wil je wel eerst mijn kandidaat afbekken?





Tsss, zitten jullie er nou alweer tussendoor?

Dit was een reactie op Plou!
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 21:12:

Oh help, ik zie staan dat viva.nl over 6 dagen een nieuw jasje krijgt. Gaan we toch niet weer dat gezeik krijgen hè?



Slof, welke film was dat, die je hebt gezien? Ik heb een tijd terug ook zo'n Scandinavische film gezien, met veel grof geweld. Daar ben ik helemaal niet van, maar het maakte wel enorm indruk. Kweet alleen niet meer hoe die heet.



Oh, dat hoop ik ook niet!



De film heette Kapringen (A Highjacking).
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 21:12:

Oh help, ik zie staan dat viva.nl over 6 dagen een nieuw jasje krijgt. Gaan we toch niet weer dat gezeik krijgen hè?



Slof, welke film was dat, die je hebt gezien? Ik heb een tijd terug ook zo'n Scandinavische film gezien, met veel grof geweld. Daar ben ik helemaal niet van, maar het maakte wel enorm indruk. Kweet alleen niet meer hoe die heet.



Oh, dat hoop ik ook niet!



De film heette Kapringen (A Highjacking).
Wat zei je, Slof?
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 20:03:



Slif, al weer wat bijgekomen? jij begon
Ik laat ze eerst stoom afblazen. Dan bietje meeveren (als het moet wat empathie eruit persen) Dan oplossing zoeken en afstemmen.



Tenzij onbeschoft en op de man. Dan waarschuw ik één keer. Boos zijn mag maar we houden het beschaafd.

Willen ze een oplossing/antwoord dan indimmen. Anders toedeloe.
quote:Slofje schreef op 24 oktober 2014 @ 22:15:

[...]





jij begonAaaaaah, maar we hadden toch afgesproken dat dat wel mocht? Ja toch? Ah toe?
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 22:14:

Wat zei je, Slof?



Oh, dat hoop ik ook niet!



De film heette Kapringen (A Highjacking).



*hips*



Begint dat gezeur van dat nieuwe Viva jasje nu al ofzo?
Under the Dome dacht er klaar mee te zijn.

Weer een open eind en er komt een 3de seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven