Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Bieb2.0 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:17:

Under the Dome dacht er klaar mee te zijn.

Weer een open eind en er komt een 3de seizoen.Gelukkig is er maar 1 boek
Ja Bieb, dat is ook wel wat ik uiteindelijk heb gedaan. Het was alleen heel vervelend dat ze mijn integriteit en professionaliteit in twijfel trok. Nou ja, ze moet maar een keertje langskomen om het te bespreken. Dan is hopelijk de druk er een beetje af. Ofzo.





Zoooo, ik heb een lintworm te logeren denk ik. Vanochtend om 11 uur had ik mijn brood voor vandaag al op. Daarna om half 1 nog lekker geluncht in de kantine, zojuist een flink bord Hollandse pot (puree, bloemkool en worst met jus. Had ik zo'n zin in!) En nu heb ik weer honger.
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 22:17:

[...]



Aaaaaah, maar we hadden toch afgesproken dat dat wel mocht? Ja toch? Ah toe?nou, vooruit dan maar , als ik af en toe ook mag
quote:Slofje schreef op 24 oktober 2014 @ 22:23:

[...]





nou, vooruit dan maar , als ik af en toe ook mag

Nou, liever niet eigenlijk



Mijn film was trouwens een andere, van de jouwe had ik we voorstukjes gezien, maar leek me inderdaad te grof.
Nou, Splonter, het was eigenlijk meer psiechiesche onderhandelingsvoering. Ik heb alleen niet gekeken toen er een paar geitjes aan boord gesleept werden om te worden jeweetwel
Lullig Splint, dan wordt het dus wel persoonlijk.

Hoop dat jullie er nog uitkomen.





Ik heb trouwens een onwijs leuk telefoonhoesje besteld en vandaag binnen gekregen.

Zoals deze maar dan met een foto van Monstertje toen hij nog bij ons in Griekenland was

Alle reacties Link kopieren
Ik die wat bieb doet en als ze niet luisteren, ontsla ik ze
quote:Pil0u schreef op 24 oktober 2014 @ 22:44:

Ik die wat bieb doet en als ze niet luisteren, ontsla ik ze Ik dreig met beëindigen van pakketten
quote:Slofje schreef op 24 oktober 2014 @ 22:36:

Nou, Splonter,







Plou, ik weet het niet goed. Er is een trainingsbureau waar ik ooit een worksjop van heb gevolgd en dat vond ik superleuk: anders, heel dynamisch en met een knipoog. Dat was bij Vis Trainingen. Maar die zitten helemaal in Katwijk en als ik op de site kijk, lijkt het alsof ze alleen incompany doen.

En verder vind ik Boertien wel goed, maar die is samengegaan met Vergouwen & Overduin, geen idee hoe het nu is.



Dus eigenlijk heb je niet zoveel aan me.....
Sjonge, ik blijf achterlopen vanavond. Dat trainnigsbureau voor Plou ging over de communicaaaasietraining. Waarom wil je dat trouwens?



Dat zou fijn zijn, lekker ontslaan! Of pakket stopzetten. Nou ja, we zien wel hoe het verder gaat.



Eerst chips eten.
Alle reacties Link kopieren
Poeh, stelletje kletskousen! Gezellig hoor. Ik kan alleen niet zo meebabbelen over boeken. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een boek heb gelezen. Ik vind Jeffrey Deaver leuk. Lekkere dikke pillen. Maar je moet van het genre houden denk ik.



Mooi hoesje Bieb. Ik zag laatst bij de plaatselijke tuinboer mooie postbussen.







Heel mooi maar ook heel duur. En (helaas) geen plek voor zo'n joekel van bus. Maar er zijn echt hele mooie.



Vandaag ontzettend gespijbeld met werken. Eerst tot kwart over 9 uitgeslapen, hond uitgelaten. Beetje gewerkt, tukkie gedaan. Hondjes uitgelaten. Beetje werken. Spelletje spelen. Ben niet vooruit te branden vandaag. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat.



Hoe is het met je oog Pilou?



Fant, je haar is leuk geworden hoor. Ik heb ook weer verf gekocht. Morgen naar de kapper. Als ik zin heb. Moet ik maar maken, er moet echt een stuk af.



Als ik zeikerds aan de telefoon heb dan waarschuw ik ook maar 1 keer. Luisteren ze niet dan hang ik op. Dikke doei hoor. En als ze gaan dreigen met een klacht indienen spel ik altijd heel overdreven mijn achternaam. Zodat ze het wel over de goeie Deedot hebben in hun brief. En dan hang ik alsnog op.
quote:Splinter_ schreef op 24 oktober 2014 @ 22:46:

[...]

















Oh, wat een leuke brievenbussen!
*dubbel*
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vind communicatie gewoon heel leuk. Waarschijnlijk heb ik het helemaal niet nodig maar het is zo leuheuk!

Werkgever heeft een groot budget voor trainingen en ik wil heel graag wat dingen gaan doen, zij betalen toch, maar ik weet niet zo goed wat. Misschien hebben jullie een leuk idee?

Moet wel ook werkgerelateerd van pas komen.



Wat een leuke brievenbussen Dee! Ik kan hem wel kwijt... Hmm...



Oog voelt alsof onderste ooglid in een klem zit. Is ook weer dik. Dus ben aan het druppelen geslagen. Kijken of dat helpt.



Straks komt Albert (kattenbakgrid was in de aanbieding) met asoveel boodschappen en dan ga ik dus weer aan de koolhydraatarme broodjes en taarten. Lekker aan de bakkerlarij en eten vast voorbereiden. Ik gok dat ik de komende 2 maanden niet voor 19u thuis ben namelijk.



Oh, en waarom vallen mannen niet op grote witte sloggi's en panty's tot onder je oksels? Hm? Dus zo even maar op pad om te kijken hoe die kousen zitten tegenwoordig. Drukke dag he? Jaja. Pillen slikken helpt, die van de vitamines en ijzer. Heel langzaamaan krijg ik weer wat energie terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:46:

[...]



Ik dreig met beëindigen van pakketten
Alle reacties Link kopieren
En ik wil prima die biatch voor je afbekken hoor. Denk Bieb ook wel
Ik wil ook kunnen dreigen! Maar da kannnie.



Die brievenbussen......goed dat jullie ze mooi vinden. Mogen jullie ze hebben.



Lekker shoppen vandaag Plou. Gaat PM mee? Dat van die onderbroeken, daar valt wel iets aan te doen. Maar kousen ipv panty's? Nah, lijkt me helemaal niet lekker zitten. En koud aan je kruis.

Ik ga proberen een jeans te scoren vandaag.



Slof, ben je weer aan de zuip met je gehik?



Leuk Plou, dat je een cursus kunt kiezen. Ik zou gewoon eens op de site van wat trainingsbureaus kijken (Schouten & Nelissen, van Harte & Lingsma enz.) wat ze allemaal bieden. Iets coach-achtigs?
Om de zat7e6ydu4rrrrr]

\



goed, de zaterdag goed te beginnen (met een pootje van Sammi):



en.......ontspan
quote:Splinter_ schreef op 25 oktober 2014 @ 11:01:

Die brievenbussen......goed dat jullie ze mooi vinden. Mogen jullie ze hebben.



Die sla ik ook over.



Maar ik zal mijn foonhoesje even op de foto zetten, die is vind ik allerliefst.



wat heerlijk dat filmpje
Noujaaaaaah. Er was iemand aan het wauwelen in het topic over vegetarische quiches en die kwam er na een poos pas achter dat het om vegetarische quiches ging

(stond ook alleen maar in de titel én in de OP)

Nou reageerde MV daar wat verbaasd op en ik maakte een grapje: (MV jeweettoch)

aangezien de waasklaas van het forum dat deed.



...is het weggepoetst door de Mod wegens off topic wat een kleuterklas is het hier toch soms vaak.
fillumpje, er zwerft er nog zo 1 rond ergens, straks een ff zoeken.



Pilou: ik draag bijna altijd kousen/hold up's, omdat ik panty's niet fijn vind zitten. Je hebt ze in allerlei diktes, kleuren en dessins, maar weinig winkels die ze verkopen, evt. V&D en C&A, maar die hebben vaak alleen maar zwart en huid.



Hier een paar goeie online winkels met veel keus

kousen

meer kousen

en nog meer kousen

en nog mééér kousen



Zo, lijkt me genoeg keus
hoe kan dat nou de hele tijd dubbel gaan?
quote:Splinter_ schreef op 25 oktober 2014 @ 11:01:



Slof, ben je weer aan de zuip met je gehik? Tuurlijk, om 7 uur 's ochtends
Hier is het andere filmpje

rooie kater relaxt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven