Zomervakantie met drie kinderen

13-05-2024 14:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We zijn alweer heerlijk laat met boeken, maar medio juli zijn wij drie weken vrij.
We willen ook drie weken weg met onze drie kinderen (7, 3 en 1 jaar).
Voorheen boekten wij accommodaties een week van tevoren maar dit levert zoveel stress op, dat ik nu al rond aan het kijken ben. Alsnog te laat ;)

Wij houden niet van ontzettende hitte (meer dan 30 graden). We houden wel van lekker eten, aangename temperaturen (20-28 graden), relaxen aan het strand met toffe strandtentjes, en niet teveel insecten. Ik word namelijk alles behalve vrolijk van wespen en muggen en allerlei andere kruipende diertjes :) In februari gaan we altijd naar Marbella en dat is gewoon geweldig. Voldoet aan alle eisen, maar dat zal in de zomermaanden wel anders zijn denk ik.
We boeken tot nu toe altijd een huis voor onszelf, maar een tof appartement is ook zeker een optie.
Vliegen of met de auto maakt ook niet uit. Budget voor drie weken circa 7000 euro. Meer kan ook. Minder natuurlijk ook.

Ben heel benieuwd naar jullie ideeën voor onze zomervakantie met bovenstaande eisen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal niemand ideeën of tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien een stacaravan huren op een camping? Is voor kinderen ook vaak leuk omdat er meestal van alles te doen is (zwembad, speeltuin, andere kinderen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Lizalola85 schreef:
14-05-2024 15:32
Helemaal niemand ideeën of tips?
Als je nieuw bent moet je topic altijd eerst goedgekeurd worden, dus hij is nog maar net zichtbaar. :) Vandaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou een mooi huis huren op Isle of Wight, eventueel combineren met huis kust Zuid Engeland. Hebben wij ooit met kleine kinderen gedaan, superleuke vakantie.
Niet te warm, maar met de zomers van tegenwoordig vast wel heel lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aanvulling, met auto op de boot ook leuk met gezin. Neem een duurdere hut als je nachtboot neemt, is het wel waard.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Vendée? Daar wordt het over het algemeen niet bloedheet, er zijn leuke stranden en gezellige dorpjes :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat je meer reacties krijgt als je deze in de categorie "reizen" zet dan "kinderen".

Er zijn veel leuke opties. Cornwall is leuk, net als de kanaaleilanden. Fijn klimaat daar gemiddeld genomen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven