Versiering zilveren huwelijk

27-08-2014 13:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Ik wil als verassing hun huis versieren en wat versiering afgeven bij het restaurant waar we 's avonds gaan eten. Ik vind het vooral leuk om zelf wat tafeldecoratie te maken. Daarnaast zou ik het leuk vinden om hun trouwfoto's te verwerken in de versiering. Heeft iemand leuke tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat eerst kortsluiten met dat restaurant. Niet iedereen restaurant is ervan gediend als de gasten zelf met slingers en bloemstukken komen aanzetten, die dan vervolgens ook nog opgehangen en neergezet moeten worden. Als je een eigen zaaltje hebt gehuurd voor de familie, zal het waarschijnlijk nog wel gaan, maar als je gewoon in een restaurant uit eten gaat, is het iets anders. Dus vraag dat eerst na, zou ik zeggen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Een groot spandoek voor het raam? En zo'n zilveren 25 er boven.



Gefeliciteerd trouwens!
Kan je inschatten of je ouders dat leuk vinden? Want als alleen jij het leuk vind is de lol er snel vanaf . . . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Een 'bescheiden' dingetje op een tafel daar wil het restaurant nog wel eens aan meewerken. Maar echt 'versieren' gaan ze niet doen. Dit igg brandgevaar en wet- & regelgeving hieromtrent.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wat voor thuis leuk is. Een taart met hun bruidsfoto daar op. Simpel en goedkoop en altijd leuk
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, leuk dat je je ouders wilt verassen! Zou even contact opnemen met het restaurant, die hebben dit soort dingen vast vaker. Kijk eens op pinterist voor leuke foto idieen
De menukaart met hun trouwfoto erop?



Maar eens met Pejeka, kijk eerst even of het restaurant hiermee akkoord kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik zou i.i.g. niet het huis verassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 27 augustus 2014 @ 15:22:

ik zou i.i.g. niet het huis verassen.Wel een bijzondere verrassing natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 27 augustus 2014 @ 15:31:

[...]





Wel een bijzondere verrassing natuurlijk.Dát zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven