Voor de lol is ineens niet zo lollig.

22-07-2014 11:05 255 berichten
Hallo ladies,



Bij mij net over de brug zit een spiritueel centrum waar ik al jaren aan voorbij loop zonder de behoefte om daar eens te gaan kijken, maar gister bedacht ik dat het weleens leuk zou zijn om daar te gaan kijken.



Er verzamelde zich allemaal mensen in een zaaltje en het entree was 5 euro, mooi bedrag voor een avondje entertainment toch?



We moesten allemaal iets persoonlijks op een bord leggen, ik gaf een oorbel en ze ging van start.



Wat mij opviel aan haar is dat ze geen vragen stelde, maar uitgebreid vertelde wat ze, weet ik veel, zag, voelde, hoorde, whatever.



Ik had besloten helemaal niets te zeggen, geen enkele informatie te geven.



Ze pakte mijn oorbel en begon uitgebreid te vertellen over een huis in mijn gebouw waar een jonge vrouw woont, waar veel jongeren over de vloer komen die zich veel bezig houden met alcohol en drugs. Dit klopt.

Ze zei dat ik mijn deuren goed af moest sluiten, want die jongeren hebben het plan om bij me in te breken en, zo zei ze, het zou me een enorme buikpijn opleveren.

Het verhaal ging nog veel verder en ze vertelde details die echt niemand kan weten.



Nou ben ik niet snel onder de indruk en ook niet gek te maken, maar ik ben er wel even stil van.



Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat ik er naartoe ben gegaan, want van entertainment was weinig sprake.



Ik weet niet wat ik met dit topic wil, gewoon even ventileren.



Voor de dames die mordicus tegen dit soort dingen zijn en de behoefte hebben om hun ongeloof op te dringen? Ik sta te moonen, dat je het weet.
Te moonen? Wat betekent dat?



Je zegt dat het tegenover jouw huis is, kan het niet zijn dat ze je al van gezicht kende en dus ook wist waar je woont?
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 juli 2014 @ 11:08:

Te moonen? Wat betekent dat?



Je zegt dat het tegenover jouw huis is, kan het niet zijn dat ze je al van gezicht kende en dus ook wist waar je woont?

Dit is moonen.



Nee, net over de brug betekent niet dat ze me kent, integendeel, ik had haar nog nooit gezien en nog afgezien daarvan, ze vertelde gewoon de volle namen van familieleden van iedereen die daar zat. Zij was niet nep, dat kan ik je melden.
Moonen?
Ik zou het advies ter harte nemen en een extra slot op de deur plaatsen.
quote:Starshine schreef op 22 juli 2014 @ 11:11:

Ik zou het advies ter harte nemen en een extra slot op de deur plaatsen.Dat kan nooit kwaad natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet begrijp is de relatie tussen jouw oorbel en die andere mensen in jouw appartementengebouw. Ik heb begrepen dat bepaalde mensen wel in staat zijn persoonlijke zaken te vertellen van de eigenaar van een bepaald voorwerp, maar toch niet over buren of andere buitenstaanders?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 22 juli 2014 @ 11:13:

Wat ik niet begrijp is de relatie tussen jouw oorbel en die andere mensen in jouw appartementengebouw. Ik heb begrepen dat bepaalde mensen wel in staat zijn persoonlijke zaken te vertellen van de eigenaar van een bepaald voorwerp, maar toch niet over buren of andere buitenstaanders?Ja, maar in feite had ze het natuurlijk over mijn toekomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 22 juli 2014 @ 11:11:

Ik zou het advies ter harte nemen en een extra slot op de deur plaatsen.Ja , en niet meer erheen gaan.Beter een leuke film dat van de videotheek halen voor 5 euro
quote:miedo schreef op 22 juli 2014 @ 11:14:

[...]





Ja , en niet meer erheen gaan.Beter een leuke film dat van de videotheek halen voor 5 euro
Luister naar haar adviezen. Kan nooit kwaad om een extra slot te laten plaatsen. Door jou ga ik nu weer even de kaartjes leggen voor mezelf Dank, al heel lang niet meer gedaan. Eens kijken wat eruit komt!
Ik geloof best in mediums maar niet in de toekomstvoorspellende. Maar jôh, een extra slotje kan nooit kwaad hoor.
quote:Doreia schreef op 22 juli 2014 @ 11:17:

Luister naar haar adviezen. Kan nooit kwaad om een extra slot te laten plaatsen. Door jou ga ik nu weer even de kaartjes leggen voor mezelf Dank, al heel lang niet meer gedaan. Eens kijken wat eruit komt!Wat voor kaarten heb je?
Alle reacties Link kopieren
O wat eng! Kijk nog even naar je beveiliging.
quote:lucifers schreef op 22 juli 2014 @ 11:18:

O wat eng! Kijk nog even naar je beveiliging. Meid toch. Je moet me niet bang maken hè!!!
5 euro voor een avondje theater. Goedkoop.
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2014 @ 11:18:

[...]



Wat voor kaarten heb je?De waarzeggerskaarten van Mme Lenormand. Al toen ik nog een spirituele puber was en als Gothic door de middelbare school liep
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2014 @ 11:20:

5 euro voor een avondje theater. Goedkoop.





Ik geloof wel in voorspellingen, alleen meestal zijn ze niet zo bruikbaar als je echt een groot probleem ergens mee hebt.Trouwens ook niet alles klopt.Zo zou ik nog moeder worden.Ha ik ben 43 jaar en heb geen relatie!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik geloof er wel in. Daarom ga ik ook nooit meer! Ben er vroeger geweest en die man had zo akelig gelijk. Ik wil mijn toekomst niet weten!



Vind je het overdreven om naar beveiliging te kijken? Dievenklauwen en een ketting aan de deur. Zo een strip langs de deurpost. Dat soort beveiliging.
quote:Doreia schreef op 22 juli 2014 @ 11:22:

[...]





De waarzeggerskaarten van Mme Lenormand. Al toen ik nog een spirituele puber was en als Gothic door de middelbare school liep

Oh, die zijn leuk. Ze vertellen zo lekker uitgebreid.



Succes, dat de sterren maar van je moge houden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 juli 2014 @ 11:20:

5 euro voor een avondje theater. Goedkoop.Het is echt pathologisch bij jou, daar zou ik eens hulp voor gaan zoeken.
Ik zou snel mijn andere oorbel, mijn slip en mijn sok op tafel leggen en meer info eisen.
Alle reacties Link kopieren




Spannend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 juli 2014 @ 11:17:

Luister naar haar adviezen. Kan nooit kwaad om een extra slot te laten plaatsen. Door jou ga ik nu weer even de kaartjes leggen voor mezelf Dank, al heel lang niet meer gedaan. Eens kijken wat eruit komt!



Wil je ook een kaartje voor mij leggen?



Mijn vriendin legt ook kaarten maar die is denk ik teveel bij mij betrokken, dan kan je kaarten ook invullen met de info die je al hebt.



Verder alleen maar 1x in mijn leven bij een handlezeres geweest maar haar toekomstvoorspelling is bleek achteraf kant noch wal te raken. Ze had er niet meer naast kunnen zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:loquase schreef op 22 juli 2014 @ 11:31:





Spannend! That's a blast from the past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven