Voor de lol is ineens niet zo lollig.

22-07-2014 11:05 255 berichten
Hallo ladies,



Bij mij net over de brug zit een spiritueel centrum waar ik al jaren aan voorbij loop zonder de behoefte om daar eens te gaan kijken, maar gister bedacht ik dat het weleens leuk zou zijn om daar te gaan kijken.



Er verzamelde zich allemaal mensen in een zaaltje en het entree was 5 euro, mooi bedrag voor een avondje entertainment toch?



We moesten allemaal iets persoonlijks op een bord leggen, ik gaf een oorbel en ze ging van start.



Wat mij opviel aan haar is dat ze geen vragen stelde, maar uitgebreid vertelde wat ze, weet ik veel, zag, voelde, hoorde, whatever.



Ik had besloten helemaal niets te zeggen, geen enkele informatie te geven.



Ze pakte mijn oorbel en begon uitgebreid te vertellen over een huis in mijn gebouw waar een jonge vrouw woont, waar veel jongeren over de vloer komen die zich veel bezig houden met alcohol en drugs. Dit klopt.

Ze zei dat ik mijn deuren goed af moest sluiten, want die jongeren hebben het plan om bij me in te breken en, zo zei ze, het zou me een enorme buikpijn opleveren.

Het verhaal ging nog veel verder en ze vertelde details die echt niemand kan weten.



Nou ben ik niet snel onder de indruk en ook niet gek te maken, maar ik ben er wel even stil van.



Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat ik er naartoe ben gegaan, want van entertainment was weinig sprake.



Ik weet niet wat ik met dit topic wil, gewoon even ventileren.



Voor de dames die mordicus tegen dit soort dingen zijn en de behoefte hebben om hun ongeloof op te dringen? Ik sta te moonen, dat je het weet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn docent Godsdienst had hetzelfde gedaan. Voorwerp van klasgenoten verzameld.. en er dan persoonlijke dingen uit 'lezen'. Een meisje begon te huilen omdat hij zo griezelig gelijk had.



Maar die leraar wilde juist aantonen dat je heel erg algemeen kunt zijn en toch heel accuraat over kan komen..
quote:saartjuhzes schreef op 22 juli 2014 @ 11:38:

Mijn docent Godsdienst had hetzelfde gedaan. Voorwerp van klasgenoten verzameld.. en er dan persoonlijke dingen uit 'lezen'. Een meisje begon te huilen omdat hij zo griezelig gelijk had.



Maar die leraar wilde juist aantonen dat je heel erg algemeen kunt zijn en toch heel accuraat over kan komen..dat is cold reading, plus hij kende zijn leerlingen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
He getsie Cateau!

Dat was niet wat je verwacht had. (als je al iets verwacht had)



Gewoon dat extra slotje erop en daarna proberen te vergeten.

Alle reacties Link kopieren
Cold reading kan dus zo indrukwekkend zijn dat je er mensen mee aan het huilen kan krijgen
quote:Scamp schreef op 22 juli 2014 @ 11:42:

He getsie Cateau!

Dat was niet wat je verwacht had. (als je al iets verwacht had)



Gewoon dat extra slotje erop en daarna proberen te vergeten.

Ik heb ook altijd wat!
Alle reacties Link kopieren
Of het valt zo te verklaren.
quote:saartjuhzes schreef op 22 juli 2014 @ 11:46:

Cold reading kan dus zo indrukwekkend zijn dat je er mensen mee aan het huilen kan krijgenIk vind de leraar een beetje een lul om kinderen zo aan het huilen te maken, maar hij zal zich wel door God gestuurd voelen.
Alle reacties Link kopieren
Welk spiritueel centrum en welke stad?
quote:loquase schreef op 22 juli 2014 @ 11:48:

Of het valt zo te verklaren. Ja, ik ken dit. Waanzinnig! Maar dat verklaard niet hoe ze erbij komt dat tante Lena vanmorgen haar been heeft gebroken en daar heel zielig over doet.
quote:suicideblond schreef op 22 juli 2014 @ 11:51:

Welk spiritueel centrum en welke stad?Je wil er naartoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2014 @ 11:48:

[...]



Ik heb ook altijd wat!

Komt goed hoor, iedereen ziet dat je staat te moonen, die komen niet naar je huis

quote:Scamp schreef op 22 juli 2014 @ 11:57:

[...]



Komt goed hoor, iedereen ziet dat je staat te moonen, die komen niet naar je huis

Integendeel, ik altijd van alles aan m'n kont hangen en achter m'n kont aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2014 @ 11:58:

[...]



Integendeel, ik altijd van alles aan m'n kont hangen en achter m'n kont aan. Je hebt dan ook een zeer bevallige derriere
Alle reacties Link kopieren
Tsja..... Moonen dus.



Doe een extra slot op de deur en als je bepaalde reacties niet wilt open dan geen topic.



Ik ben ook aan het moonen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
had ze ook nog iets zinnigs te melden over de roddels?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Scamp schreef op 22 juli 2014 @ 12:00:

[...]



Je hebt dan ook een zeer bevallige derriere Jij weet het!
quote:rosanna08 schreef op 22 juli 2014 @ 12:01:

had ze ook nog iets zinnigs te melden over de roddels?

Oh, ze vroeg of ik nog een vraag had. Helemaal niet bij stilgestaan.

Pfoejt, gemiste kans. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben enorm sceptisch en juist daarom zou ik dit echt eens mee willen maken. Pas als iemand over mij iets zou kunnen vertellen dat niemand weet, zou ik mijn mening te durven nuanceren.



Deze persoon heeft geen cold reading gedaan, dat is duidelijk. Ik ben heel benieuwd wie deze persoon is eigenlijk. Maar je kunt vast geen naam geven?
quote:Enn schreef op 22 juli 2014 @ 12:00:

Tsja..... Moonen dus.



Doe een extra slot op de deur en als je bepaalde reacties niet wilt open dan geen topic.



Ik ben ook aan het moonen.Goh, dat is dan wel weer een verrassing. Leuk!
quote:carpediem90 schreef op 22 juli 2014 @ 12:03:

Ik ben enorm sceptisch en juist daarom zou ik dit echt eens mee willen maken. Pas als iemand over mij iets zou kunnen vertellen dat niemand weet, zou ik mijn mening te durven nuanceren.



Deze persoon heeft geen cold reading gedaan, dat is duidelijk. Ik ben heel benieuwd wie deze persoon is eigenlijk. Maar je kunt vast geen naam geven?Als je account verrijkt met een knopje voor persoonlijke berichten, dan wil ik dat best wel doen.
Tjonge Cateautje, en ik zei nog zo "blijf nou van die woda af"
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2014 @ 12:03:

[...]



Goh, dat is dan wel weer een verrassing. Leuk!

Ik vind dit topic een manier van aandacht zoeken. Wat wil je nou? Dat we allemaal zeggen dat er vannacht gaat worden ingebroken? Geaaid worden? Wat? Ik snap het echt niet. Een rel veroorzaken? Mensen uitlokken? Mensen kunnen moonen? Wat?



Er wordt vooraf bepaald welke reacties er niet gewenst zijn en vervolgens wel een in mijn ogen belachelijk verhaal afgestoken. Maar dat mag niet gezegd worden want dan word je gemoond? Waarom ben jij eigenlijk hier cateau? Wat wil je nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een collega van mij werkt als vrijwilliger in de H. te R. Was het daar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 juli 2014 @ 12:05:

[...]



Als je account verrijkt met een knopje voor persoonlijke berichten, dan wil ik dat best wel doen. Oeps haha, wist niet eens dat je dat handmatig moest toevoegen. Gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 juli 2014 @ 12:07:

[...]



Ik vind dit topic een manier van aandacht zoeken. Wat wil je nou? Huh, waar komt dit nou vandaan? Deze reactie snap ik totaal niet. Ik begrijp heel goed dat iemand dit soort info even kwijt moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven