Waar mooiste fotoalbum maken?

26-06-2013 20:08 17 berichten
Ik wil graag een fotoalbum maken, zo eentje waar je hem op je computer samenstelt en in een boek laat afdrukken. Dit heb ik al heel lang niet meer gedaan, paar jaar terug voor het laatst via de HEMA. Waar vind ik tegenwoordig de beste kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel tevreden over de kwaliteit van Albelli. Onlangs twee boeken laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over de Kruidvat fotoboeken.
Alle reacties Link kopieren
Blurb.com
Alle reacties Link kopieren
Pixum
Okee, uiteenlopende meningen
Wij maken van iedere reis een foto-album bij Albelli. Heel tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij had er ook eentje gemaakt bij albelli. Was echt zeer mooi. Hij had de glanzende uitvoering.
Alle reacties Link kopieren
Profotonet :-)
Ik maak mijn fotoboeken altijd bij Webprint. Goede prijs voor mooie kwaliteit. Ik vind alleen het maken van het boek wat ingewikkeld bij Webprint.
Alle reacties Link kopieren
Bij top-fotoalbum krijg je erg mooi dik (kartoon achtig) papier veel dikker als bv het papier van de kruidvat boeken. Ook kun je de paginas helemaal plat leggen waardoor je een grote foto over 2 pagina kan verdelen. zoals je leest ben ik er erg tevreden over heb bij verschillende online winkels een fotoboek besteld en vind deze zeker het beste.
Alle reacties Link kopieren
HEMA is erg mooi, vriendelijk in gebruik en eindeloos veel mogelijkheden. Tot nu toe heb ik steeds (4x) gekozen voor 30x30 en dan fotopapier, dat is mooi dik.

Als je voldoende pixels hebt kun je prachtige grote afdrukken (60x30) maken.

De levertijd is kort en er zijn geregeld kortingsacties. Moet ik nog doorgaan? ;p
Profotonet
Alle reacties Link kopieren
Heeft een van jullie toevallig ook ervaring met dit soort albums en dan heel veel tekst? Ik maak graag vakantiedagboeken, en het lijkt me leuk om dat te combineren met een foto-album, maar dan moet je dus wel fatsoenlijk pagina's vol tekst kwijtkunnen, en dan moet ook tekst een beetje mooi worden afgedrukt.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Nou, het is me duidelijk, het maakt niet zoveel uit
Alle reacties Link kopieren
Myphotobook.nl ben er zelf erg tevreden over
Alle reacties Link kopieren
Ik haal dit topic even omhoog.

Ik wil graag een foto-album laten maken (waarschijnlijk op albelli) van mijn vakantiefoto's, maar die zijn allemaal met een Samsung Note gemaakt. Heeft iemand ervaring met foto's van een mobiele telefoon gebruiken voor een fotoalbum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven