Waar vind ik een dekbedhoes met extra lange instopstrook?

17-10-2014 10:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik ben op zoek naar een dekbedhoes met extra lange instopstrook, zodat mijn dekbed niet los ligt onderin, of dat de deken tot mijn schouders komt als ik hem ver genoeg onder mijn matras prop. Ik heb al zoveel gegoogeld maar kom uit op óf extra brede hoezen ipv extra lang, óf op afzichtelijk ouderwets ogende hoezen



Alle tips zijn welkom! Thx
Alle reacties Link kopieren
De hoes die ik heb van H&M heeft een lange instopstrook. Weet niet of dat bij elk model zo is natuurlijk.
Ik had laatst hoezen gekocht bij Beter Bed, die hebben hele lange instopstroken.
Je hebt plastic ringen die je onderaan vastmaakt zodat alles op zijn plek blijft.
Het heet dekbed clips.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Leen Bakker die is 2.40 lang. En anders een stuk er aan naaien , de kleur maakt dan niet uit want dat zie je toch niet .
Kun je er niet zelf een lap aan vastnaaien? Je ziet het toch niet als je het onder je matras stopt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee Marana, gewoon een stuk oud laken of oude hoes eraan naaien.
Ik zou ook gewoon een extra lap stof eraan naaien, zie je toch niet.
http://www.essenzahome.nl ... vertrekken.html?mode=list
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je aan een instopstrook van 20 cm als een matras al minimaal 15 cm hoog is?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Top!



Een extra stuk aannaaien had ik ook bedacht, maar dat is niet alles want je ziet dat dus wel. We hebben een boxspring zonder achterbord waar je het tussen kunt stoppen en de matrassen zijn zeker 15 cm. We hadden hiervoor matrassen en daar bovenop een topper, wat dus dun is en waar je makkelijk je hoes in kan proppen. Nu nieuwe matrassen zonder topper (is alweer achterhaald werd ons verteld) en het ligt heerlijk, maar we hebben alleen problemen met het dekbed wat steeds los ligt, of te laag waardoor je een tocht in de nek krijgt.



In de beddenzaak hebben ze ze wel, maar voor 150 euro. Is me echt teveel



Ik zal eens neuzen bij beter bed, op de hm site en de link van essenza!.
Hema! De dekbedhoezen van hotelkwaliteit hebben een lange instopstrook.
Alle reacties Link kopieren
quote:shadowfaxx schreef op 17 oktober 2014 @ 16:29:

Hema! De dekbedhoezen van hotelkwaliteit hebben een lange instopstrook.Maar niet alle :( Ik kocht laatst een nieuwe van de hema en die had helemaal geen instopstook! Heb m wel gehouden omdat ik hem erg mooi vind, maar onhandig is het wel.
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 17 oktober 2014 @ 17:02:

[...]



Maar niet alle :( Ik kocht laatst een nieuwe van de hema en die had helemaal geen instopstook! Heb m wel gehouden omdat ik hem erg mooi vind, maar onhandig is het wel.

Ik heb er drie en die hebben dat wel allemaal.

Ik koop altijd de "hotelkwaliteit", oftewel de duurste. Misschien zit daar het verschil in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven