Wat doe ji, behalve vaat, in de vaatwasser?

23-08-2010 12:02 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bracht het net in een ander topic al even ter sprake, ik doe wel eens slippers (flipflops) in de vaatwasser.

Eens in de zoveel tijd gooi ik er allerlei huisraad in. De reguliere vaat laat ik er dan wel eventjes uit.

Een paar van de dingen die ik er nog meer in stop: roosters van de afzuigkap, de branders van mijn kooktoestel, kaarsenhouders, vazen, beeldjes en nog een paar dingen.

Ideaal vind ik, het ding is voor mij aan het werk (ben gek op dat ding) en alles word brandschoon zonder geschrob.



Rijst bij mij de vraag.... Wat kan er nog meer in de vaatwasser? Wat doen jullie erin?
anoniem_58562 wijzigde dit bericht op 23-08-2010 12:20
Reden: reizende vraag is gerezen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht wel even tot je vraag is thuisgekomen van zijn reis, voor ik antwoord geef



Maar afgezien van mierenneuken over spelfouten: ik doe er ook de roosters van mijn oven en de gietijzeren roosters van mijn fornuis in.
Mijn man doet de afwasborstel erin tot grote frustratie van mij! Die bacteriebron kan in de prullenbak als die echt vies is kost nog geen euro
Ow en die roosters van afzuigkap en fornuis idd ook en de behuizing van de frituurpan



topic lijkt mij trouwens beter op zijn plaats op de pijler thuis
Alle reacties Link kopieren
Ibi

juist in de vaatwasser worden de bacterien toch gedood? Hartstikke handig!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasborstel, frituurpan, onderdelen van gasfornuis, oven en afzuigkap. Maar inderdaad ook de snuisterijen uit de huiskamer, mijn bril.
Alle reacties Link kopieren
wij deon ook de afwasborstels erin, en dan het meest hete programma.



Speelgoed van zoon gaat er soms ook in, mijn moeder heeft laatst al het oude duplo wat ze nog van mij heeft bewaard erin gedaan
Oehhh dit topic ga ik goed in de gaten houden... Vooralsnog alleen kandelaars. Kipstra, je bril??!!!
Je bril kip? Dat gaat toch krassen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 augustus 2010 @ 12:10:

Je bril kip? Dat gaat toch krassen?Hoezo? Staat gewoon in het bestekbakje in zijn eentje. Wordt brandschoon, ideaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:pantalaimon schreef op 23 augustus 2010 @ 12:04:

Ik wacht wel even tot je vraag is thuisgekomen van zijn reis, voor ik antwoord geef

Dat ik dat niet zag...!
frituurpanonderdelen

roosters afzuigkap

gietijzer gedoe van gasfornuis

afwasborstel

Bloemenvazen

Kandelaars



Soms mijn prullenbakken, niet gecombineerd met andere vaat uiteraard en van te voren schoongespoeld.



Ik doe ook al mijn pannen en houten spatels erin, dat zou mijn moeder nooooooit doen.
Ik zou mijn scrapboek bakken erin kunnen doen. Geen gek idee eignlijk.



Ik weet niet hoor zo'n afwasborstel erbij. Tussen de gewone vaat ook al staat die op hoge stand. Vind dat om een 1 of andere reden toch vies
Nooit aan gedacht kip. Ach ja zo leer je nog eens wat.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik doe ook de onderdelen van de koelkast erin als ik hem schoonmaak. Alles behalve de glazen platen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pantalaimon schreef op 23 augustus 2010 @ 12:04:

Ik wacht wel even tot je vraag is thuisgekomen van zijn reis, voor ik antwoord geef



Maar afgezien van mierenneuken over spelfouten: ik doe er ook de roosters van mijn oven en de gietijzeren roosters van mijn fornuis in.



Gietijzer? Kan dat erin joh?

Staat mij bij dat ik dat eens heb geprobeerd en dat ik het eruit haalden ónder de aanslag.



Ik gooi ook alles in de vaatwasser. Vazen, kandelaars, onderdelen van het afzuigsysteem, onderdelen van mijn plafonieres, de afwasborstel, de stop/zeef van de gootsteen enz.
Tandenborstels.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nu echt ook een vaatwasser..



Op het werk schuiven we er ook speelgoed e.d. in: kleimatten, spullen van de poppenhoek, blokken, etc.
Alle reacties Link kopieren
Lamellen



En voor de rest ook veel van bovengenoemde. Afwasborstel op aanrecht gaat elke vaatwasbeurt, dus zo'n beetje elke dag wel een ronde mee.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
hgjb, wat doe jij met die tandenborstels daarna? Tandenpoetsen? Vind het een beetje een raar idee. En ondanks de schoonmaakkracht van de vaatwasser ook een beetje vies.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen vind ik erg goor om in de vaatwasser te stoppen.



voor de rest gaat er veel in: luchtroosters van het ventilatiesysteem, kandelaars, lenzenbakjes, speelgoed, alles wat van glas is.....
Alle reacties Link kopieren
quote:ingmagh schreef op 23 augustus 2010 @ 12:22:

hgjb, wat doe jij met die tandenborstels daarna? Tandenpoetsen? Vind het een beetje een raar idee. En ondanks de schoonmaakkracht van de vaatwasser ook een beetje vies.Hoezo vies? Je stop tandenborstels in je mond, net als je bestek. Wat is er viezer aan het een dan het ander?
Alle reacties Link kopieren
Ik leer hier nog iets!
Alle reacties Link kopieren
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 23 augustus 2010 @ 12:20:

Lamellen



Hoe krijg je die er in?
Rooster van de afzuigkap, speelgoed, afwasborstel, alles uit de koelkast wat los kan, dat soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven