Wat doen jullie om de dag door te komen?

20-04-2014 15:09 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me te pletter met deze dagen en weet niet meer wat ik moet doen. Thuis kan ik vaak nog wel iets leuks vinden (film kijken, achter de naaimachine zitten, beetje rommelen in huis) maar ik ben vandaag en morgen bij mijn ouders en daar is nu eenmaal niet zoveel te doen. Ik heb al ruim 100 blz. gelezen, heb een wandeling gemaakt, de afwas gedaan en ook even gecomputerd, maar aangezien niemand hier iets te doen heeft wil iedereen 'even op de pc' om mail, facebook, pinterest, viva etc. te checken.

Hebben jullie nog ideeën wat ik kan gaan doen? De dag duurt zo ontzettend lang (en morgen is er nog zo'n dag!) en hoewel ik naar huis kan gaan vind ik dat ook niet leuk voor mijn ouders omdat ze op me gerekend hebben met het avondeten etc.
Alle reacties Link kopieren
Spelletjes doen, kaarten. Wie ben ik met allemaal een post it op je voorhoofd. Taart bakken, vast beginnen met koken. Thuisbioscoop maken. Zit er iets tussen?
Iets bakken/kokkerellen? Of met z'n allen een (bord)spel gaan doen, of een spel als 30 seconds.
Huiswerk maken? Gezien je topic ga ik ervan uit dat je nog niet volwassen bent. Morgen ga ik ook naar mijn ouders en daar zitten we dan met ons allen gezellig te kletsen.
Voortaan geen hele dag gaan, laat staan 2. Ga gewoon eind van de middag, dan heb je elkaar tenminste wat te vertellen terwijl je aan 't aperitieven bent en daarna lekker eten, natafelen en naar huis.



Verder 'n wandeling maken en internetten op je telefoon.
Je boek verder lezen, iets kijken via uitzending gemist, een (bord)spel doen samen, tukje doen, muziek luisteren via youtube, cake/koekjes bakken, vragen of je al iets aan het avondeten kan doen of in de zon zitten met een lekker kopje thee.

Nee, ik verveel me niet.
Of hebben je ouders geen dvd's? Kun je gezellig 'n film kijken samen.
Alle reacties Link kopieren
- spelletjes spelen

- in de tuin werken

- samen koken/bakken

- wandelen/fietsen

- kletsen
Alle reacties Link kopieren
Ga in de zorg werken! Ik werk alle feestdagen, zodat ik al die suffe familie-shit kan ontlopen. Beste excuus ooit.
Alle reacties Link kopieren
Koken wordt vandaag voor mij gedaan Spelletjes heb ik ook mee, maar die wil ik voor vanavond bewaren omdat ik dan helemaal niets meer weet te verzinnen (en ik anders vanmiddag EN vanavond spelletjes moet doen als mijn moeder de kans krijgt). Films kijk ik eigenlijk alleen (gedownload op de pc) dus dan komt weer het probleem dat ik niet 1,5 uur achter de pc kan zitten omdat de rest ook wil (op de tv was ook al niks leuks zag ik).

Pff, ik klink wel als een echte zeur nu, ik heb echt een luxe-probleem.

Ik ga nu even thee drinken en de anderen achter de pc laten, kom straks weer terug. Bedankt voor de suggesties en kom vooral met meer ideeën...
Gut, ik zit al drie uur achter mijn pc, op mijn telefoon en te lanterfanteren. Om 19.30 uur komt er een kind thuis, en voor die tijd wil ik nog de huiskamer stoffen en zuigen en de keuken dweilen. Dat stond vrijdag ook al op het programma, maar toen had ik 20 Songpopspelletjes te spelen.

Morgen ga ik met mijn jongste broodjes bakken en daarna op pad. Mijn dagen gaan veel te snel!
Ik bedenk net dat ik ook nog moet lunchen. Guttegut wat heb ik het druk... Nu eerst maar eens stoffen, blegh
quote:Films kijk ik eigenlijk alleen (gedownload op de pc) dus dan komt weer het probleem dat ik niet 1,5 uur achter de pc kan zitten omdat de rest ook wil (op de tv was ook al niks leuks zag ik).

Als je ouders helemaal geen films/series op dvd hebben, rij dan even naar de videotheek om wat te huren.

Lekker gezellig als iedereen achter de pc wil... wat voegt het dan toe om n hele dag op paasbezoek te gaan? Niets toch?

Mijn ouders komen zometeen bij mij en morgen ga ik rond de avond naar hen. Lekker wat eten, drinken, babbelen en 'n filmpje kijken.
Films kijken, meer dan 100 pagina's lezen. Of je komt mij helpen? Ik ben bezig met de grote schoonmaak .

Grapje, ik zou vanalles kunnen bedenken!



Eieren schilderen, samen wandelen, kletsen, kroelen even niks. Vervelen is juist goed, dan kun je het een en ander overdenken.
Je kunt de tijd gebruiken om eens een goed gesprek met je ouders hebben? Of zeg ik nu iets heel raars
Alle reacties Link kopieren
Mountainbike het bos in, fiets weer schoonmaken. Verder Netflix en HBO kijken en de tuin doen. Zat te doen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker lezen!
Alle reacties Link kopieren
Goede tips, hoewel ze niet allemaal uitvoerbaar zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen mountainbike en de videotheek is 45 minuten fietsen.

Maar ik heb bij een van de buren een dvdbox van Grey's Anatomy geleend, dus nu heb ik de tv in beslag genomen en kan de rest vechten om de pc.

Bedankt voor de tips iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Echt? Jeetje. Dat zou voor mij als enorm luxe voelen. Ik doe een pre-master en combineer deze met mijn afstudeertraject. Nooit meer vrije tijd dus. Wat ik zou doen? Lekker een wandeling maken, naar een café gaan, een museum bezoeken of lekker in de tuin zitten. Maar helaas... ik ben al vier dagen aan het blokken op statistiek en ik moet er nog 2.
Klinkt eigenlijk best triest. Ik zou niet willen dat mijn kinderen zich twee dagen te pletter vervelen, ze gaan maar lekker wat leuks doen Weten je ouders wel dat jij je zo voelt? Voortaan zou ik wat later in de middag gaan als je ook nog blijft slapen. Heb je zelf geen tablet of laptop die je mee had kunnen nemen?
quote:annanananas schreef op 20 april 2014 @ 16:27:

Echt? Jeetje. Dat zou voor mij als enorm luxe voelen. Ik doe een pre-master en combineer deze met mijn afstudeertraject. Nooit meer vrije tijd dus. Wat ik zou doen? Lekker een wandeling maken, naar een café gaan, een museum bezoeken of lekker in de tuin zitten. Maar helaas... ik ben al vier dagen aan het blokken op statistiek en ik moet er nog 2.Heb je net ook al een topic over gemaakt, moet je dan hier ook neerzetten hoe druk je bent? Kies je toch zelf voor
Jee, als je zo moet vechten om tijd op een pc dan neem je toch van thuis je eigen laptop of tablet mee. Gezellig samen op de bank met ieder z'n eigen ding.
Alle reacties Link kopieren
Morgen shoppen

Lange wandeling

Spelletje

Film kijken

Iemand bellen

Ergens wat drinken

Tekenen/ kleuren

Muziek luisteren

Nagels lakken

Maskertje

Iets lekker maken
Alle reacties Link kopieren
@ Wageningen: deze reactie was er voor het topic. Dat had je kunnen weten als je goed had gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wageningen1985 schreef op zondag 20 april 2014 17:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="annanananas in "Wat doen jullie om de dag door te komen?"" class="messagelink">annanananas schreef op 20 april 2014 @ 16:27</a>:</b>

Echt? Jeetje. Dat zou voor mij als enorm luxe voelen. Ik doe een pre-master en combineer deze met mijn afstudeertraject. Nooit meer vrije tijd dus. Wat ik zou doen? Lekker een wandeling maken, naar een café gaan, een museum bezoeken of lekker in de tuin zitten. Maar helaas... ik ben al vier dagen aan het blokken op statistiek en ik moet er nog 2.</div></blockquote>Heb je net ook al een topic over gemaakt, moet je dan hier ook neerzetten hoe druk je bent? Kies je toch zelf voor Heb je net ook al een topic over gemaakt, moet je dan hier ook neerzetten hoe druk je bent? Kies je toch zelf voor"



Wat een zure reactie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven