Wat is een goede stoomreiniger??

26-06-2012 09:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet je hebt heel veel flut dingen, ik ben opzoek naar een goede....dus tips graag!!!



Oh ja is nog wel belangrijk tis voor mijn omaatje van 83 dus als het kan ook nog een beetje handig in gebruik maar hoe de werking is is het allerbelangrijkste (als het te zwaar voor haar is dan ga ik wel aan de slag bij mijn omaatje)
Alle reacties Link kopieren
niemand ervaringen?
Omaatje?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met oude mensen is dat ze nog maar heel moeilijk nieuwe dingen leren. Je oma is 83. Vroeger hadden ze nog geen stoomreinigers dus een stoomreiniger lijkt mij uberhaupt geen goed idee voor je oma.



Verder zou ik bang zijn dat oma een brandwond zou oplopen. Oude mensen worden vaak wat onhandiger.
Ik heb een Vaporex, al zo'n tien jaar. Is een bikkel.
Monzis, kost 20 euro.



Maar beetje geduld als je na 5 kwartier geen reactie hebt. Sommige mensen werken
Eens met Sugarmiss. Ik heb zelf een stoomreiniger maar het is niet iets wat ik zou aanbevelen voor oudere mensen.
Alle reacties Link kopieren
ja omaatje, zo vreemd is dat toch niet zo noem ik haar nou eenmaal!



en mijn oma gaat best met de tijd mee hoor! maar goed de brandwonden hebben jullie gelijk aan maar zoals ik zei dan ga ik wel even aan de slag!



het is voor het tapijt en de vloerbedekking op de trap, het moet dus echt een super ding zijn!



prijs mag best zo rond de 80 euro liggen zolang het maar een goed en solide ding is.
Eh, mijn Karcher kostte 160 euro. Met 80 euro kom je niet zo ver.



Kun je niet eenmalig een bedrijf inschakelen wat het tapijt reinigt? Dat is namelijk zelfs met een stoomreiniger zwaar werk.
Alle reacties Link kopieren
Huren bij een bouwmarkt of Bo-Rent?
Alle reacties Link kopieren
Maar dan heb je toch een tapijtreiniger nodig en geen stoomreiniger? Kan je vaak flessen reinigingsmiddel bijkopen wat meteen weer wordt opgezogen.
Ik leen die van mijn ouders wel eens, maar ik vind het een eng ding. Je moet bv heel erg oppassen met de dop opendraaien, nooit doen als hij aanstaat want er staat druk op. En dan idd de hitte van zo'n ding. Ik zou het niet doen voor iemand van 83 persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik raad het je ook niet aan. Ik heb een Karcher, heel fijn voor gladde vloeren (tegels vooral), maar de vloerbedekking krijg ik er toch echt niet goed schoon mee. En het ding is stervenszwaar, daar zie ik je omaatje nog niet mee slepen. Ik denk dat je dan beter een keer een apparaat kunt huren waar je tapijt mee kunt reinigen.
Alle reacties Link kopieren
je kan hier bij de stomerij een apparaat huren voor dat soort klussen. is geloof ik iet van een tientje per dag (komt wel borg bij). je kan ook je tapijt brengen om te laten reinigen.



tenzij je zelf ook regelmatig gebruik wilt maken van een stoomreiniger zou ik dat eerder doen.
Alle reacties Link kopieren
dus er zijn geen stoomreinigers die een tapijtje en wat vloerbedekking aankunnen??



wellicht iemand toch nog andere ervaringen....



en zoals ik al heb gezegd als mijn oma het niet kan doe ik het wel dus dat is wel geregeld!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi priempje



Ik gebruik nu een tijdje dirt devil m 380 ¤ 69,95 bij de wehkamp.

Ben er erg blij mee, er zitten opzet stukken bij daarmee kan je vrijwel alles reinigen.Bank,kleden,tegels enz,,,



Met een beetje uitleg zou oma ermee geholpen zijn, het kost weinig inspanning om het te bedienen.



Heb zelf beperkingen en dit is een uitkomst om alles heerlijk schoon te krijgen, zonder te veel lichamelijke inspanning.



Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven