Wat is het langste wat jij binnen bent gebleven zonder

11-09-2014 12:08 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zonder naar buiten te gaan, ik ben nu al 10 dagen binnen en zal zometeen toch echt naar buiten moeten. Ben door mijn voorraden eten heen en heb een afspraak.





Het langste wat ik binnen ben gebleven is toen ik nog met iemand woonde wel zeker 3 maanden.



Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit je zolang binnen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom zou je zo lang binnen blijven? Ben je ziek?
1 dag
Alle reacties Link kopieren
Niet lichamelijk ziek wel geestelijk. Ook heb ik niemand en weinig geld. Vind het ook eng.
Alle reacties Link kopieren
3 maanden binnen gebleven? Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat zieken, ouderen zonder familie en mensen met psychische problemen en zonder werk soms wel drie maanden niet buiten komen. Zo lang je gezond bent, mag ik toch hopen dat je (bijna) elke dag wel naar buiten gaat.
Alle reacties Link kopieren
Het langste voor mij is 3 dagen geweest toen ik echt goed ziek was. Zodra ik weer naar buiten kon ging ik. Waarom ben jij zo lang binnen?
Alle reacties Link kopieren
Oh op die manier.

Waar ben je angstig voor?
En de afgelopen 10 dagen heb je ook geen therapie gehad? Want dat lijkt mij op dit moment wel een soort van handig. Ook gezien je andere topics.



Bij mij zal het langste ongeveer een week zijn geweest, na een bevalling
Alle reacties Link kopieren
quote:dobbey schreef op 11 september 2014 @ 12:13:

En de afgelopen 10 dagen heb je ook geen therapie gehad? Want dat lijkt mij op dit moment wel een soort van handig. Ook gezien je andere topics.



Bij mij zal het langste ongeveer een week zijn geweest, na een bevallingDaar ga ik dus zometeen naartoe heb het vorige week afgezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:sarah00 schreef op 11 september 2014 @ 12:12:

Oh op die manier.

Waar ben je angstig voor?Deelnemen aan het echte leven, beoordelende blikken van mensen, het gevoel dat ik niet in deze wereld thuishoor.
Alle reacties Link kopieren
Herken ik wel (al zitten er bij mij andere gedachten achter)! Probeer 1 activiteit toch te doen, zoals boodschappen in de supermarkt, of 1 blokje om in de schemering.
Alle reacties Link kopieren
Als je dan toch binnen wilt zitten, doe het dan in een kliniek waar ze je kunnen helpen van dit probleem af te komen zodat je daarna weer van het leven kunt gaan genieten.
Alle reacties Link kopieren
Twee weken bij geboorte van jongste kind. Maar ik had hulp thuis toen. Na twee weken was ik erg

Blij weer buiten te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:grootprobleem schreef op 11 september 2014 @ 12:17:

[...]





Daar ga ik dus zometeen naartoe heb het vorige week afgezegd

Goed dat je gaat. Zeker doen. Heel veel sterkte.



Ik denk dat ik zo'n 3 dagen binnen ben gebleven toen ik griep had. Toen lag ik echt plat en kon ik niets.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Een dag, meestal op een luie zondag.

Maar dan wil ik daarna wel graag weer naar buiten.



Frisse lucht zal je goed doen, dus hop de deur uit en happen naar frisse lucht. Daar kun je al een beetje van opknappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:grootprobleem schreef op 11 september 2014 @ 12:17:

[...]

Deelnemen aan het echte leven, beoordelende blikken van mensen, het gevoel dat ik niet in deze wereld thuishoor.Doe je ook nooit even snachts of sochtends heel vroeg even een ommetje? Dan zijn er ook niet zo veel mensen op straat.
Alle reacties Link kopieren
aangezien mijn humor niet gewaardeerd word, dan maar het kansloze advies toch vooral in therapie te gaan



(mensen het kind wil de deur niet uit)



er bestaat ook online therapie overigens



(neeee niet het forum)
Lorem Ipsum
6 Weken in het ziekenhuis gelegen. Als je dan buiten komt na die tijd ziet de wereld er heel anders uit. Beetje wereldvreemd gevoel.
quote:turquasi schreef op 11 september 2014 @ 12:35:

[...]





Ik zou niet naar de therapeut gaan hoor, gewoon binnen blijven.



Wat als de aliens dan net boven je huis hangen om je te komen halen en je mist het? Moet je straks weer lichtjaren wachten op je eigen volk.Goh wat ben jij grappig
Volgens mij moet je gauw je computer uitgooien, stoppen met forummen en chatten met Afrikanen en het echte leven weer binnenstappen. Heb je geen werk? Ga iets doen in de frisse lucht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar keer een aantal maanden binnen gezeten (ziek), gelegen moet ik eigenlijk zeggen, en dan keek ik vaak ook door het raam naar buiten, naar de winkels en kon niet wachten tot ik weer was aangesterkt om daar heen te gaan.



Die eerste keren waren zo heerlijk, ik ging weer shoppen en koffie drinken op een terrasje, kon slecht lopen en ben bijna een paar keer gevallen, maar wat heb ik genoten!.
Alle reacties Link kopieren
TO



Ga naar je therapie.

Echt.



Je hebt zoveel issues, die hulp mag je nu niet meer weigeren.



Ik weet wel dat je dit niet wilt horen en ons dadelijk weer nare mensen vindt, maar ik zeg het toch.



Ga ermee door.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je van ons weten wat het langste is dat we zijn binnengebleven als je weet dat je zelf een probleem hebt? Hulp zoeken voor je probleem lijkt me iets belangrijker.



Ik ben wel eens flink ziek geweest en een week binnen gebleven. Maar als ik niet ziek ben, blijf ik toch zeker niet meer dan 1 of 2 dagen thuis zonder ook maar even de deur uit te gaan. 10 dagen vind ik echt bizar lang, laat staan 3 maanden. Dat is een heel seizoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven