Wat maak je van sokkenwol?

21-04-2014 13:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de gemêleerde sokkenwol vaak heel mooi van kleurstelling. Ik wil er graag iets mee maken, maar wat?

Zeker geen sokken, ik ken echt niemand die graag zelfgebreide sokken draagt. Voor een trui vind ik de wol te dun. Het is sowieso te dun om mee te breien, en als je de draad dubbel neemt, doe je het mooie effect teniet.

Wat maken jullie van sokkenwol?
Zo erg is het nou ook weer niet
Als ik google op afbeeldingen dan zie ik dingen als kleedjes en omslagdoeken en zo.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de blog van Annita http://zijmaakthet.blogspot.nl



Inspiratie genoeg!
Elise shawl of south bay shawlette wel een dikkere haaknaald gebruiken dan het advies op de wikkel, dan krijg je een mooie losse shawl .
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, niet echt mijn smaak, dat vest. Lijkt me ook een vreselijk karwei, op nld 2,5. Aan sjaals en omslagdoeken heb ik niks.

Die knuffels van Anitta zijn wel heel leuk.

Ik zat te denken aan een dekentje voor op de bank, van gehaakte vierkantjes ofzo.

Iemand anders nog een leuk idee?
Zo erg is het nou ook weer niet
Een rokje?
Alle reacties Link kopieren
Tja, leuk rokje, maar zou jij zoiets dragen?

Da's een beetje het probleem, het ziet er eigenlijk allemaal niet uit... Maar het is wel leuk om te maken.

Misschien maak ik een schoudertas, dat vind ik wel kunnen.

Nog meer ideeën?
Zo erg is het nou ook weer niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven